X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

Arriba φώναξε ο Οζιέ στο Μεξικό

Δραματικό μέχρι το φινάλε το Ράλι Μεξικό με τον Τιερί Νεβίλ να φτάνει μετά κόπων και βασάνων στο service park για το πρώτο βάθρο στην ιστορία της Hyundai.

Ο Σεμπαστιάν Οζιέ είχε υποσχεθεί πως δεν θα επέστρεφε στην Ευρώπη δίχως την πρώτη θέση στη βαθμολογία. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής το είπε και το έκανε. Ο Γάλλος οδηγός της Volkswagen νίκησε για δεύτερη φορά στη Λεόν με τη γερμανική ομάδα να πραγματοποιεί το 1-2 με τον Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα.

Παρά τα... υπονοούμενα πως ο Οζιέ θα καθυστερούσε στην Power Stage προκειμένου να μην κερδίσει τους επιπλέον τρεις βαθμούς που θα τον ανάγκαζαν να ξεκινήσει πρώτος στο επόμενο ράλι, στη χωμάτινη Πορτογαλία, ο νικητής στο Μονακό έκλεισε τα στόματα.

Η δεύτερη θέση είναι το καλύτερο αποτέλεσμα για τον Λάτβαλα στο Μεξικό. Τρίτος ήταν ο Τιερί Νεβίλ για τη Hyundai στο πρώτο βάθρο της εταιρείας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι. Ο Βέλγος ευνοήθηκε από τις ατυχίες των αντιπάλων του, όμως δεν έλειψε το δράμα και για τον ίδιο.

Στο δρόμο της επιστροφής προς το service park το i20 WRC παρουσίασε διαρροή στο ψυγείο. Το πλήρωμα σταμάτησε δύο φορές στην απλή διαδρομή, ενώ χρησιμοποίησε τη μπύρα των θεατών για να γεμίσει το ψυγείο, προκειμένου να μη χαθεί το βάθρο.

Ο Βρετανός Έλφιν Έβανς της M-Sport ήταν τέταρτος στο καλύτερα πλασάρισμα της καριέρας του μπροστά από τον Μάρτιν Πρόκοπ (σ.σ. ο Τσέχος είχε εγκαταλείψει σε Μόντε Κάρλο και Σουηδία) και τον Μπενίτο Γκέρα. Ο Μεξικανός πήρε την έκτη θέση παρά το γεγονός πως το Σάββατο (8/3) χτύπησε σε δέντρο.

Ο Μίκο Χίρβονεν και ο Μαντς Όστμπεργκ κατέλαβαν την 8η και την 9η θέση αντίστοιχα. Και οι δύο ξαναμπήκαν στον αγώνα χάρη στο Rally 2. Ο Χίρβονεν ήταν τρίτος μέχρι που ηλεκτρικά προβλήματα τον ανάγκασαν να σταματήσει το Ford Fiesta στην όγδοη ειδική. Ο Όστμπεργκ κρατούσε τη δεύτερη θέση όταν έχασε τον έλεγχο, προκαλώντας ζημιά στην ανάρτηση του Citroen DS3 WRC. Ο Νορβηγός παραδέχθηκε πως το λάθος οφείλεται σε λάθος στις σημειώσεις.

Εγκατέλειψαν ο Ρόμπερτ Κουμπίτσα, ρολάροντας το Fiesta RS WRC από την τέταρτη θέση. Ξαναμπήκε στον αγώνα το Σάββατο, αλλά εγκατέλειψε στην 13η ειδική. Ο Κρις Μικ κατάφερε μετά από πολλές δυσκολίες να φτάσει στην Power Stage, ωστόσο μια πέτρα δεν του επέτρεψε να συνεχίσει.

Το Ράλι Πορτογαλίας είναι ο επόμενος αγώνας του WRC και θα διεξαχθεί από τις 3 έως τις 6 Απριλίου.

Βαθμολογία οδηγών

1.Οζιέ 63β.

2.Λάτβαλα 60

3.Όστμπεργκ 32

4.Μίκελσεν 24

5.Έβανς 20

6.Χίρβονεν 18

7.Μικ 17

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ