Άσφαλτος ή χώμα;
Δεδομένου ότι εφέτος υπάρχει η δυνατότητα επιλογής, τι θα είναι καλύτερο από πλευράς θεάματος; Μια ασφάλτινη ή μια χωμάτινη ειδική διαδρομή;
Για εμάς τους παλιότερους, το καμένο λάστιχο και η σκόνη ήταν αναπόσπαστα κομμάτια του θρυλικού Ακρόπολις.
Δεν υπήρχε περίπτωση να πας να δεις μια ειδική διαδρομή και μετά να μη μουλιάζεις μία ώρα στην μπανιέρα για να φύγει η σκόνη που είχε εισχωρήσει σε κάθε κρυφό σημείο του σώματός σου.
Εφέτος όμως, με την αλλαγή από το Παγκόσμιο στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα, το Ακρόπολις προσφέρει την δυνατότητα επιλογής.
Ασφάλτινες όλες οι Ε.Δ. που θα γίνουν το Σάββατο 29 Μαρτίου , χωμάτινες αυτές της Κυριακής.Τι καλύτερο λοιπόν το Σάββατο να πιούμε το καφεδάκι μας στο χωριό Αγιος Ιωάννης και να βλέπουμε τα αυτοκίνητα να περνούν από μπροστά μας.
Γιατί ειδική περνά μέσα από το χωριό, που βρίσκεται κοντά στα Λουτρά της Ωραίας Ελένης έξω από την Κόρινθο.
Εξίσου ενδιαφέρουσα είναι και η ταβέρνα του χωριού "Η ΠΛΑΤΕΙΑ" που η φήµη της ξεπερνά τα όρια της περιοχής, ενώ θα µπορείτε τρώγοντας να βλέπετε και τα αγωνιστικά να στρίβουν αριστερά σε "Τ", µπροστά ακριβώς από το σημείο που θα βρίσκεστε.
Το Σαββάτο πάντα, στη λίστα συμμετοχών με τα ελληνικά πληρώματα που θα εκκινήσουν στην άσφαλτο ξεχωρίζει αυτή του περσινού Πρωταθλητή Ελλάδας, Λάμπρου Κύρκου, που με τον Γιώργο Πολυζώη παραπλεύρως θα διεκδικήσουν τη νίκη οδηγώντας ένα Mitsubishi Lancer EVO IX.
Σε αυτού του είδους την επιφάνεια, οι περσινοί τιτλούχοι θα έχουν να αντιμετωπίσουν τους Παναγιώτη Καϊτατζή-Αντώνη Παπαρινόπουλο, οι οποίοι επίσης με Lancer ένατης γενιάς αποτελούν αναμφίβολα έναν από τους ταχύτερους συνδυασμούς στη χώρα μας.
Με Mitsubishi Lancer EVO VI, αλλά της κατηγορίας Α, θα δούμε και τους επίσης πολύ γρήγορους στην άσφαλτο Νικολόπουλο-Τσιάπα, ενώ με ίδιο αυτοκίνητο, όγδοης γενιάς ωστόσο, οι Καλούδης-Χατζηπαναγιώτου αναμένεται να αγωνιστούν για το καλύτερο.
Τώρα, για όλους εκείνους για τους οποίους δεν νοείται Ακρόπολις χωρίς σκόνη, η Κυριακή είναι η μέρα τους. Υπάρχει η κλασική ε.δ. του Ράλλυ Ακρόπολις, η Νέα Κινέτα.
Με νέα αφετηρία και τα πρώτα 2,62 χλµ. να είναι τεχνικά και γρήγορα μέχρι το σημείο που συναντά την κλασική Κινέτα.
Από το σημείο αυτό ξεκινά ένα πολύ γρήγορο και φαρδύ κοµµάτι - µέχρι το 12,50 χλµ. Στη συνέχεια μπαίνει στην άσφαλτο και µετά από περίπου 1 χλµ. τα αγωνιστικά αυτοκίνητα στρίβουν επιτόπου δεξιά σε πατημένο και γρήγορο κοµµάτι.
Για την παρακολούθηση της Ε.Δ. υπάρχουν πολλές προσβάσεις και από πολλά σημεία. Γύρω από το Λουτράκι, από το Αλεποχώρι, από την Εθνική Οδό Αθηνών – Κορίνθου στην έξοδο για Κινέτα. Αρκεί να έχετε κέφι και να βοηθήσει και ο καιρός. Μετά; Για το μετά ούτε συζήτηση. Λίμνη Ηραίου, Κινέτα, Λουτράκι, Αλεποχώρι, θάλασσα και ουζάκι.
Η άνοιξη μπήκε με φόρα και ελπίζουμε να μην μας τα χαλάσει το άλλο σαββατοκύριακο.Αναφερθήκαμε σε όλα για την Κυριακή, αλλά ξεχάσαμε τα του ελληνικού πρωταθλήματος ράλι, το οποίο διεξάγεται παράλληλα με το Ακρόπολις. Στις χωμάτινες επιφάνειες, οι ισορροπίες θα είναι διαφορετικές.
Εκεί, η μάχη της κορυφής θα είναι υπόθεση των Κύρκου-Πολυζώη (Mitsubishi Lancer EVO IX), Νιώρα-Κακαλή (Subaru Impreza N12) και Φιλιππίδη-Σαΐνη (Mitsubishi Lancer EVO IX). Στη μάχη της 3άδας θα προσπαθήσουν να μπουν και οι Σπανός-Γκοτοβός με ακόμα ένα Impreza N12.
Σε κάθε περίπτωση, όμως, τόσο σε άσφαλτο όσο και σε χώμα, ενδιαφέρον θα έχουν οι μάχες στις επιμέρους κλάσεις και κατηγορίες, όπως φυσικά και η άμεση αντιπαράθεση με τους συνδυασμούς από το εξωτερικό, έστω σε επίπεδο χρόνων σε ειδικές διαδρομές.