Αυτοκράτορας ξάνα!
Ο Μαξ Μπιάτζι κατέκτησε τον τίτλο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike με την Aprilia στην Ίμολα. Έγινε ο πρώτος Ιταλός που αναδεικνύεται πρωταθλητής σε αυτή την κατηγορία.
Ένας Ιταλός στέφθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής στην Ιταλία οδηγώντας ιταλική μοτοσικλέτα! Ο Βαλεντίνο Ρόσι δεν θα μπορέσει να το καταφέρει ποτέ αυτό (σ.σ. οι αγώνες στο Μουτζέλο και στο Μιζάνο δεν είναι από τους τελευταίους στο πρόγραμμα του MotoGP).
Το κατάφερε ο άλλοτε μισητός εχθρός του, ο Μαξ Μπιάτζι. Ο "Μαντ Μαξ" ηρέμησε, έγινε πατέρας (σ.σ. η κόρη του Ινές συμπλήρωσε πριν από λίγες μέρες 12 μήνες ζωής) και αναδείχθηκε για πέμπτη φορά στην καριέρα του παγκόσμιος πρωταθλητής. Πρώτη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike με την Aprilia στην Ίμολα.
Με την ιταλική φίρμα έχει και τρεις τίτλους στα 250cc τη δεκαετία του 90' και ακόμα έναν, τον τελευταίο στην ίδια κατηγορία, με τη Honda το 1997.
Παρότι τερμάτισε 11ος και 5ος στους δύο αγώνες στην πίστα που σχεδίασε ο Ντίνο Φεράρι, στέφθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής. Είναι ο πρώτος Ιταλός που κυριαρχεί στο WSBK.
" Είναι μια σπουδαία ημέρα. Μια ημέρα που πάντα επιθυμούσα. Ένιωθα τα προηγούμενα χρόνια ότι δεν βρισκόμουν σε κατάλληλο περιβάλλον για να αποδείξω την αξία μου και να πάρω τα αποτελέσματα που γνώριζα ότι μου άξιζαν. Αυτός ήταν ένας από τους λόγους που σε επέλεξα αυτό τον κόσμο, αυτό το πρωτάθλημα και ήθελα να βρεθώ με τους σωστούς ανθρώπους. Γιατί οι αγώνες δεν έχουν να κάνουν με την ταχύτητα, τα ελαστικά και το μοτέρ", υποστήριξε ο Ρωμαίος Μπιάτζι, πετώντας υπονοούμενα προς διάφορες κατευθύνσεις.
Ο Μπιάτζι αναγκάστηκε το 2007 να συνεχίσει στο WSBK, καθώς δεν έβρισκε ομάδα στο MotoGP. Οδήγησε για τη Suzuki και τη Ducati, χωρίς να καταφέρει να... ταιριάξει σε αυτές τις ομάδες. Φέτος έχει ήδη εννέα νίκες και έχει τερματίσει σε όλους τους αγώνες στους βαθμούς.
Αποκατέστησε δε και τις σχέσεις του με την Aprilia, την οποία είχε εγκαταλείψει το 1996 γιατί πίστευε ότι η Honda θα τον πρόσεχε, όταν θα ερχόταν η ώρα να ανέβει στα 500cc.