X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Αποκαλυπτήρια για την RB4

red bull

Η RB4, είναι το δεύτερο μονοθέσιο που βγάζει ο Άντριαν Νιούι, με την ελπίδα το φετινό να μην είναι τόσο... εύθραυστο όσο το περσινό

Το αυτοκίνητο του 2007 αποδείχθηκε γρήγορο αλλά και εύθραυστο ειδικά με τα υδραυλικά συστήματα προκαλώντας διάφορες αποχωρήσεις. Αυτό είναι και το στοίχημα για φέτος με την Red Bull να θέλει υπερνικήσει το εμπόδιο και να ανακτήσει την αξιοπιστία της.
" Η αξιοπιστία είναι πολύ σημαντική αλλά χρειαζόμαστε ένα γρήγορο αυτοκίνητο επίσης", είπε ο Κούλθαρντ στην παρουσίαση του μονοθεσίου. " Έχουμε μια μεγάλη ομάδα ανθρώπων με το πλευρό μας και τα αυτοκίνητα του Νιούι έχουν κερδίσει πάνω από 100 GP".

Στο ίδιο μήκος κύματος και οι δηλώσεις του Γουέμπερ: " Κρατάμε τους ίδιους οδηγούς, τους μηχανικούς και τη μηχανή και αυτό θα μας βοηθήσει σίγουρα. Είναι ένα συνολικά νέο αυτοκίνητο αλλά συγχρόνως είναι το ίδιο για τον καθένα.

Πρέπει να στηριχτούμε στις βελτιώσεις μας και να κερδίσουμε το στοίχημα με την αξιοπιστία. Τα κιβώτια ταχυτήτων αυτού του έτους πρέπει να διαρκέσουν για τέσσερις αγώνες, το οποίο φέρνει ένα άλλο στοιχείο της αξιοπιστίας

".

Αυτό που αξίζει να σημειωθεί για την RB4 είναι ο σχεδιασμός του εμπρός φτερού, το οποίο περνάει πάνω από την μύτη του μονοθεσίου!

Xαρακτηριστικά της RB4

Πλαίσιο: Σύνθετη δομή, που σχεδιάζεται και κατασκευάζεται από την ίδια την εταιρία, με μηχανή V8 της Renault
Μετάδοση: εφτατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, που τοποθετείται κατά μήκος με υδραυλικό σύστημα για τις αλλαγές και τη λειτουργία του συμπλέκτη. Αγωνιστικός συμπλέκτης AP
Ζάντες: Αγωνιστικές OZ, Μπροστά; 12.7 X 13, Πίσω: 13.4in X 13in
Ελαστικά: Bridgestone
Αναρτήσεις: Μπροστά: Aπό κράμα αλουμινίου, γόνατα από κάρμπον.
Οπίσθιο τμήμα: Aπό κράμα αλουμινίου, γόνατα από κάρμπον.
Φρένα: Δίσκοι Brembo και "μαξιλάρια" από άνθρακα
Ηλεκτρονικά: Τυποποιημένη μονάδα ελέγχου FIA (MESL)
Καύσιμα: Elf


Βίντεο από την παρουσίαση



























TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ