X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ

Από τις πίστες του σκι στο Ακρόπολις

Από τα βουνά της Νορβηγίας μας έρχεται ο Αντρέας Μίκελσεν και από ότι φαίνεται ήρθε για να μείνει. Δείτε τα όσα είπε ο νεαρός οδηγός της Volkswagen (video)

" Ο πρωταθλητής του σκι τι κάνει εδώ;" ρώτησε στον εντυπωσιακό χώρο φιλοξενίας της Volkswagen με το που έκανε την εμφάνιση του ο Αντρέας Μίκελσεν.

Μαυρισμένος ως πρωταθλητής του θαλάσσιου σκι ο τρίτος οδηγός της γερμανικής ομάδας, στο ταλέντο του οποίου πιστεύουν πολύ στην πρωτοπόρο στη βαθμολογία και των δύο πρωταθλημάτων, γρήγορα μας διέψευσε πως βρίσκεται στη VW για ομορφιά δίπλα στον Σεμπαστιάν Οζιέ και τον Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα.

Κάθισε μόνος του στο τραπέζι και περίμενε τους δημοσιογράφους να τον ανακρίνουν. Είναι μόλις 23 χρονών και επαγγελματίας από τους λίγους όπως μας είπε αργότερα ο υπεύθυνος του γραφείου Τύπου, Αντρέ Ντίτσελ.

Πρώην μέλος στην εθνική ομάδα εφήβων του αλπικού σκι (και όχι του θαλάσσιου σκι) της Νορβηγίας και δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στο International Rally Challenge (IRC), ο Μίκελσεν θα οδηγήσει για πρώτη φορά World Rally Car στο Ράλλυ Ακρόπολις και μίλησε στο Sport24.gr για την προετοιμασία του και τις προσδοκίες που έχει.

" Πρώτη φορά θα τρέξω στο Ράλλυ Ακρόπολις με World Rally Car (σ.σ. για τρίτη φορά φέτος). Το 2012 έκανα τον αγώνα με Super 2000 (το Skoda Fabia) και συγκριτικά με την περσινή χρονιά, οι ειδικές φαίνονται ακόμα πιο σκληρές. Χρειάζεται να αποκτήσω πείρα. Ο στόχος που έχουμε θέσει είναι να αυξήσω την ταχύτητα μου: Στην Πορτογαλία ήμουν ένα δευτερόλεπτο ανά χιλιόμετρο πιο αργός, στην Πορτογαλία μόλις πέντε δέκατα μακριά από την πρώτη θέση. Αν επαναλάβω τις διαφορές της Αργεντινής θα είμαι ικανοποιημένος. Θέλω να τα πάω ακόμα καλύτερα".

Πρόκειται για έναν νέο οδηγό που γνωρίζει καθημερινά το αυτοκίνητο του, μαθαίνει τις ειδικές και αφομοιώνει τα μυστικά των άλλων οδηγών: " Μετά τις δοκιμές που κάναμε για δύο ημέρες στην Ελλάδα, κάθισα στο μπάκετ του συνοδηγού του Σεμπαστιάν (Οζιέ) και του Γιάρι-Μάτι (Λάτβαλα). Ήταν ενδιαφέρον για μένα να δω που φρενάρουν, το πως ρίχνουν το αυτοκίνητο στις ειδικές. Έμαθα πολλά, αν και η θέση του συνοδηγού δεν μου αρέσει καθόλου".

Πολύ κουβέντα έχει γίνει για την πρώτη μέρα του αγώνα (31/5) με τα 73 αγωνιστικά χιλιόμετρα σε δύο ειδικές. " Η πρώτη διαδρομή είναι μεγάλη και όταν την οδηγείς φαίνεται ατελείωτη. Έχω κάνει ξανά και μεγαλύτερη ειδική, ενώ και στην Αργεντινή οι ειδικές ήταν μεγάλες. Για εκείνη που ανυπομονώ είναι η νυχτερινή. Θα είναι υπέροχη".

Μετά το σοβαρό τραυματισμό του που ολοκλήρωσε την καριέρα του στις χιονισμένες πίστες, ακολουθησε τον πατέρα του στο χόμπι του, τα ράλι. Χρειάστηκε να μετακομίσει στην Αγγλία στα 16 του χρόνια για να αποκτήσει την άδεια να συμμετέχει σε αγώνες και τώρα πια η βάση του βρίσκεται στο Μόντε Κάρλο. Τρέχει πολλά χρόνια και φαίνεται πως έριξε... τρέξιμο για να εξασφαλίσει μια θέση στην εργοστασιακή ομάδα στη Volkswagen.

" Ήταν μια διαρκής προσπάθεια που ξεκίνησε το 2011 όταν έκανα το πρώτο ράλι μαζί τους. Συνεχίσαμε τις επαφές και το όλο πράγμα ξεκαθάρισε μεσούσης της περσινής χρονιάς. Μέχρι να επισημοποιηθεί η συμφωνία πέρασα μέρες αγωνίας. Ένιωσα μεγάλη ικανοποίηση γιατί το διεκδικούσα τόσο καιρό. Έχω ίσως το γρηγορότερο αυτοκίνητο και είμαι μέλος της καλύτερης ομάδας. Σημαντικότερη είναι η συμπεριφορά της ομάδας προς το πρόσωπο μου. Μου φέρονται σαν να είμαι ένας από τους δύο οδηγούς. Η ατμόσφαιρα στην ομάδα είναι εξαιρετική".

Αν βέβαια... ξεκινήσει να νικάει τους πιο επιτυχημένους οδηγούς της ομάδας, ίσως να μην είναι τόσο προστατευτικοί μαζί τους. " Θα δούμε ποια θα είναι η συμπεριφορά τους, ας έρθει εκείνη η ώρα και βλέπουμε".

Με τον Σεμπαστιάν Οζιέ

Είναι τουλάχιστον καλύτερος στο αλπικό σκι από τον Οζιέ (σ.σ. πρώην δάσκαλος του σκι) και τον Λάτβαλα (σ.σ. έκανε σκι όταν ήταν στη Ford, έσπασε την κλείδα του και έχασε το Ράλι Αργεντινής πέρυσι); " Δεν το ξέρω, υποθέτω πως είμαι γρηγορότερος. Ένας αγώνας σκι μοιάζει πολύ με τα ράλι. Εκεί έχεις μια ευκαιρία για να γνωρίσεις την πίστα και να βρεις τη σωστή γραμμή για τον αγώνα. Το ίδιο και στα ράλι. Είναι η ίδια ψυχολογία. Και στις δύο περιπτώσεις το λάθος δεν διορθώνεται".

Σχεδόν όλοι οι οδηγοί που υποστηρίζονται από τη Red Bull βρέθηκαν στο Μονακό την περασμένη Κυριακή για το Grand Prix της Φόρμουλα 1. Ο Μίκελσεν δεν χρειάστηκε να ταξιδέψει, γιατί ζει εκεί τώρα πια. Πώς του φάνηκε; " Ήταν η πρώτη μου φορά στον αγώνα. Μεγάλο θέαμα και ο ήχος είναι απίστευτος. Είμαι πολύ ευτυχισμένος που μου έδωσε την ευκαιρία η Red Bull να δω από κοντά πως λειτουργεί μια ομάδα της F1. Είμαι πολύ μεγάλος τώρα πια για τη Φόρμουλα 1, αλλά στο μέλλον θα δοκιμάσω τις δυνάμεις μου σε αγώνες πίστας".

Παράλληλα με τον Οζιέ και τον Σεμπαστιάν Λεμπ; " Όχι, αγαπώ τα ράλι και πρέπει να γίνω ο καλύτερος που μπορώ. Ευτυχώς υπάρχουν αγώνες για να λάβω μέρος όταν θα τελειώσει η καριέρα μου, για την ακρίβεια διεξάγονται αγώνες για κάθε ηλικία. Τώρα υπάρχει μόνο το Ράλλυ Ακρόπολις, η "μάχη" του ανθρώπου με το αυτοκίνητο. Το χαρακτηρίζω μεγάλη πρόκληση".

TAGS ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ