X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

Ατύχημα για Λάτβαλα & πρωτιά για Λεμπ

Διαβάστε για τη συναρπαστική και απρόσμενη εξέλιξη του πρώτου σκέλους του ράλι Μόντε Κάρλο. Ποιο μεγάλο όνομα τέθηκε εκτός αγώνα.

Στον πρώτο του αγώνα ως Νο1 οδηγός της Ford ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα εντυπωσίασε και τα... έκανε μούσκεμα στη συνέχεια.

Με μια έξυπνη επιλογή ελαστικών (δύο μαλακά σλικ και δύο για το χιόνι) με τη βοήθεια του νέου τιμέιτ του, Πέτερ Σόλμπεργκ ο Λάτβαλα "πετούσε" στις τρεις πρώτες ειδικές του Ράλι Μόντε Κάρλο που επέστρεψε στο πρόγραμμα του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι.

Ωστόσο στην τέταρτη και τελευταία ειδική της πρώτης ημέρας προσγειώθηκε ανώμαλα και ενώ είχε διαφορά 30.1 δευτερολέπτων από τον Σεμπαστιάν Λεμπ. Το Fiesta αναποδογύρισε και δίχως να τραυματιστούν ο Λατβαλα και ο συνοδηγός του, Μίκα Αντίλα, οι πρωτοπόροι τέθηκαν εκτός αγώνα (σ.σ. δεν ισχύει ο κανονισμός Rally 2, πρώην SuperRally, στο Μόντε Κάρλο).

Έτσι η πρωτιά έπεσε στα χέρια του Λεμπ. Ο Γάλλος σκέφτηκε πως η απόφαση του Λάτβαλα να αλλάξει ελαστικά από τα πολύ μαλακα σε μαλακά ίσως του κατέστρεψε τον αγώνα.

" Νομίζω πως κάναμε καλύτερη επιλογή ελαστικών από εκείνον και βρισκόταν υπό αρκετή πίεση στην ειδική γιατί έκανε την ίδια σκα..νια επιλογή ελαστικών που κάναμε το πρωί".

Ο Ντάνι Σόρδο (Mini) πήρε την πρώτη ειδική της ημέρας και βρίσκεται δεύτερος μια ανάσα μπροστά από τον Σόλμπεργκ.

Ο Σεμπαστιάν Οζιέ που κάνει προετοιμασία για την... είσοδο της VW το 2013, τρέχοντας με ένα Skoda Fabia S2000 ήθελε 6άδα, αλλά τώρα "χτυπάει" και βάθρο.

Μόλις 6ος είναι ο Μίκο Χίρβονεν στο ντεμπούτο του με το DS3, αν και ο Φινλανδός έχει δηλώσει πως φιλοδοξεί να διεκδικήσει την πρώτη νίκη του δίχως αυτοκίνητο Ford στον επόμενο αγώνα στη Σουηδία.

Η καταταξη:

1.Σεμπαστιάν Λεμπ Citroen DS3 WRC 1:30:30.1

2.Ντάνι Σόρδο Mini John Cooper Works WRC +1:04.2

3.Πέτερ Σόλμπεργκ Ford Fiesta RS WRC +1:05.2

4.Σεμπαστιάν Οζιέ Skoda Fabia S2000 +2:21.1

5.Εβγένι Νόβικοβ Ford Fiesta RS WRC +2:26.5

6.Μίκο Χίρβονεν Citroen DS3 WRC +2:30.0

7.Φρανσουά Ντελεκούρ Ford Fiesta RS WRC +2:49.4

8.Πιερ Καμπανα Mini John Cooper Works WRC +4:09.7

9.Οτ Τανακ Ford Fiesta RS WRC +4:15.3

10.Περ Γκούναρ Άντερσον Satria Neo S2000 +4:33.8

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ