Αποκαλυπτήρια για την RB4
Η RB4, είναι το δεύτερο μονοθέσιο που βγάζει ο Άντριαν Νιούι, με την ελπίδα το φετινό να μην είναι τόσο... εύθραυστο όσο το περσινό
Το αυτοκίνητο του 2007 αποδείχθηκε γρήγορο αλλά και εύθραυστο ειδικά με τα υδραυλικά συστήματα προκαλώντας διάφορες αποχωρήσεις. Αυτό είναι και το στοίχημα για φέτος με την Red Bull να θέλει υπερνικήσει το εμπόδιο και να ανακτήσει την αξιοπιστία της.
" Η αξιοπιστία είναι πολύ σημαντική αλλά χρειαζόμαστε ένα γρήγορο αυτοκίνητο επίσης", είπε ο Κούλθαρντ στην παρουσίαση του μονοθεσίου. " Έχουμε μια μεγάλη ομάδα ανθρώπων με το πλευρό μας και τα αυτοκίνητα του Νιούι έχουν κερδίσει πάνω από 100 GP".
Στο ίδιο μήκος κύματος και οι δηλώσεις του Γουέμπερ: " Κρατάμε τους ίδιους οδηγούς, τους μηχανικούς και τη μηχανή και αυτό θα μας βοηθήσει σίγουρα. Είναι ένα συνολικά νέο αυτοκίνητο αλλά συγχρόνως είναι το ίδιο για τον καθένα.
Πρέπει να στηριχτούμε στις βελτιώσεις μας και να κερδίσουμε το στοίχημα με την αξιοπιστία. Τα κιβώτια ταχυτήτων αυτού του έτους πρέπει να διαρκέσουν για τέσσερις αγώνες, το οποίο φέρνει ένα άλλο στοιχείο της αξιοπιστίας
".
Αυτό που αξίζει να σημειωθεί για την RB4 είναι ο σχεδιασμός του εμπρός φτερού, το οποίο περνάει πάνω από την μύτη του μονοθεσίου!
Xαρακτηριστικά της RB4
Πλαίσιο: Σύνθετη δομή, που σχεδιάζεται και κατασκευάζεται από την ίδια την εταιρία, με μηχανή V8 της Renault
Μετάδοση: εφτατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, που τοποθετείται κατά μήκος με υδραυλικό σύστημα για τις αλλαγές και τη λειτουργία του συμπλέκτη. Αγωνιστικός συμπλέκτης AP
Ζάντες: Αγωνιστικές OZ, Μπροστά; 12.7 X 13, Πίσω: 13.4in X 13in
Ελαστικά: Bridgestone
Αναρτήσεις: Μπροστά: Aπό κράμα αλουμινίου, γόνατα από κάρμπον.
Οπίσθιο τμήμα: Aπό κράμα αλουμινίου, γόνατα από κάρμπον.
Φρένα: Δίσκοι Brembo και "μαξιλάρια" από άνθρακα
Ηλεκτρονικά: Τυποποιημένη μονάδα ελέγχου FIA (MESL)
Καύσιμα: Elf
Βίντεο από την παρουσίαση
" Η αξιοπιστία είναι πολύ σημαντική αλλά χρειαζόμαστε ένα γρήγορο αυτοκίνητο επίσης", είπε ο Κούλθαρντ στην παρουσίαση του μονοθεσίου. " Έχουμε μια μεγάλη ομάδα ανθρώπων με το πλευρό μας και τα αυτοκίνητα του Νιούι έχουν κερδίσει πάνω από 100 GP".
Στο ίδιο μήκος κύματος και οι δηλώσεις του Γουέμπερ: " Κρατάμε τους ίδιους οδηγούς, τους μηχανικούς και τη μηχανή και αυτό θα μας βοηθήσει σίγουρα. Είναι ένα συνολικά νέο αυτοκίνητο αλλά συγχρόνως είναι το ίδιο για τον καθένα.
Πρέπει να στηριχτούμε στις βελτιώσεις μας και να κερδίσουμε το στοίχημα με την αξιοπιστία. Τα κιβώτια ταχυτήτων αυτού του έτους πρέπει να διαρκέσουν για τέσσερις αγώνες, το οποίο φέρνει ένα άλλο στοιχείο της αξιοπιστίας
".
Αυτό που αξίζει να σημειωθεί για την RB4 είναι ο σχεδιασμός του εμπρός φτερού, το οποίο περνάει πάνω από την μύτη του μονοθεσίου!
Xαρακτηριστικά της RB4
Πλαίσιο: Σύνθετη δομή, που σχεδιάζεται και κατασκευάζεται από την ίδια την εταιρία, με μηχανή V8 της Renault
Μετάδοση: εφτατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, που τοποθετείται κατά μήκος με υδραυλικό σύστημα για τις αλλαγές και τη λειτουργία του συμπλέκτη. Αγωνιστικός συμπλέκτης AP
Ζάντες: Αγωνιστικές OZ, Μπροστά; 12.7 X 13, Πίσω: 13.4in X 13in
Ελαστικά: Bridgestone
Αναρτήσεις: Μπροστά: Aπό κράμα αλουμινίου, γόνατα από κάρμπον.
Οπίσθιο τμήμα: Aπό κράμα αλουμινίου, γόνατα από κάρμπον.
Φρένα: Δίσκοι Brembo και "μαξιλάρια" από άνθρακα
Ηλεκτρονικά: Τυποποιημένη μονάδα ελέγχου FIA (MESL)
Καύσιμα: Elf
Βίντεο από την παρουσίαση