Ασταμάτητος δείχνει ο Λεμπ
Πρώτο φετινό χατ τρικ για Λεμπ στην Τουρκία. Στους 40 βαθμούς η διαφορά από τον Π.Σόλμπεργκ (vid.)
Ο Γάλλος οδηγός κατέκτησε την 3η συνεχόμενη φετινή νίκη και 57η στην καριέρα του στην Τουρκία. Ο Λεμπ τερμάτισε 54.4 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Σόλμπεργκ, ανεβάζοντας τη διαφορά στις τέσσερις τελευταίες ειδικές του αγώνα. Γιατί τέσσερις; Η έντονη βροχόπτωση τη νύχτα μετέτρεψε σε λασπότοπο τις δύο πρώτες ειδικές του 3ου σκέλους, αναγκάζοντας τους διοργανωτές να τις ακυρώσουν.
Ο Σόλμπεργκ κυνήγησε την 1η νίκη, ωστόσο πάνω στη βιασύνη του ήρθει τετ α τετ με ένα δέντρο. Λογικεύτηκε και αποφάσισε να κρατήσει την 2η θέση και το 3ο συνεχόμενο βάθρο.
Δύσκολο τριήμερο για τη Ford με τον Μίκο Χίρβονεν να σώζει τα προσχήματα με την 3η θέση, ωστόσο πρέπει να δώσει την απάντηση του στον επόμενο αγώνα σε τρεις εβδομάδες στη Νέα Ζηλανδία αν φιλοδοξεί να διεκδικήσει και φέτος μέχρι τέλους τον τίτλο. Ο Χίρβονεν χτύπησε σε έναν βράχο το πρωί και έχασε την 3η θέση από τον Ντάνι Σόρδο.
Αργότερα (SS21) ο Σόρδο οδήγησε το C4 WRC πάνω σε ένα δέντρο και εγκατέλειψε με μηχανική βλάβη δύο ειδικές πριν από το τέλος. Ήταν το ίδιο δέντρο που είχε χτυπήσει νωρίτερα και ο Σόλμπεργκ! Αργότερα ο Σεμπαστιάν Οζιέ (Citroen Junior) έφυγε στο ίδιο σημείο και έπαιξε συγκρουόμενα με το... παρκαρισμένο αυτοκίνητο του Σόρδο.
"Ήταν ένας πολύ καλός αγώνας. Δύσκολος γιατί είχαμε να δώσουμε "μάχες" με τον Πέτερ και τον Μίκο. Οι συνθήκες ήταν ιδιαίτερες και αποφασίσαμε να μείνουμε πρώτοι στο δρόμο χθες (Σάββατο). Ήταν καλή επιλογή γιατί περιμέναμε ότι θα βρέξει τη νύχτα", τόνισε ο Λεμπ που ευνοήθηκε και από την απόφαση για την ακύρωση των ειδικών, αλλά η αλήθεια είναι ότι ήταν και πάλι ο καλύτερος στην Τουρκία.
Την πρώτη τετράδα συμπλήρωσε ο Σεμπαστιάν Οζιέ που φέτος πρωταγωνιστεί και πλέον ελπίζει σε μία θέση δίπλα στον Λεμπ το 2011.
Την καλύτερη εμφάνιση της καριέρας του στο WRC έκανε ο Κίμι Ράικονεν. Ο Φινλανδός ήταν 5ος μόλις στον 4ο αγώνα της καριέρας του, αν και παραδέχθηκε ότι "ανεβήκαμε δύο θέσεις γιατί δύο πληρώματα εγκατέλειψαν, αυτά συμβαίνουν, νομίζω όμως ότι βελτιωθήκαμε όσο περνούσαν οι ειδικές"
Tην 8άδα συμπλήρωσαν οι Φεντέρικο Βιγιάγκρα (Munchi's Ford), Μάθιου Γουίλσον (Stobart Ford) και Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα (Ford).
Η τελική κατάταξη:
1.Σεμπαστιάν Λεμπ Citroen C4 WRC 3 ώρες, 1 λεπτό και 38.7 δευτ.
2.Πέτερ Σόλμπεργκ Citroen C4 WRC +00.54.5δευτ.
3.Mίκο Χίρβονεν Ford Focus WRC +01:43.4δευτ.
4.Σεμπαστιάν Οζιέ Citroen C4 WRC +03:46.0
5.Κίμι Ράικονεν Citroen C4 WRC +06:44.3
6.Φεντέρικο Βιγιάγκρα Ford Focus WRC +07.56.7
7.Μάθιου Γουίλσον Ford Focus WRC +08:29.8
8.Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα Ford Focus WRC +19:44.2
9.Nτένις Κουίπερς Ford Fiesta S2000 +23:22.2
10.Άαρον Μπουρκαρτ Suzuki Swift S1600 +27.04.7
Βαθμολογία οδηγών:
1.Λεμπ 93 βαθμοί
2.Π.Σόλμπεργκ 53
3.Χίρβονεν 52
4.Λάτβαλα 47
5.Οζιέ 45
6.Σόρδο 24
Βαθμολογία κατασκευαστών:
1.Citroen Racing 126 βαθμοί
2.Ford 111
3.Citroen Junior 75
4.Stobart Ford 56
5.Munchi's Ford 26
Η 3η ημέρα του Ράλι Τουρκίας:
Σόλμπεργκ, Σόρδο και Οζιέ έφυγαν στο ίδιο σημείο:
Ο Σόλμπεργκ κυνήγησε την 1η νίκη, ωστόσο πάνω στη βιασύνη του ήρθει τετ α τετ με ένα δέντρο. Λογικεύτηκε και αποφάσισε να κρατήσει την 2η θέση και το 3ο συνεχόμενο βάθρο.
Δύσκολο τριήμερο για τη Ford με τον Μίκο Χίρβονεν να σώζει τα προσχήματα με την 3η θέση, ωστόσο πρέπει να δώσει την απάντηση του στον επόμενο αγώνα σε τρεις εβδομάδες στη Νέα Ζηλανδία αν φιλοδοξεί να διεκδικήσει και φέτος μέχρι τέλους τον τίτλο. Ο Χίρβονεν χτύπησε σε έναν βράχο το πρωί και έχασε την 3η θέση από τον Ντάνι Σόρδο.
Αργότερα (SS21) ο Σόρδο οδήγησε το C4 WRC πάνω σε ένα δέντρο και εγκατέλειψε με μηχανική βλάβη δύο ειδικές πριν από το τέλος. Ήταν το ίδιο δέντρο που είχε χτυπήσει νωρίτερα και ο Σόλμπεργκ! Αργότερα ο Σεμπαστιάν Οζιέ (Citroen Junior) έφυγε στο ίδιο σημείο και έπαιξε συγκρουόμενα με το... παρκαρισμένο αυτοκίνητο του Σόρδο.
"Ήταν ένας πολύ καλός αγώνας. Δύσκολος γιατί είχαμε να δώσουμε "μάχες" με τον Πέτερ και τον Μίκο. Οι συνθήκες ήταν ιδιαίτερες και αποφασίσαμε να μείνουμε πρώτοι στο δρόμο χθες (Σάββατο). Ήταν καλή επιλογή γιατί περιμέναμε ότι θα βρέξει τη νύχτα", τόνισε ο Λεμπ που ευνοήθηκε και από την απόφαση για την ακύρωση των ειδικών, αλλά η αλήθεια είναι ότι ήταν και πάλι ο καλύτερος στην Τουρκία.
Την πρώτη τετράδα συμπλήρωσε ο Σεμπαστιάν Οζιέ που φέτος πρωταγωνιστεί και πλέον ελπίζει σε μία θέση δίπλα στον Λεμπ το 2011.
Την καλύτερη εμφάνιση της καριέρας του στο WRC έκανε ο Κίμι Ράικονεν. Ο Φινλανδός ήταν 5ος μόλις στον 4ο αγώνα της καριέρας του, αν και παραδέχθηκε ότι "ανεβήκαμε δύο θέσεις γιατί δύο πληρώματα εγκατέλειψαν, αυτά συμβαίνουν, νομίζω όμως ότι βελτιωθήκαμε όσο περνούσαν οι ειδικές"
Tην 8άδα συμπλήρωσαν οι Φεντέρικο Βιγιάγκρα (Munchi's Ford), Μάθιου Γουίλσον (Stobart Ford) και Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα (Ford).
Η τελική κατάταξη:
1.Σεμπαστιάν Λεμπ Citroen C4 WRC 3 ώρες, 1 λεπτό και 38.7 δευτ.
2.Πέτερ Σόλμπεργκ Citroen C4 WRC +00.54.5δευτ.
3.Mίκο Χίρβονεν Ford Focus WRC +01:43.4δευτ.
4.Σεμπαστιάν Οζιέ Citroen C4 WRC +03:46.0
5.Κίμι Ράικονεν Citroen C4 WRC +06:44.3
6.Φεντέρικο Βιγιάγκρα Ford Focus WRC +07.56.7
7.Μάθιου Γουίλσον Ford Focus WRC +08:29.8
8.Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα Ford Focus WRC +19:44.2
9.Nτένις Κουίπερς Ford Fiesta S2000 +23:22.2
10.Άαρον Μπουρκαρτ Suzuki Swift S1600 +27.04.7
Βαθμολογία οδηγών:
1.Λεμπ 93 βαθμοί
2.Π.Σόλμπεργκ 53
3.Χίρβονεν 52
4.Λάτβαλα 47
5.Οζιέ 45
6.Σόρδο 24
Βαθμολογία κατασκευαστών:
1.Citroen Racing 126 βαθμοί
2.Ford 111
3.Citroen Junior 75
4.Stobart Ford 56
5.Munchi's Ford 26
Η 3η ημέρα του Ράλι Τουρκίας:
Σόλμπεργκ, Σόρδο και Οζιέ έφυγαν στο ίδιο σημείο: