X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ

Απο "χίλια κύματα" το Ακρόπολις

sunetupakrop22507bs

Επεισοδειακή και γεμάτη ένταση ήταν η συνέντευξη Τύπου του 54ου Ράλι Ακρόπολις

Όλα ήταν ομάλα στο ξεκίνημα της Συνέντευξης Τύπου με τον πρόεδρο της ΕΛΠΑ, Βασίλη Δεσποτόπουλο να παίρνει πρώτος τον λόγο και να δηλώνει μεταξύ άλλων: "Το Ράλι Ακρόπολις είναι μια πραγματική διαφήμιση για τη χώρα και θα πρέπει να ευχαριστήσω τους χορηγούς που μας βοήθησαν καθώς οι απιτήσεις και δαπάνες αυξάνονται χρόνο με το χρόνο". Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και οι δηλώσεις του προέδρου του ΟΔΙΕ ο οποίος ευχαρίστησε τους διοργανωτές και εμφανίστηκε χαρούμενος που θα φιλοξενήσουν μια τόσο μεγάλη παγκόσμια διοργάνωση.

Η πραγματική συνέντευξη Τύπου όμως ξεκίνησε όταν άρχισαν οι ερωτήσεις. Με τον πρόεδρο ιδιοκτητών των αλόγων να εκφράζει ανοιχτά την δυσφορεία του για την καθυστερημένη ενημέρωση απο τον ΟΔΙΕ. Μάλιστα τις ανησυχίες του για το κατά πόσο θα επιβαρύνει τα άλογα ο αγώνας λόγω του έντονου θορύβου και της ρύπανσης εξέφρασε ο Φίλιππος Συρίγος ο οποίος είναι μέλος του Διοικητικό Συμβούλιο της Φιλίππου Ενώσεως και δήλωσε μεταξύ άλλων πως θα έπρεπε να γίνει πρώτα περιβαλλοντική μελέτη.

Απάντηση στις διαμαρτυρίες έδωσε ο πρόεδρος του ΟΔΙΕ καθώς εκείνος είναι ο κύριος υπεύθυνος και όχι η ΕΛΠΑ , λέγοντας πως όλα έχουν προβλεθεί. Συγκεκριμένα στάθηκε στο γεγονός πως η βενζίνη που χρησιμοποιείται στα αγωνιστικά είναι ίδια απλά πιο "καθαρή" απο αυτή του εμπορίου και ο ήχος δεν διαφέρει απο εκείνον των συμβατικών αυτοκίνητων. Σε ότι αφορά τη καθυστερημένη ενημέρωση οι διοργανωτές του Ακρόπολις και ο πρόεδρος του ΟΔΙΕ τόνισαν πως όλοι γνώριζαν εδώ και καιρό για την διεξαγωγή της υπερειδικής και καθημερινά έβλεπαν τις εργασίες στο χώρο του Ιπποδρόμου, καθώς επίσης εξέφρασαν την απορία τους γιατί έχει δημιουργηθεί θέμα τις τελευταίες πέντε μέρες και όχι πιο πριν.

Για το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί μίλησε ένας απο τους πιο σημαντικούς έλληνες οδηγούς, που είναι όμως και ιδιοκτήτης ίππων, ο Άρης Βωβός. Ο έμπειρος οδηγός τόνισε πως μια καλή λύση θα ήταν να γίνει μια δοκιμή με αυτοκίνητο WRC και με σκοπό να δούν την αντίδραση των αλόγων. Αξίζει να σημειωθεί πως σύμφωνα με τον κύριο Δεσποτόπουλο, έχει γίνει δοκιμή μ' ένα Land Rover 400 ίππων, κλάσης Τ3.

Στο πλευρό των διοργανωτών στάθηκαν δημοσιογράφοι ειδικευμένοι στον ιππόδρομο, ο βουλευτής Άρης Σταθάκης αλλά και ο Δήμαρχος του Μαρκόπουλου και του Σχηματαρίου. Κάτι που είναι λογικό αν λάβεις κανείς υπόψη του πως οι εγκαταστάσεις στο Μαρκόπουλο μαζεύουν σε κάθε αγώνα το πολύ 100 άτομα και το Ράλι είναι η καλύτερη ευκαιρία για να διαφημιστεί ο συγκεκριμένος χώρος. Όπως καταλαβαινέτε το θέμα που έχει προκύψει είναι σοβαρό καθώς οι ιδιοκτήτες των αλόγων και το Διοικητικό Συμβούλιο της Φιλίππου Ενώσεως έχουν ζητήσει να γίνουν ασφαλιστικά μέτρα και αν το δικαστήριο τελικά τους δικαιώση η υπερειδική δεν θα διεξαχθεί.

Κάτι τέτοιο δε θέλει ούτε να το σκέφτεται ο πρόεδρος της ΕΛΠΑ, ο οποίος υπογράμμισε πως δεν έχουν προετοιμαστεί για κάτι τέτοιο. Ας ελπίσουμε πως όλα θα πάνε καλά καθώς μετά την ακύρωση δύο ειδικών διαδρομών το μόνο που δεν θέλουν οι διοργανωτές είναι η μη διεξαγωγή της υπερειδικής. Άλλωστε φανταστείτε τι ζημιά μπορεί να προκαλέσει αυτό και στην εικόνα της χώρας μας, σε έναν αγώνα που θα δώσει το παρόν μετά απο αρκετά χρόνια ο Πρόεδρος και ο Αντιπρόεδρος της FIA.

Τέλος υπάρχει περίπτωση να δούμε πριν ή μετά τον υπερειδική της Κυριακής ένα ιπποδρομιακό αγώνα στις εγκαταστάσεις στο Μαρκόπουλο.











TAGS ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ