X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Ασταμάτητος Γουέμπερ, άθλος από τον Αλόνσο

New Image

1-2 για τη Red Bull, με τον Γουέμπερ νικητή και στο Μονακό, 3ος ο Κούμπιτσα, άθλος από τον Αλόνσο

Σε έναν αγώνα που σημαδεύτηκε από 12 αποχωρήσεις, αρκετά ατυχήματα και έναν Αλόνσο βγαλμένο από ταινία με super heroes, ο Μαρκ Γουέμπερ κατάφερε να πάρει την πρώτη του νίκη στο Μονακό. Η Red Bull κατέκτησε και τη δεύτερη θέση, με τον Σεμπάστιαν Φέτελ, να επιτίθεται στον Ρόμπερτ Κούμπιτσα στην εκκίνηση και να τον προσπερνά. Ο Πολωνός συμπλήρωσε το βάθρο των νικητών.
Από τον πρώτο κιόλας γύρο είχαμε ατυχήματα. Ο Νίκο Χούλκενμπεργκ έχασε τη γραμμή του μέσα στη σήραγγα, με αποτέλεσμα να συγκρουστεί και να διαλύσει το μονοθέσιό του. Η κίτρινη σημαία ήταν παρούσα στον αγώνα για έξι γύρους, ενώ και ο Μπάτον πήρε το δρόμο για τα πιτς.

Το μονοθέσιο του παγκόσμιου πρωταθλητή έβγαλε καπνούς και τον εγκατέλειψε – σε στιγμή μάλιστα που δεν υπήρχε πίεση.

Αλόνσο, ο σύγχρονος "Ηρακλής"


Ο Ισπανός έμοιαζε με ήρωα της ελληνικής μυθολογίας. Ενάντια σε όλους και με μοναδικό σύμμαχο την… κίτρινη
σημαία ο πιλότος της Ferrari, τερματίζοντας στην 7 η θέση. Τα μονοθέσια μπήκαν στα πιτς για να απομακρυνθούν τα θραύσματα, γεγονός που βοήθησε τον Ισπανό να αλλάξει από τη μαλακή γόμα στη σκληρή τα ελαστικά του - έτσι δεν θα έμπαινε ξανά στα πιτς.

Η πίστα καθαρίστηκε από τα θραύσματα της Williams, το μονοθέσιο του Μπάτον απομακρύνθηκε και ο Αλόνσο είχε ήδη ξεκινήσει την παραμυθένια επίθεσή του.

Με την επανέναρξη του αγώνα ο Γουέμπερ πάτησε το γκάζι, για να αυξήσει τη διαφορά του, οι Φέτελ, Κούμπιτσα, Μάσα και Χάμιλτον ακολουθούσαν, ενώ ο Αλόνσο "έκανε μια χαψιά" τις HRT, Virgin και Lotus.

Στο 18ο γύρο ξεκίνησε η είσοδος των ομάδων στα πιτς, ενώ ο Αλόνσο που είχε ήδη βγάλει αυτή την υποχρέωση έμεινε στην πίστα και βρέθηκε γρήγορα 6ος. Σε αυτό το σημείο οι κόποι και η προσπάθεια του πιλότου της Ferrari ανταμείφθηκαν.

Οι σταθεροί της ουράς



Πίσω από τον Γουέμπερ η ουρά στην πρώτη πεντάδα ήταν σταθερή από την αρχή μέχρι το τέλος. Ο Φέτελ κράτησε τη δεύτερη θέση, χωρίς να αντιμετωπίσει πρόβλημα.

Ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα, μετά το λάθος του στην εκκίνηση, έπρεπε να διατηρηθεί τρίτος και τα κατάφερε.

Ο teammate του Αλόνσο, Φελίπε Μάσα, απλά κατάφερε να διατηρήσει το ρυθμό του, έμεινε ανεπηρέαστος από τα πολλά ατυχήματα που συνέβησαν και πήρε την τέταρτη θέση, χωρίς να απειληθεί.

Για τη McLaren, ο Λιούις Χάμιλτον έσωσε την παρτίδα τερματίζοντας στην 5 η θέση. Ο αγώνας του Μονακό, μπορεί να χαρακτηριστεί και ως καταστροφικός για τα ασημένια βέλη, μιας και επιδίωκε να ανέβει στο βάθρο με τους πιλότους που τα δύο τελευταία χρόνια έχουν κατακτήσει την πρώτη θέση στο πιο γκλάμουρους Grand Prix.

Η συμμορία των 12 απαρτίζεται από τους:



Σε μια πίστα που τα λάθη κοστίζουν ακριβά οι αποχωρήσεις σημάδεψαν και καθόρισαν τα αποτελέσματα, κάνοντας τη ζωή των πρώτων εύκολη.

1. Ο Νίκο Χούλκενμπεργκ αποχώρησε μόλις στον πρώτο γύρο, καταστρέφοντας το μονοθέσιό του.

2. Ο Μπάτον αμέσως μετά πήρε είπε "αντίο", στον αγώνα που είχε κερδίσει την περασμένη χρονιά, μετά το μηχανικό πρόβλημα της McLaren του.

3. Ο Ντε λα Ρόσα δε θα μπορούσε και αυτός να μην αποχωρήσει, αφού το μονοθέσιό του θύμισε... τρένο από τους καπνούς που έβγαλε, λόγω του προβλήματος στα φρένα.

4. Ο Τίμο Γκλοκ άφησε ήρεμα και ωραία την Virgin του.

5. Ο Ντι Γκράσι, που αποτέλεσε σκληρό καρύδι για τον Αλόνσο δεν άντεξε και ακολούθησε τον teammateτου.

6. Ο Καμούι Κομπαγιάσι δεν έμεινε στην πίστα μέχρι τέλους - έτσι η Sauber δεν είχε κανέναν πιλότο της στον αγώνα.

7. Ο άλλος πιλότος της Williams, Ρούμπενς Μπαρικέλο, έχασε το πίσω μέρος του μονοθεσίου του, με αποτέλεσμα και αυτός να προκαλέσει μεγάλη ζημιά στο FW31.

8. Σε έναν αγώνα όπου ήταν μόνο για τους ισχυρούς ο Σένα δεν είχε θέση σε αυτόν.

9. Ο Κοβαλάινεν αποχώρησε και αυτός, μπαίνοντας στο γκρουπ των πιλότων που είπαν "αντίο".

10 - 11. Εδώ έχουμε κοινή αποχώρηση, αφού ο Τρούλι παρααλίγο να κοστίσει τη ζωή του Τσάντχοκ. Το μονοθέσιο της Lotus θα έβρισκε το κεφάλι του Ινδού, αν δεν έσκυβε.

12. Τελευταίος ήταν ο Πετρόφ με τη Renault

Η "μάχη στην κατάταξη των πιλότων έχει... πάρει φωτιά. Ο Μαρκ Γουέμπερ έχει περάσει στην πρώτη θέση των κατασκευαστών με 78 βαθμούς, όσους δηλαδή και ο Φέτελ.

Αναλυτικά η βαθμολογία οδηγών - κατασκευαστών εδώ .

Η κατάταξη του αγώνα:


1.Γουέμπερ, Red Bull, 1:50:00.0
2. Φέτελ, Red Bull, +0.488
3. Κούμπιτσα, Renault, +1.600
4. Μάσα, Ferrari, +2.600
5. Χάμιλτον, McLaren, +4.300
6. Σουμάχερ, Mercedes, +5.700
7. Αλόνσο, Ferrari, +6.300
8. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +6.600
9. Σούτιλ, Force India, +6.900
10. Λιουίτζι, Force India, +7.300
11. Μπουεμί, Toro Rosso, +8.100
12. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso, +9.100

Το Live του αγώνα:

78/78

1-2 για τη Red Bull, μεγάλος νικητής ο Γουέμπερ, καταπληκτικός ο 6ος Αλόνσο.

77/78 Ο Γουέμπερ είναι ο νικητής. Θα πάρει την καρό σημαία, ενώ το αυτοκίνητο ασφαλείας οδηγεί την κούρσα μέχρι το τέλος.

74/78 Σύγκρουση των Τρούλι - Τσάντχοκ και οι δύο πιλότοι είναι καλά. Τεράστιο λάθος του πιλότου της Lotus, που καβάλησε το μονοθέσιο του Ινδού.

70/78 Τρεις Γερμανοί στις θέσεις 7-9, με τους Σουμάχερ, Ρόσμπεργκ και Σούτιλ.

68/78 Δέκα γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας, ο Γουέμπερ κρατάει την πρωτιά. Οι Φέτελ, Κούμπιτσα, Μάσα, Χάμιλτον, Αλόνσο, Σουμάχερ και Ρόσμπεργκ τον ακολουθούν

66/78 Ο Τσάντχοκ κρατάει την προτελευταία θέση από τον Τρούλι.

63/78 Καμία αλλαγή στον αγώνα. Μόνο ο Γουέμπερ αυξάνει τη διαφορά του σε 6.2 δευτερόλεπτα από τους πιλότους που τον ακολουθούν.

62/78 Ο Σένα εκτός αγώνα, με το μονοθέσιό του να παρουσιάζει μηχανικά προβλήματα.

57/78 Καθώς φτάνουμε προς το τέλος η σειρά της κούρσας δεν έχει αλλάξει...

54/78 1m15.99s ο νέος χρόνος του Μαρκ Γουέμπερ.

50/78 Ο Γουέμπερ πέρα από την πρώτη θέση, έχει σημειώσει και τον καλύτερο χρόνο.

49/78 Στις πρώτες θέσεις δεν έχει αλλάξει τίποτα... Ο Γουέμπερ παραμένει 1ος, με τους Φέτελ, Κούμπιτσα, Μάσα, Χάμιλτον, Αλόνσο, να τον ακολουθούν

47/70 Ο Φέτελ έχει μειώσει τη διαφορά του από τον Γουέμπερ.

44/78 Για ακόμα μια φορά κίτρινη σημαία, τη στιγμή που ο Αλόνσο είναι κατά 4.1 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον Χάμιλτον.

41/78 Ο Αλόνσο είναι μπροστά από το Σουμάχερ και έχει την ευκαιρία να πάρει μια άτυπη ρεβάνς ύστερα από τέσσερα χρόνια. Το 2006 στο Μονακό, ο Σουμάχερ είχε ακινητοποιήσει το μονοθέσιό του, ώστε να εμποδίσει τον Φερνάντο Αλόνσο και να μη πάρει την pole position.

38/78 Προσοχή στα φρένα ζητούν από τη McLaren στον Χάμιλτον.

36/78 Μεγάλη προσπάθεια από τον Αλόνσο που έχει κερδίσει 18 (!) θέσεις και βρίσκεται πλέον 6ος.

34/78 Ο Γουέμπερ έχει αυξήσει τη διαφορά του από τους Φέτελ, Κούμπιτσα, Μάσα και Χάμιλτον.

33/78 Η πίστα καθαρίστηκε και ο αγώνας ξεκίνησε πάλι.

32/78 Τυχερός ο Μπαρικέλο!!! Η Williams του Βραζιλιάνου γυρίζει ξαφνικά μέσα στην πίστα, με αποτέλεσμα να διαλυθεί. Ο έμπεριρος πιλότος έχασε το πίσω μέρος της FW31 και έπεσε με μεγάλη δύναμη πάνψω στις μπαριέρες.

30/78 Μέχρι στιγμής έχουν αποχωρήσει οι: Κομπαγιάσι, Ντι Γκράσι, Γκλοκ, Ντε λα Ρόσα, Μπάτον και Χούλκενμπερκ.

29/78 Σειρά έχει ο Κοβαλάινεν να μπει στα πιτς.

28/78 Εκτός πίστας και ο Ντι Γκράσι της Virgin.

28/78 Αλλαγή ελαστικών για τον Τρούλι, ενώ υπάρχει πρόβλημα, μιας και το μπουλόνι από τον τροχό βγήκε δύσκολα.

26/78 Μετά τη μάχη των πιτς οι πρώτες θέσεις έχουν διαμορφωθεί ως εξής: Γουέμπερ, Ρόσμπεργκ, Φέτελ, Κούμπιτσα,Κομπαγιάσι, Μάσα, Χάμιλτον, Αλόνσο και Σουμάχερ.

25/78 Προσωρινή κίτρινη σημαία, μιας και ο Γκλοκ σταμάτησε το μονοθέσιό του εξαιτίας προβλήματος.

24/78 Πρόβλημα με τον Ντε λα Ρόσα στα πιτς. Τα φρένα του Ισπανού έχουν βγάλει καπνούς.

23/78 Ο Αλόνσο είναι 8ος, μιας και αρκετοί πιλότοι έχουν κάνει την είσοδό τους στα πιτς.

23/78 Ο Φέτελ μπαίνει και αυτός στα πιτς.

22/78 Ο Κούμπιτσα επιλέγει τη σκληρή γόμα ελαστικών.

19/78 Το ενδιαφέρον στον αγώνα έχει στραφεί στις θέσεις 14 - 16, όπου Κομπαγιάσι και Αλγκερσουάρι είναι μπροστά από τον Αλόνσο, που περιμένει να τους αφήσει πίσω του.

18/78 Η McLaren του Βρετανού βγήκε μπροστά από τον Αλόνσο, στη 15η θέση.

18/78 Ο Χάμιλτον είναι ο πρώτος πιλότος που μπαίνει στα πιτ, βάζοντας τη μέση γόμα.

16/78 Θέμα χρόνου ήταν η προσπέραση του Φιλανδού. Πλέον ο Αλόνσο είναι στην 16η θέση, έχοντας κερδίσει 8 θέσεις σε 17 γύρους.

16/78 Πάει και Ο Γκλοκ, σειρά έχει ο Κοβαλάινεν. Ο Αλόνσο πιέζει με μανία, όποιον βρίσκει μπροστά του.

15/78 Στις πρώτες θέσεις δεν έχουν αλλαγές. Ο Γουέμπερ οδηγεί την κούρσα, με τους Φέτελ, Κούμπιτσα, Μάσα, Χάμιλτον, Μπαρικέλο, Σουμάχερ, Ρόσμπεργκ, Λιούτσι και Σούτιλ να συμπληρώνουν την πρώτη δεκάδα.

13/78 Τώρα ο Ισπανός πιλότος έχει βάλει στο "μάτι" τον Τίμο Γκλοκ, για την 17η θέση.

12/78 Οι άνθρωποι της Ferrari συμβουλεύουν τον Αλόνσο να παραμείνει ψύχραιμος.

11/78 Ο Αλόνσο κατάφερε και προσπέρασε τον Ντι Γκράσι, ενώ με τη μέση γόμα θα πιέσει για να ανέβει περισσότερο.

10/78 Ο Σουμάχερ έχει παραμείνει στην 7η θέση, με τον teammate του, Νίκο Ρόσμπεργκ να έχει πέσει από την 6η, στην 8η θέση.

9/78 Ο Αλόνσο κυνηγάει σαν τρελός τον Ντι Γκράσι, όμως, η προσπέραση δεν είναι εύκολη υπόθεση στους στενούς δρόμους του Μονακό.

8/78 Η διαφορά του Γουέμπερ από τον Φέτελ είναι στα 1.4 δευτερόλεπτα.

7/78 Ο Αλόνσο έχει ανέβει τέσσερις θέσεις, αλλά θέλει πολύ δουλειά ακόμα για να βρεθεί στις θέσεις των βαθμών.

6/78 Το αυτοκίνητο ασφαλείας βγήκε από την πίστα, με τη μάχη να ξεκινάει και πάλι. Ο Γουέμπερ πατάει γκάζι, θέλοντας να αυξήσει τη διαφορά από την αρχή.

6/78 Η κίτρινη σημαία ακόμα δεν έχει πέσει, ενώ ο Μαρκ Γουέμπερ είναι άνετος στην πρώτη θέση, σε μια πίστα που δύσκολα μπορεί να χάσει την πρωτοπορία ο Αυστραλός.

3/78 Αρκετή δουλειά για τους ανθρώπους της πίστας, που απομακρύνουν τα δύο μονοθέσια της Willliams και της McLaren.

3/78 Εκτός μάχης και ο Μπάτον το μονοθέσιό του, χωρίς λόγο, έβγαλε καπνούς και τον εγκατέλειψε.

2/78 Ο αγώνας έχει διακοπεί, μέχρι να καθαριστεί η πίστα από τα θραύσματα. Ο Χούλκενμπεργκ έχασε τη γραμμή του μέσα στη σήραγγα.

1/78 Κίτρινη σημαία στην πίστα με τον Χούλκενμπεργκ να έχει καταστρέψει το μονοθέσιό του. Ενώ ο Μπαρικέλο έχει ανέβει από την 9η στην 6η θέση.

1/78 Ο αγώνας ξεκίνησε, με τον Φέτελ να παίρνει τη δεύτερη θέση από τον Κούμπιτσα.

15:02 Τα μονοθέσια σχηματίζουν τη σειρά εκκίνησης στο γκριντ...

15:01 Οι εξέδρες στην πίστα του Μόντε Κάρλο έχουν αρκετό κόσμο, αλλά δεν έχουν γεμίσει .

15:00

Οι πιλότοι έφυγαν για το γύρο προθέρμανσης.

14:59 Ο θόρυβος από τις μηχανές ήδη ακούγεται...

14:56 Οι πιλότοι έχουν μπει στα μονοθέσιά τους και ετοιμάζονται για την έναρξη του μεγάλου αγώνα.

14:50 Οι μηχανικοί της Ferrari μέχρι και την τελευταία στιγμή έκαναν τις τελευταίες επισκευές στο μονοθέσιο του Φερνάντο Αλόνσο. Ο Ισπανός στην τρίτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών κατέστρεψε το F10 του, μετά από δικό του λάθος και θα εκκινήσει από την τελευταία θέση. Λογικά σήμερα (16/5) θα πέσει από την κορυφή ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής.

14:45 Η σειρά εκκίνησης του 6ου Grand Prix της χρονιάς έχει ως εξής:

1. Γουέμπερ, Red Bull, 1:13.826
2. Κούμπιτσα, Renault, 1:14.120
3. Φέτελ, Red Bull, 1:14.227
4. Μάσα, Ferrari, 1:14.283
5. Χάμιλτον, McLaren, 1:14.432
6. Ρόσμπεργκ, Mercedes, 1:14.544
7. Σουμάχερ, Mercedes, 1:14.590
8. Μπάτον, McLaren, 1:14.637
9. Μπαρικέλο, Williams, 1:14.901
10. Λιουίτζι, Force India
11. Χούλκενμπεργκ, Williams
12. Σούτιλ, Force India
13. Μπουεμί, Toro Rosso
14. Πετρόφ, Renault
15. Ντε Λα Ρόσα, BMW
16. Κομπαγιάσι, BMW
17. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso
18. Κοβαλάινεν, Lotus
19. Τρούλι, Lotus
20.Γκλοκ, Virgin
21. Ντι Γκράσι, Virgin
22. Σένα, HRT
23. Τσάντχοκ, HRT
24. Αλόνσο, Ferrari







































































































































































































TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ