Ο Γάλλος, οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, κέρδισε με διαφορά 18,4’’ από τον Ουαλό και με 25,9’’ από τον Φουρμό, σε έναν αγώνα που ο πρωταθλητής Τιερί Νεβίλ της Hyundai μέτρησε τρεις ατυχίες (ένα ατύχημα, ένα κλατάρισμα και ένα μηχανικό πρόβλημα) και ο πρώην πρωταθλητής Κάλε Ροβάνπερα δεν βρήκε ποτέ την εμπιστοσύνη να πιέσει στις ρυθμίσεις του GR Yaris Rally1 σε συνδυασμό με τα νέα φετινά ελαστικά της Hankook.
Ως αποτέλεσμα, ο Ροβάνπερα -που παραδέχθηκε ότι πρέπει να προσαρμόσει το οδηγικό του στιλ στα νέα μαλακά ελαστικά της Hankook- περιορίστηκε στην 4η θέση της τελικής κατάταξης, εμπρός από τον Οττ Τάνακ (που επίσης αντιμετώπισε προβλήματα) και τον Νεβίλ της Hyundai.
Με τη νίκη του, μαζί με τον ταχύτερο χρόνο και στην τελευταία Power Stage, ο Οζιέ έφυγε με συγκομιδή 33 βαθμών από το Μόντε, αλλά δεδομένου ότι κάνει περιορισμένο πρόβλημα ο κερδισμένος είναι ο Έβανς – που με τη δεύτερη θέση στη γενική και στην Power Stage συγκέντρωσε 26 βαθμούς, με τον Φουρμό στους 20.
Ο Σεμπαστιάν Οζιέ με το Toyota GR Yaris Rally1 στο Ράλι Μόντε Κάρλο 2025
Toyota GAZOO Racing WRT
Ο Οζιέ ξεκίνησε με μια έξοδο την Πέμπτη το βράδυ, που τον έριξε τρίτο στη γενική και του κόστισε περίπου 15’’. Όμως, την άλλη μέρα, στην ΕΔ8 ανέβηκε στην κορυφή του αγώνα, όπου και παρέμεινε έκτοτε – παρότι είχε άλλη μία οριακή μικροέξοδο το απόγευμα του Σαββάτου.
Η μάχη Έβανς-Φουρμό για τη δεύτερη θέση ήταν οριακή και κρίθηκε σε ένα δραματικό φινάλε στο τέλος, σε εναλλασσόμενες συνθήκες του καιρού και της ασφάλτου και με διαφορετικές επιλογές ελαστικών μεταξύ του Ουαλού και του Γάλλου.
Εντέλει ο Έβανς κέρδισε τον οδηγό της Hyundai με 3,5’’ στην Power Stage, παρότι βγήκε με το μισό του GR Yaris σε ένα χαντάκι, και σφράγισε τη δεύτερη θέση του αγώνα. Ο Τάνακ έχασε την 4η θέση στο τέλος, όταν μια εμπνευσμένη επιλογή ελαστικών από τον Ροβάνπερα επέτρεψε στον Φινλανδό να κινηθεί σημαντικά ταχύτερα.
Ο Νεβίλ τερμάτισε σχεδόν 5 λεπτά πίσω τους, καθώς την Παρασκευή έσπασε την πίσω αριστερή ανάρτηση του Hyundai i20 N Rally1 σε έναν στύλο, έπειτα χτύπησε στο ακριβώς ίδιο σημείο το Σάββατο λόγω κλαταρίσματος, και στο τέλος της ημέρας έχασε χρόνο λόγω ενός μηχανικού προβλήματος.
Ο Βέλγος θα ήταν πιο πίσω στη γενική αν οι Τακαμότο Κατσούτα και Σάμι Πάγιαρι με τα άλλα δύο εργοστασιακά Toyota δεν είχαν μπελάδες στην ΕΔ16. O Ιάπωνας γλίστρησε εκτός δρόμου στις δύσκολες συνθήκες, ενώ ο Φινλανδός επίσης γλιστρώντας προσέκρουσε σε μια γέφυρα. Αναγκάστηκαν και οι δύο να εγκαταλείψουν.
Όσο για την M-Sport, ο Γκρεγκουάρ Μουνστέρ έκανε εξαιρετικό αγώνα και ήταν στην 4η θέση της γενικής, πριν παρουσιάσει ένα πρόβλημα το Ford Puma Rally1. Ωστόσο, γύρισε την άλλη μέρα και κέρδισε την πρώτη του νίκη σε Ειδική του αγώνα. Ο ομόλογός του Τζος ΜακΕρλιν στο ντεμπούτο του έχτισε την αυτοπεποίθησή του, τερματίζοντας στην 7η θέση.