Αρχίζουν οι δοκιμές
Ξεκινάνε οι δοκιμές του πρότυπου αγωνιστικού μονοθέσιου της Superleague Formula
Αυτή την εβδομάδα, ξεκινάνε οι δοκιμές για το μονοθέσιο που κατασκεύασε η “Elan Motorsport Technologies” στην Αμερική, σχεδιασμένο από την “Menard Competition Technolgies” να φέρει 12βάλβιδο κινητήρα ιπποδύναμης 750 αλόγων.
Μετά τις απαραίτητες μετρήσεις της δύναμης και της αντοχής του 12βάλβιδου κινητήρα, αυτός πλέον έχει ενσωματωθεί στον σκελετό του αγωνιστικού μονοθέσιου και σήμερα θα «τρέξει» την πρώτη του διαδρομή, (σε ευθεία) πριν εισέλθει για πρώτη φορά στην πίστα του Donington Park, την ερχόμενη εβδομάδα.
Οι δοκιμές θα πραγματοποιηθούν από την ομάδα οδηγών της Hitech, μέλη της οποίας έχουν υπάρξει και οι Lucas Di Grassi, οδηγό δοκιμών της Renault F1 και Marko Asmer, νικητή της Βρετανικής F3 για την περυσινή χρονιά και νέο οδηγό δοκιμών της BMW F1.
Ο πολύπειρος manager της Hitech κ. Hayle, εκμυστηρεύτηκε το πως οι συζητήσεις με τον Robin Webb από την Superleague Formula για την συμμετοχή στο πρωτάθλημα με μία αγωνιστική ομάδα, κατέληξαν στην ανάληψη της ευθύνης και της επίβλεψης του προγράμματος δοκιμών του αγωνιστικού μονοθέσιου.
“Το αγωνιστικό μονοθέσιο της Superleague Formula, είναι απλά φανταστικό. Όλοι όσοι έχουν ενασχοληθεί με το project έχουν πραγματοποιήσει εξαιρετική δουλειά και είμαι εντυπωσιασμένος από το συνολικό «πακέτο»! Ο στόχος μας είναι να εξαλείψουμε κάθε πιθανό ελάττωμα, να αναπτύξουμε μία ισχυρή βάση προγραμματισμού και να εγγυηθούμε το απόλυτο της αξιοπιστίας του αγωνιστικού μονοθέσιου».
Μέσα στους επόμενους 4 μήνες το πρότυπο αγωνιστικό μονοθέσιο της Superleague Formula θα περάσει από 6 τριήμερα δοκιμαστικών ελέγχων σε διάφορες πόλεις της Βορείου Ευρώπης, πρωτού τα 20 τελικά αγωνιστικά μονοθέσια συναρμολογηθούν στην έδρα του Elan στην Αγγλία.
Η μεγάλη ιπποδύναμη του μονοθέσιου, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι δεν υπάρχει traction control ή κάποιο άλλο σύστημα υποβοήθησης των οδηγών, καθιστά τα αγωνιστικά μονοθέσια μία πραγματική πρόκληση για τους οδηγούς, καθώς όλα εξαρτώνται από τις δικές τους οδηγικές ικανότητες.
Μετά τις απαραίτητες μετρήσεις της δύναμης και της αντοχής του 12βάλβιδου κινητήρα, αυτός πλέον έχει ενσωματωθεί στον σκελετό του αγωνιστικού μονοθέσιου και σήμερα θα «τρέξει» την πρώτη του διαδρομή, (σε ευθεία) πριν εισέλθει για πρώτη φορά στην πίστα του Donington Park, την ερχόμενη εβδομάδα.
Οι δοκιμές θα πραγματοποιηθούν από την ομάδα οδηγών της Hitech, μέλη της οποίας έχουν υπάρξει και οι Lucas Di Grassi, οδηγό δοκιμών της Renault F1 και Marko Asmer, νικητή της Βρετανικής F3 για την περυσινή χρονιά και νέο οδηγό δοκιμών της BMW F1.
Ο πολύπειρος manager της Hitech κ. Hayle, εκμυστηρεύτηκε το πως οι συζητήσεις με τον Robin Webb από την Superleague Formula για την συμμετοχή στο πρωτάθλημα με μία αγωνιστική ομάδα, κατέληξαν στην ανάληψη της ευθύνης και της επίβλεψης του προγράμματος δοκιμών του αγωνιστικού μονοθέσιου.
“Το αγωνιστικό μονοθέσιο της Superleague Formula, είναι απλά φανταστικό. Όλοι όσοι έχουν ενασχοληθεί με το project έχουν πραγματοποιήσει εξαιρετική δουλειά και είμαι εντυπωσιασμένος από το συνολικό «πακέτο»! Ο στόχος μας είναι να εξαλείψουμε κάθε πιθανό ελάττωμα, να αναπτύξουμε μία ισχυρή βάση προγραμματισμού και να εγγυηθούμε το απόλυτο της αξιοπιστίας του αγωνιστικού μονοθέσιου».
Μέσα στους επόμενους 4 μήνες το πρότυπο αγωνιστικό μονοθέσιο της Superleague Formula θα περάσει από 6 τριήμερα δοκιμαστικών ελέγχων σε διάφορες πόλεις της Βορείου Ευρώπης, πρωτού τα 20 τελικά αγωνιστικά μονοθέσια συναρμολογηθούν στην έδρα του Elan στην Αγγλία.
Η μεγάλη ιπποδύναμη του μονοθέσιου, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι δεν υπάρχει traction control ή κάποιο άλλο σύστημα υποβοήθησης των οδηγών, καθιστά τα αγωνιστικά μονοθέσια μία πραγματική πρόκληση για τους οδηγούς, καθώς όλα εξαρτώνται από τις δικές τους οδηγικές ικανότητες.