X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

"Ασημένια βέλη" στη Μόντσα

Ο Χάμιλτον οριακά ταχύτερος του Ρόσμπεργκ στην πρώτη μέρα ελεύθερων δοκιμών, γύροι εντυπωσιασμού από τη Ferrari.

Οι δύο διεκδικητές του φετινού τίτλου της Formula 1, με τις δύο Mercedes W05, μοιράστηκαν τους ταχύτερους χρόνους -ο Λιούις Χάμιλτον το πρωί, ο Νίκο Ρόσμπεργκ το απόγευμα- των ελεύθερων δοκιμών που άνοιξαν το GP Ιταλίας, 13 (και τελευταίο ευρωπαϊκό) αγώνα του φετινού πρωταθλήματος.

Ήταν ασυνήθιστο -μιας και η άσφαλτος καθαρίζει και στρώνεται με γόμα όσο περνά η ώρα- όμως ο ταχύτερος χρόνος της ημέρας σημειώθηκε το πρωί από τον Χάμιλτον. Έτσι, ο Άγγλος τελείωσε την ημέρα ταχύτερος όλων, με διαφορά 38 χιλιοστών του δευτερολέπτου από τον Ρόσμπεργκ.

Ωστόσο, τα πράγματα δεν ήταν ρόδινα για τον Χάμιλτον. Ο Άγγλος έχασε μία ολόκληρη ώρα από τα συνολικά 90 λεπτά της δεύτερης περιόδου των ελεύθερων δοκιμών καθώς οι μηχανικοί του εργαζόταν πυρετωδώς σε ένα ηλεκτρικό πρόβλημα της W05, που δεν επέτρεπε στον κινητήρα να ξεκινήσει τη λειτουργία του.

Ο 28χρονος επέστρεψε στην πίστα με κύριο μέλημα να κάνει τις συστοιχίες γύρων που χρειαζόταν, για την κατανόηση της συμπεριφοράς των ελαστικών Δεδομένου ότι η δεύτερη περίοδος των ελεύθερων δοκιμών έγινε σε μια σπάνια περίοδο λιακάδας, σήμερα στη Μόντσα, το ίδιο προσπάθησαν να εκμεταλλευτούν όλη - δεδομένου ότι η μετεωρολογική υπηρεσία προβλέπει ηλιοφάνεια για τον αγώνα. Για το λόγο αυτό, οι σημερινοί χρόνοι έχουν ελάχιστη σημασία.

Τις δύο Mercedes ακολούθησαν οι δύο Ferrari, με τον -όλο και καλύτερο- Κίμι Ράικονεν να έχει πλησιάσει στο δέκατο και να είναι ταχύτερος του Αλόνσο, αλλά θεωρείται ότι σε μια πίστα που δίνει τόσο μεγάλη έμφαση στο πλεόνασμα ισχύος των κινητήρων της Mercedes, η Scuderia μάλλον επέλεξε να κάνει δύο γύρους εντυπωσιασμού με άδεια ρεζερβουάρ.

Μια μικροέξοδος του Ράικονεν στο τέλος ίσως να του στέρησε και κάτι καλύτερο, που θα έστελνε κύματα ενθουσιασμού στις εξέδρες. Ένα ανάλογο οδηγικό λάθος έκανε και ο Λιούις Χάμιλτον, στον προτελευταίο γύρο του.

Πίσω από τις Ferrari, τρία διαφορετικά μονοθέσια (Williams, McLaren, Red Bull) χωρίστηκαν από μόλις 4 χιλιοστά του δευτερολέπτου, με τον Βάλτερι Μπότας ταχύτερο από τους Τζένσον Μπάτον και Σεμπαστιάν Φέτελ, που σημείωσαν ακριβώς τον ίδιο χρόνο.

Στο μεταξύ, το κυριότερο είναι ότι όλοι ολοκλήρωσαν τις συστοιχίες γύρων με τη μέση και τη σκληρή γόμα - κυρίως στις πρωινές δοκιμές, που είχαν στη διάθεσή τους ένα περισσότερο σετ ελαστικών. Πολλοί είχαν εξόδους στις χαμηλές πρωινές θερμοκρασίες.

Πλην του Χάμιλτον, προβλήματα αξιοπιστίας παρουσίασε και η Red Bull RB10 ενός άλλου πρωταγωνιστή - του Ντάνιελ Ρικιάρντο. Ο Αυστραλός έκανε μόνο 12 γύρους το πρωί, καθώς έχασε 30 λεπτά με ένα πρόβλημα του κινητήρα.

GP ΙΤΑΛΙΑΣ 2014

ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 1

1. Χάμιλτον (Mercedes) 1:26.187

2. Μπάτον (McLaren-Mercedes) 1:26.810 / +0.623

3. Ρόσμπεργκ (Mercedes) 1:26.995 / +0.808

4. Αλόνσο (Ferrari) 1:27.169 / +0.982

5. Μάγκνουσεν (McLaren-Mercedes) 1:27.228 / +1.041

6. Φέτελ (RBR-Renault) 1:27.271 / +1.084

7. Ράικονεν (Ferrari) 1:27.493 / +1.306

8. Πέρεθ (Force India-Mercedes) 1:27.687 / +1.500

9. Κβίατ (Toro Rosso-Renault) 1:27.741 / +1.554

10. Χούλκενμπεργκ (Force India-Mercedes) 1:28.112 / +1.925

11. Γκουτιέρεζ (Sauber-Ferrari) 1:28.114 / +0.927

12. Μπότας (Williams-Mercedes) 1:28.148 / +1.961

13. Μάσα (Williams-Mercedes) 1:28.150 / +1.963

14. Βερν (Toro Rosso-Renault) 1:28.300 / +2.113

15. Φαν ντερ Γκάρντε (Sauber-Ferrari) 1:28.429 / +2.242

16. Ρικιάρντο (RBR-Renault) 1:28.487 / +2.300

17. Τζουνκαντέλα (Force India-Mercedes) 1:29.192 / +3.005

18. Μαλδονάδο (Lotus-Renault) 1:29.512 / +3.325

19. Τσίλτον (Marussia-Ferrari) 1:30.017 / +3.830

20. Μπιανκί (Marussia-Ferrari) 1:30.081 / +3.894

21. Πικ (Lotus-Renault) 1:30.125 / +3.938

22. Μερί (Caterham-Renault) 1:30.704 / +4.517

23. Έρικσον (Caterham-Renault) 1:30.948 / +4.761

ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 2

1. Ρόσμπεργκ (Mercedes) 1:26.225

2. Χάμιλτον (Mercedes) 1:26.286 / +0.061

3. Ράικονεν (Ferrari) 1:26.331 / +0.106

4. Αλόνσο (Ferrari) 1:26.565 / +0.340

5. Μπότας (Williams-Mercedes) 1:26.758 / +0.533

6. Μπάτον (McLaren-Mercedes) 1:26.762 / +0.537

7. Φέτελ (Red Bull-Renault) 1:26.762 / +0.537

8. Μάγκνουσεν (McLaren-Mercedes) 1:26.881 / +0.656

9. Μάσα (Williams-Mercedes) 1:26.935 / +0.710

10. Ρικιάρντο (Red Bull-Renault) 1:26.992 / +0.767

11. Πέρεθ (Force India-Mercedes) 1:27.079 / +0.854

12. Χούλκενμπεργκ (Force India-Mercedes) 1:27.227 / +1.002

13. Κβίατ (Toro Rosso-Renault) 1:27.476 / +1.251

14. Γκουτιέρεζ (Sauber-Ferrari) 1:27.840 / +1.615

15. Βερν (Toro Rosso-Renault) 1:27.929 / +1.704

16. Σούτιλ (Sauber-Ferrari) 1:28.029 / +1.804

17. Μπιανκί (Marussia-Ferrari) 1:28.659 / +2.434

18. Μαλδνάδο (Lotus-Renault) 1:28.700 / +2.475

19. Τσίλτον (Marussia-Ferrari) 1:28.786 / +2.561

20. Γκροζάν (Lotus-Renault) 1:29.085 / +2.860

21. Κομπαγιάσι (Caterham-Renault) 1:29.178 / +2.953

22. Έρικσον (Caterham-Renault) 1:29.275 / +3.050

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ