Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως
cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που
αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και
περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.
Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής
τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην
επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε
πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας
ή να αρνηθείτε
να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται
να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας,
αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για
αυτόν τον ιστότοπο.
Με μεγάλο ενδιαφέρον αναμένεται να παρακολουθήσουν όλοι την τρίτη συμμετοχή της Repsol Honda στο ιταλικό GP
Ο 41χρονος Ιάπωνας Τανταγιούκι Οκάντα θα οδηγήσει την RCV212V. Ένα πολυαναμενόμενο ντεμπούτο το οποίο η Honda καθυστερούσε όλο αυτόν τον καιρό. Ο Οκάντα που έτρεξε για τελευταία φορά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα το 2000, όταν υπήρχαν ακόμα τα 500cc, ανυπομονεί για τον αγώνα, αφού «
η μεγάλη ευθεία της πίστας θα ταιριάξει γάντι με τον κινητήρα με τις πνευματικές βαλβίδες. Επιτέλους ήρθε η ώρα».
Το ρίσκο δεν θα πάρουν οι άλλοι δύο εργοστασιακοί αναβάτες της Honda, ο Ντάνι Πεδρόσα και ο Νίκι Χέιντεν ειδικά αφού ο πρώτος διεκδικεί τον παγκόσμιο τίτλο και όπως εξελίσσεται φέτος το πρωτάθλημα, πρέπει να τερματίζει όσο ψηλότερα μπορεί σε κάθε αγώνα.