Άσχημο ατύχημα για Βαν ντερ Ντριφτ
Στο χειρότερο μέχρι στιγμής ατύχημα του Πρωταθλήματος της “Superleague Formula by Sonangol” ενεπλάκη ο πιλότος του Ολυμπιακού, Κρις Βαν Ντερ Ντριφτ, στην δεύτερη Κυριακάτικη κούρσα του Brands Hatch.
Η κακή μέρα από το πρωί φαίνεται και αυτό σίγουρα ίσχυσε για τον οδηγό του ερυθρόλευκου μονοθέσιου, Βαν Ντερ Ντριφτ, ο οποίος αντιμετώπιζε προβλήματα με τα φρένα του μονοθεσίου του στον πρώτο αγώνα, πριν εμπλακεί σε ένα από τα πιο τρομακτικά ατυχήματα του Πρωταθλήματος με τον οδηγό της Ρόμα, Ζούλιαν Ζους, στον δεύτερο. Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις των γιατρών, ο Βαν Ντερ Ντριφτ δεν βρίσκεται σε κίνδυνο, ωστόσο έχει υποστεί κατάγματα που μπορεί να του στοιχήσουν τη συνέχεια της σεζόν του Πρωταθλήματος.
Πρόβλημα στα φρένα περιορίζει τον Ολυμπιακό στην 7η θέση
Η πρώτη Κυριακάτικη κούρσα στο Brands Hatch ξεκίνησε αρνητικά για τον Πειραϊκό σύλλογο, με τον Βαν Ντερ Ντριφτ να αντιμετωπίζει προβλήματα με τα φρένα του ερυθρόλευκου μονοθέσιου και να περιορίζεται στην 7η θέση.
Το πρόβλημα ξεκίνησε από μία δυσλειτουργία στα φρένα των εμπρόσθιων τροχών. Στον γύρο εξόδου από τα pits, κατά τον οποίο οι πιλότοι πηγαίνουν να παραταχθούν στη γραμμή εκκίνησης, το πρόβλημα επεκτάθηκε και στα φρένα των πίσω τροχών του ερυθρόλευκου μονοθέσιου που έπιασαν φωτιά. Οι μηχανικοί της GU Racing δεν είχαν παρά μόνο λίγα λεπτά στην διάθεσή τους για να τη σβήσουν και να ετοιμάσουν το μονοθέσιο για την έναρξη του αγώνα.
Ο Βαν Ντερ Ντριφτ, αναγκάστηκε να ξεκινήσει την κούρσα με τα φρένα των εμπρόσθιων τροχών αχρηστευμένα και των πίσω να λειτουργούν «στο κόκκινο», έχοντας ως μοναδική ελπίδα το ταλέντο και τις ικανότητές του, ώστε να ανταπεξέλθει σε κάποια πιθανώς επικίνδυνη κατάσταση κατά την διάρκεια της κούρσας.
Η εκκίνηση είδε πολλές ανακατατάξεις στο grid της Superleague Formula, με τον Τζον Μάρτιν της Γκουοάν Πεκίνου να κλέβει την πρώτη θέση από τον Μάρκος Μαρτίνες της Σεβίλλης, τον Γκρεγκ Ντόλμπι της Τότεναμ να περνά στην 3η θέση αφήνοντας τέταρτο τον Άντι Σούσεκ της Σπόρτινγκ και τον Τρίσταν Κόμεντι της Γαλατασαράι να κερδίζει τέσσερις θέσεις και να προωθείται 6ος, αφήνοντας τον Ολυμπιακό στην έβδομη θέση.
Στον έκτο γύρο, ο Φρανκ Μοντανί της Μπορντό προσπέρασε τον Βαν Ντερ Ντριφτ με την χρήση του push-to-pass, στέλνοντας τον στην 8η θέση. Μια καθυστέρηση του Κόμεντι κατά τη διάρκεια του pit stop, στέρησαν από τον Γάλλο πέντε θέσεις, όμως βοήθησαν τον Ολυμπιακό να περάσει ξανά στην έβδομη θέση.
Στην κορυφή του grid ο Μάρτιν οδηγούσε την κούρσα έχοντας εξασφαλίσει μία διαφορά ασφαλείας από τον Μαρτίνες κοντά στα έξι δευτερόλεπτα, όμως ο Ισπανός δεχόταν έντονη πίεση από τον Ντόλμπι για την δεύτερη θέση. Μια έξοδος του Μαρτίνες από την πίστα στον 24ο γύρο, έδωσε την ευκαιρία στον Ντόλμπι να προωθηθεί δεύτερος και περιόρισε τον Μαρτίνες στην τρίτη θέση, πριν αναγκαστεί να εγκαταλείψει μόλις τρία λεπτά πριν την λήξη του αγώνα εξαιτίας μηχανικού προβλήματος.
Το πρόβλημα στα φρένα δεν άφηνε στον Βαν Ντερ Ντριφτ περιθώρια να πιέσει τα προπορευόμενα μονοθέσια και τον έκανε εύκολο στόχο για τα μονοθέσια που ακολουθούσαν. Ο Μαξ Βίσελ ήταν ένας από τους οδηγούς που εκμεταλλεύτηκε αυτή την αδυναμία για να προσπεράσει τον teammate του και να τον στείλει πίσω στην 8η θέση. Η εγκατάλειψη της Σεβίλλης, εξασφάλισε στον Ολυμπιακό μια ακόμη θέση, με τον Βαν Ντερ Ντριφτ να βλέπει την καρό σημαία από την 7η θέση.
Την νίκη κατέκτησε ο Τζόν Μάρτιν με το κινεζικό μονοθέσιο, ενώ το βάθρο συμπλήρωσαν ο Γκρεγκ Ντόλμπι της Τότεναμ και ο Άντι Σούσεκ της Σπόρτινγκ.
Τρομακτικό ατύχημα για Ολυμπιακό
Στην δεύτερη Κυριακάτικη κούρσα του Brands Hatch, ο Βαν Ντερ Ντριφτ εκκίνησε από την 12η θέση όπως ορίζει το σύστημα reverse grid του Πρωταθλήματος (παράταξη αντιστρόφως ανάλογη από την τελική κατάταξη των μονοθεσίων στον πρώτο αγώνα).
Κατά την εκκίνηση ο Βαν Ντερ Ντριφτ κατάφερε να ανακτήσει μια θέση και να βρεθεί 11ος. Η είσοδος της Κορίνθιανς στα pits εξαιτίας μηχανικών προβλημάτων τον βοήθησε να προωθηθεί ακόμη περισσότερο και να βρεθεί στην δέκατη θέση.
Πίσω του βρισκόταν η Λίβερπουλ που τον πίεζε σθεναρά, όμως μετά την εκτέλεση του pit stop αύξησε την μεταξύ τους διαφορά και μπόρεσε να κερδίσει δύο θέσεις για να βρεθεί 8ος. Ένα τετ-α-κε του Μάρκος Μαρτίνες της Σεβίλλης, ο οποίος μέχρι εκείνη την στιγμή βρισκόταν στην δεύτερη θέση, τον έστειλε πίσω στην όγδοη θέση ενώ προώθησε τον Ολυμπιακό έβδομο.
Σειρά είχε η Μαρία Ντε Βιγιότα, την οποία προσπέρασε με ευκολία για να βρεθεί 6ος πίσω από τον Ζούλιαν Ζους της Ρόμα, ο οποίος αντιμετώπιζε προβλήματα με το μονοθέσιό του και έχανε συνεχώς έδαφος.
Στην προσπάθεια του να προσπεράσει τον Ζους, ο Βαν Ντερ Ντριφτ κινήθηκε από τα δεξιά του Γάλλου και οι τροχοί των μονοθεσίων ήρθαν σε επαφή. Η χρήση του push-to-pass είχε δώσει ιδιαίτερη ώθηση στο ερυθρόλευκο μονοθέσιο, το οποίο έφυγε στον αέρα και χτύπησε στην γέφυρα της ευθείας Hailwood Hill, ένα από τα πιο επικίνδυνα σημεία της πίστας. Στην συνέχεια, το εμπρόσθιο μέρος χτύπησε με δύναμη στο οδόστρωμα και άρχισε να κάνει τετ-α-κε καλυμμένο στις φλόγες, πριν σταματήσει ολοσχερώς κατεστραμμένο λίγα μέτρα πιο κάτω.
Ο αγώνας διακόπηκε οριστικά και οι πρώτες βοήθειες έσπευσαν για τον πιλότο του ερυθρόλευκου μονοθέσιου. Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις του ιατρικού επιτελείου, ο Βαν Ντερ Ντριφτ, βρίσκεται εκτός κινδύνου όμως έχει υποστεί τραυματισμούς που ενδέχεται να του στοιχήσουν την συμμετοχή του στο υπόλοιπο της σεζόν.
Νικητής του αγώνα αναδείχθηκε ο Ναρέιν Καρθικέγιαν με το μονοθέσιο της PSV Αϊντχόβεν, ο οποίος οδηγούσε μέχρι εκείνη την στιγμή την κούρσα, ενώ ο Ντάβιντε Ριγκόν της Άντερλεχτ και ο Ντάνκαν Τάπι της Φλαμένγκο κατέκτησαν την δεύτερη και τρίτη θέση, αντίστοιχα.
Μεγάλος Τελικός: Νίκη Τζον Μάρτιν και Γκουοάν Πεκίνου
Μετά την διακοπή του δεύτερου αγώνα και την απομάκρυνση των θραυσμάτων του ερυθρόλευκου μονοθέσιου από την πίστα, πραγματοποιήθηκε ο Μεγάλος Τελικός, ο οποίος βρήκε νικητή τον Τζον Μάρτιν της Γκουοάν Πεκίνου. Την δεύτερη και τρίτη θέση του βάθρου κατέκτησαν ο Ντάβιντε Ριγκόν της Άντερλεχτ και ο Ντάνκαν Τάπι της Φλαμένγκο.