Αποικιοκράτης!
Ο Βρετανός Λιούις Χάμιλτον κατέκτησε τη Σιγκαπούρη, κερδίζοντας την πολ ποζίσιον με διαφορά 7 χιλιοστών του δευτερολέπτου από τον Νίκο Ρόσμπεργκ.
Οι δύο οδηγοί της Mercedes και διεκδικητές του φετινού τίτλου της Formula 1 άφησαν για το τέλος των δοκιμών κατάταξης του GP Σιγκαπούρης δύο εκθαμβωτικούς γύρους - τόσο εκθαμβωτικούς που τους χώρισαν μόλις 7 χιλιοστά του δευτερολέπτου, με νικητή τον Λιούις Χάμιλτον!
«Που να πάρει!» φώναξε ο Νίκο Ρόσμπεργκ στη ραδιοεπικοινωνία, μόλις πληροφορήθηκε ότι έχασε την πολ ποζίσιον για τόσο αμυδρή διαφορά - την ώρα που ο Χάμιλτον πανηγύριζε με κραυγές μια πολύ κρίσιμη πολ ποζίσιον στην προσπάθειά του να κλείσει τη διαφορά 21 βαθμών από τον Ρόσμπεργκ στην κορυφή της βαθμολογίας, στους έξι εναπομείναντες αγώνες του φετινού πρωταθλήματος.
Η τελική κυριαρχία των Mercedes ήρθε λίγο απροσδόκητα, όσο κι αν αυτό ακούγεται παράξενο φέτος, διότι η Ferrari μέχρι τότε τόσο στις ελεύθερες όσο και στις κατατακτήριες δοκιμές είχε φανεί αρκετά ισχυρή - ενώ παράλληλα το σιρκουί της Σιγκαπούρης μείωσε την αρνητική επίδραση που έχει η υστέρηση ισχύος των κινητήρων της Scuderia και της Red Bull.
Παρόλα αυτά, και στο ασιατικό λιμάνι, άλλο ένα Σάββατο τελείωσε με τα «ασημένια βέλη» ταχύτερα κατά δύο δέκατα του δευτερολέπτου τόσο από τη Red Bull όσο και από τη Ferrari. Η Scuderia έμεινε με την απογοήτευση άλλης μιας 5ης θέσης του Φερνάντο Αλόνσο, και ειδικά με την απογοήτευση ενός προβλήματος στον κινητήρα που στέρησε από τον Ράικονεν την τελευταία του προσπάθεια.
Πάντως, μόλις μισό δέκατο του δευτερολέπτου χώρισε τον Αλόνσο από την 3η θέση και μόλις 5 (!) χιλιοστά του δευτερολέπτου από την 4η, καθώς την τελευταία στιγμή οι Ρικιάρντο και Φέτελ βρήκαν το ρυθμό που τους έλειπε όλο το διήμερο, μέχρι τότε. Το ίδιο συνέβη και με τη Williams και τον Φελίπε Μάσα, που κατάφεραν στο τέλος να μπουν στην πρώτη εξάδα - σε ένα σιρκουί που δεν ταιριάζει τόσο στη FW36.
Ο πιο ηχηρός αποκλεισμός από την πρώτη δεκάδα ήταν του Τζένσον Μπάτον της McLaren, καθώς ο Άγγλος έκανε ένα λάθος και επιπλέον έπεσε θύμα της επιλογής της Williams να βάλει στο τέλος της δεύτερης περιόδου και στα δύο της μονοθέσια ένα φρέσκο (και όχι ήδη χρησιμοποιημένο) σετ πολύ μαλακής γόμας.
Με τη μαλακή και την πολύ μαλακή γόμα να έχουν διαφορά απόδοσης σχεδόν 1,5 δευτερολέπτου, και στον αγώνα να αναμένονται ακόμη και τρία πιτ-στοπς από τους περισσότερους, και με το ενδεχόμενο βροχής να συγκεντρώνει πολλές πιθανότητες, το GP Σιγκαπούρης της Κυριακής (21/09, 3:00 μ.μ.) αναμένεται εξαιρετικά ενδιαφέρον.
GP ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗΣ 2014
ΔΟΚΙΜΕΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ
1. Χάμιλτον (Mercedes) 1:45.681
2. Ρόσμπεργκ (Mercedes) +0.007
3. Ρικιάρντο (Red Bull-Renault) +0.173
4. Φέτελ (Red Bull-Renault) + 0.221
5. Αλόνσο (Ferrari) +0.226
6. Μάσα (Williams-Mercedes) +0.319
7. Ράικονεν (Ferrari) +0.489
8. Μπότας (Williams-Mercedes) +0.506
9. Μάγκνουσεν (McLaren-Mercedes) +0.569
10. Κβίατ (Toro Rosso-Renault) +1.681
-------------------------------------------------------------
11. Μπάτον (McLaren-Mercedes) 1:46.943
12. Βερν (Toro Rosso-Renault) 1:46.989
13. Χούλκενμπεργκ (Force India-Mercedes) 1:47.308
14. Γκουτιέρεζ (Sauber-Ferrari) 1:47.333
15. Πέρεθ (Force India-Mercedes) 1:47.575
16. Γκροζάν (Lotus-Renault) 1:47.812
-------------------------------------------------------------
17. Σούτιλ (Sauber-Ferrari) 1:48.324
18. Μαλδονάδο (Lotus-Renault) 1:49.063
19. Μπιανκί (Marussia-Ferrari) 1:49.440
20. Κομπαγιάσι (Caterham-Renault) 1:50.405
21. Τσίλτον (Marussia-Ferrari) 1:50.473
22. Έρικσον (Caterham-Renault) 1:52.287