BMW: Γερμανική επιστροφή στο Le Mans
Η BMW Motorrad επέστρεψε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα μοτοσικλέτας με ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα στον αγώνα Le Mans 24Ωρών στη Γαλλία
Παρά τη μειωμένη ιπποδύναμη σε σχέση με τον ανταγωνισμό, οι αναβάτες της ομάδας BMW Motorrad Motorsport, Τόμας Χίντεράιτερ, Ρίκο Πενζκόφερ και Μάρκους Μπαρθ αγωνίστηκαν με τέρμα γκάζι με τη boxer μοτοσικλέτα τους στο σιρκουί Bugatti μήκους 4.18-χλμ., προσφέροντας πλούσιο θέαμα σε 90,000 θεατές κάτω από τον καυτό ήλιο με τολμηρούς ελιγμούς φρεναρίσματος και εντυπωσιακές ταχύτητες στις στροφές.
Καθ’ όλη τη διάρκεια των 24 ωρών και των 776 γύρων του αγώνα, ο δικύλινδρος κινητήρας της μοτοσικλέτας δούλεψε άψογα. Αν σκεφθούμε ότι η BMW R 1200 S είχε κάνει μία μόνο ολοκληρωμένη δοκιμή – και ότι οι περισσότερες από τις κορυφαίες ομάδες δεν είχαν κάποια σοβαρή ατυχία ή εγκατάλειψη – ο τερματισμός στη 16η θέση γενικής ήταν ένα καταπληκτικό αποτέλεσμα, το οποίο και θα δώσει σε όλη την ομάδα μία τεράστια ώθηση για την προσεχή σεζόν, χάρη στον Μάρκους Μπαρθ.
" Ήταν ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα και οφείλεται κυρίως στον τρόπο με τον οποίο όλη η ομάδα συνεργάστηκε τόσο καλά" δήλωσε ο Γερμανός αναβάτης, ο οποίος αρχικά ήταν ο αναπληρωματικός αναβάτης μέχρι τη στιγμή που ένας τραυματισμός του Stéphane Mertens έδωσε στον Barth την ευκαιρία να αγωνιστεί στο Le Mans.
" Και οι τρεις μας φέρναμε συνεχώς στους ίδιους σχεδόν χρόνους και αυτό μας έκανε πολύ ανταγωνιστικούς. Είμαι πολύ ευτυχής με το αποτέλεσμα, επειδή πριν από τον αγώνα, πίστευα ότι θα καταφέρναμε να τερματίσουμε μέσα στους 20 πρώτους, επομένως η 16η θέση είναι καταπληκτική. Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους μηχανικούς και όσους συμμετείχαν στην προσπάθεια, επειδή όλοι έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην επιτυχία μας.
Παρά τη μειωμένη ιπποδύναμη, πιστεύω ότι τα πήγαμε πραγματικά καλά. Δεν αντιμετώπισα καθόλου προβλήματα κατά τη διάρκεια του αγώνα, εκτός από ένα πιάσιμο στον αυχένα, ανυπομονώ λοιπόν να γιορτάσω αυτή την επιτυχία με τους υπόλοιπους της ομάδας
".
Τόμας Χίντεράιτερ: Α υτό που καταφέραμε ήταν θαυμάσιο
Την ίδια άποψη είχε και ο άλλος οδηγός της ομάδας, Τόμας Χίντεράιτερ: " Αυτός ο αγώνας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής είναι ένα θαυμάσιο ξεκίνημα και είμαι ευτυχής επειδή ποτέ δεν πίστευα ότι θα τερματίζαμε τόσο ψηλά.
Το Le Mans ενέχει πλείστες αγωνιστικές προκλήσεις και οι περισσότεροι από τους ανταγωνιστές μας έχουν ταχύτερες μοτοσικλέτες, επομένως, αυτό που καταφέραμε ήταν θαυμάσιο. Ξέραμε ότι θα βρισκόμασταν σε μειονεκτική θέση συγκριτικά με τους υπόλοιπους αγωνιζόμενους, αλλά και αυτό αποτελεί μέρος της πρόκλησης.
Δεν είχα καθόλου προβλήματα κατά τη διάρκεια του αγώνα και πραγματικά ένιωσα ότι η μοτοσικλέτα πήγαινε όλο και καλύτερα, όσο προχωρούσε ο αγώνας! Δεν είχαμε στη διάθεσή μας πολύ χρόνο με την R 1200 S πριν το Le Mans, επομένως αυτό το αποτέλεσμα με κάνει ιδιαίτερα ευτυχή
".
Ρίκο Πενζκόφερ: "Α ποτέλεσμα σκληρής δουλειάς και προσπάθειας"
Ο Ρίκο Πενζκόφερ δήλωσε επίσης πολύ ικανοποιημένος με τις επιδόσεις της ομάδας και το αποτέλεσμα του αγώνα – που θεωρείται από τους πιο απαιτητικούς του ημερολογίου: " Οι προβλέψεις μου έκλιναν στην πρώτη 25άδα πριν το Σαββατοκύριακο, κατά συνέπεια η 16η θέση ήταν πολύ καλό αποτέλεσμα, κυρίως καθώς ελάχιστες από την πρώτες ομάδες είχαν κάποιο ατύχημα ή εγκατέλειψαν, επομένως το επίτευγμά μας ήταν αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς και προσπάθειας. Η ομάδα έκανε τέλεια δουλειά και το ομαδικό πνεύμα ήταν εξαιρετικό σε όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου – πρόκειται για ένα θαυμάσιο ξεκίνημα για τη σεζόν και μας γεμίζει αυτοπεποίθηση για τον επόμενο αγώνα".
Ο Διευθυντής της BMW Motorrad Motorsport, Μπέρτι Χάουζερ, ήταν ικανοποιημένος από την πρώτη επίσημη εμφάνιση της ομάδας και πιστεύει ότι οι οπαδοί της Boxer μπορούν να περιμένουν και άλλες τέτοιες εμφανίσεις το 2007: " Μετά από πέντε χρόνια στο Boxer Cup, θέλαμε μία νέα πρόκληση και να χαρίσουμε κάτι στους οπαδούς μας. Θέλαμε να συμμετάσχουμε σε ένα σημαντικό αγώνα, αλλά γνωρίζαμε ότι δεν μπορούσαμε να κάνουμε Superbike με αυτή τη μοτοσικλέτα (λόγω των κανονισμών) γι’ αυτό και επιλέξαμε την πιο σκληρή μορφή αγώνα – τους αγώνες αντοχής!
Το Le Mans είναι προφανώς ο πιο διάσημος και ο πιο σκληρός αγώνας αντοχής του ημερολογίου και με πολλές δυνατές συμμετοχές, ξέραμε λοιπόν ότι δεν θα είναι εύκολο. Ωστόσο, ποτέ δεν περίμενα ότι θα τερματίζαμε μέσα στους 16 πρώτους και είμαι και ευτυχής και χαρούμενος από αυτές τις επιδόσεις.
Το κίνητρο και το πνεύμα της ομάδας ήταν εξαιρετικά σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και το αποτέλεσμα αυτό αποτελεί μία μεγάλη ανταμοιβή για τη σκληρή δουλειά και τη δέσμευση όλων. Μάθαμε τόσα πολλά από τη συμμετοχή μας σ’ αυτό τον αγώνα κι έχουμε πολλές ιδέες να εφαρμόσουμε και οι οποίες ξέρω ότι θα μας βοηθήσουν να βελτιώσουμε ακόμα περισσότερο τη μοτοσικλέτα για την επόμενη πρόκληση
".
Αποτελέσματα
1. S.E.R.T. – 818 γύροι.
2. S.E.R.T. – 818 γύροι.
3. Kawasaki Motor France – 817 γύροι.
4. Yamaha GMT – 811 γύροι.
5. Yamaha Austria Racing – 810 γύροι.
16. BMW Motorrad Motorsport – 776 γύροι.
Κατηγορία Open
1. BMW Motorrad Motorsport – 776 γύροι.
Καθ’ όλη τη διάρκεια των 24 ωρών και των 776 γύρων του αγώνα, ο δικύλινδρος κινητήρας της μοτοσικλέτας δούλεψε άψογα. Αν σκεφθούμε ότι η BMW R 1200 S είχε κάνει μία μόνο ολοκληρωμένη δοκιμή – και ότι οι περισσότερες από τις κορυφαίες ομάδες δεν είχαν κάποια σοβαρή ατυχία ή εγκατάλειψη – ο τερματισμός στη 16η θέση γενικής ήταν ένα καταπληκτικό αποτέλεσμα, το οποίο και θα δώσει σε όλη την ομάδα μία τεράστια ώθηση για την προσεχή σεζόν, χάρη στον Μάρκους Μπαρθ.
" Ήταν ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα και οφείλεται κυρίως στον τρόπο με τον οποίο όλη η ομάδα συνεργάστηκε τόσο καλά" δήλωσε ο Γερμανός αναβάτης, ο οποίος αρχικά ήταν ο αναπληρωματικός αναβάτης μέχρι τη στιγμή που ένας τραυματισμός του Stéphane Mertens έδωσε στον Barth την ευκαιρία να αγωνιστεί στο Le Mans.
" Και οι τρεις μας φέρναμε συνεχώς στους ίδιους σχεδόν χρόνους και αυτό μας έκανε πολύ ανταγωνιστικούς. Είμαι πολύ ευτυχής με το αποτέλεσμα, επειδή πριν από τον αγώνα, πίστευα ότι θα καταφέρναμε να τερματίσουμε μέσα στους 20 πρώτους, επομένως η 16η θέση είναι καταπληκτική. Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους μηχανικούς και όσους συμμετείχαν στην προσπάθεια, επειδή όλοι έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην επιτυχία μας.
Παρά τη μειωμένη ιπποδύναμη, πιστεύω ότι τα πήγαμε πραγματικά καλά. Δεν αντιμετώπισα καθόλου προβλήματα κατά τη διάρκεια του αγώνα, εκτός από ένα πιάσιμο στον αυχένα, ανυπομονώ λοιπόν να γιορτάσω αυτή την επιτυχία με τους υπόλοιπους της ομάδας
".
Τόμας Χίντεράιτερ: Α υτό που καταφέραμε ήταν θαυμάσιο
Την ίδια άποψη είχε και ο άλλος οδηγός της ομάδας, Τόμας Χίντεράιτερ: " Αυτός ο αγώνας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής είναι ένα θαυμάσιο ξεκίνημα και είμαι ευτυχής επειδή ποτέ δεν πίστευα ότι θα τερματίζαμε τόσο ψηλά.
Το Le Mans ενέχει πλείστες αγωνιστικές προκλήσεις και οι περισσότεροι από τους ανταγωνιστές μας έχουν ταχύτερες μοτοσικλέτες, επομένως, αυτό που καταφέραμε ήταν θαυμάσιο. Ξέραμε ότι θα βρισκόμασταν σε μειονεκτική θέση συγκριτικά με τους υπόλοιπους αγωνιζόμενους, αλλά και αυτό αποτελεί μέρος της πρόκλησης.
Δεν είχα καθόλου προβλήματα κατά τη διάρκεια του αγώνα και πραγματικά ένιωσα ότι η μοτοσικλέτα πήγαινε όλο και καλύτερα, όσο προχωρούσε ο αγώνας! Δεν είχαμε στη διάθεσή μας πολύ χρόνο με την R 1200 S πριν το Le Mans, επομένως αυτό το αποτέλεσμα με κάνει ιδιαίτερα ευτυχή
".
Ρίκο Πενζκόφερ: "Α ποτέλεσμα σκληρής δουλειάς και προσπάθειας"
Ο Ρίκο Πενζκόφερ δήλωσε επίσης πολύ ικανοποιημένος με τις επιδόσεις της ομάδας και το αποτέλεσμα του αγώνα – που θεωρείται από τους πιο απαιτητικούς του ημερολογίου: " Οι προβλέψεις μου έκλιναν στην πρώτη 25άδα πριν το Σαββατοκύριακο, κατά συνέπεια η 16η θέση ήταν πολύ καλό αποτέλεσμα, κυρίως καθώς ελάχιστες από την πρώτες ομάδες είχαν κάποιο ατύχημα ή εγκατέλειψαν, επομένως το επίτευγμά μας ήταν αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς και προσπάθειας. Η ομάδα έκανε τέλεια δουλειά και το ομαδικό πνεύμα ήταν εξαιρετικό σε όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου – πρόκειται για ένα θαυμάσιο ξεκίνημα για τη σεζόν και μας γεμίζει αυτοπεποίθηση για τον επόμενο αγώνα".
Ο Διευθυντής της BMW Motorrad Motorsport, Μπέρτι Χάουζερ, ήταν ικανοποιημένος από την πρώτη επίσημη εμφάνιση της ομάδας και πιστεύει ότι οι οπαδοί της Boxer μπορούν να περιμένουν και άλλες τέτοιες εμφανίσεις το 2007: " Μετά από πέντε χρόνια στο Boxer Cup, θέλαμε μία νέα πρόκληση και να χαρίσουμε κάτι στους οπαδούς μας. Θέλαμε να συμμετάσχουμε σε ένα σημαντικό αγώνα, αλλά γνωρίζαμε ότι δεν μπορούσαμε να κάνουμε Superbike με αυτή τη μοτοσικλέτα (λόγω των κανονισμών) γι’ αυτό και επιλέξαμε την πιο σκληρή μορφή αγώνα – τους αγώνες αντοχής!
Το Le Mans είναι προφανώς ο πιο διάσημος και ο πιο σκληρός αγώνας αντοχής του ημερολογίου και με πολλές δυνατές συμμετοχές, ξέραμε λοιπόν ότι δεν θα είναι εύκολο. Ωστόσο, ποτέ δεν περίμενα ότι θα τερματίζαμε μέσα στους 16 πρώτους και είμαι και ευτυχής και χαρούμενος από αυτές τις επιδόσεις.
Το κίνητρο και το πνεύμα της ομάδας ήταν εξαιρετικά σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και το αποτέλεσμα αυτό αποτελεί μία μεγάλη ανταμοιβή για τη σκληρή δουλειά και τη δέσμευση όλων. Μάθαμε τόσα πολλά από τη συμμετοχή μας σ’ αυτό τον αγώνα κι έχουμε πολλές ιδέες να εφαρμόσουμε και οι οποίες ξέρω ότι θα μας βοηθήσουν να βελτιώσουμε ακόμα περισσότερο τη μοτοσικλέτα για την επόμενη πρόκληση
".
Αποτελέσματα
1. S.E.R.T. – 818 γύροι.
2. S.E.R.T. – 818 γύροι.
3. Kawasaki Motor France – 817 γύροι.
4. Yamaha GMT – 811 γύροι.
5. Yamaha Austria Racing – 810 γύροι.
16. BMW Motorrad Motorsport – 776 γύροι.
Κατηγορία Open
1. BMW Motorrad Motorsport – 776 γύροι.