Χάμιλτον: "Απολαμβάνω τις μάχες, αλλά χρειαζόμασταν αυτούς τους βαθμούς"
Ο Λιούις Χάμιλτον μίλησε για την ευκολία με την οποία ήρθε η νίκη του στο GP του Κατάρ - σε έναν αγώνα που, σύμφωνα με τον Τότο Βολφ, η Mercedes περίμενε να ήταν η "αχίλλειος πτέρνα" της.
Η νίκη του Λιούις Χάμιλτον, δεύτερη διαδοχική μετά τη Βραζιλία, ήρθε στο GP του Κατάρ με χαρακτηριστική άνεση - χωρίς ο Βρετανός να απειληθεί ποτέ από τον Μαξ Φερστάπεν, που εκκίνησε από την 7η θέση, γρήγορα ανέβηκε στη δεύτερη, αλλά ποτέ δεν είχε την ταχύτητα με την RB-Honda για να απειλήσει τη Mercedes W12 στην κορυφή.
"Ήταν αρκετά ξεκάθαρο, ήμουν αρκετα μόνος στην κορυφή», είπε ο Λιούις. «Φυσικά απολαμβάνω τους αγώνες που δίνουμε μάχες, αλλά χρειαζόμασταν αυτούς τους βαθμούς σήμερα. Η ομάδα έκανε αρκετά αποδοτική δουλειά σήμερα, τόσο με τα πιτ-στοπς όσο και με το αυτοκίνητο.
»Δεν μπορώ να περιμένω να δω τον αγώνα την τηλεόραση, για να δω τι συνέβη πίσω μου. Δεν είμαι σίγουρος γιατί κατέρρεαν τα ελαστικά των άλλων οδηγών, είμαι σχεδόν βέβαιος ότι φταίνε τα κερμπς", συνέχισε ο Λιούις.
Μιλώντας για τη μάχη του τίτλου, στην οποία μείωσε την υστέρησή του από τον Φερστάπεν στους 8 βαθμούς, δύο αγώνες πριν το φινάλε της σεζόν, ο Βρετανός συμπλήρωσε: «Είμαι ειλικρινά ιδιαίτερα ευγνώμων για αυτούς τους βαθμούς. Ήταν μια τρομερά δύσκολη χρονιά, και είναι σπουδαίο σε αυτό το χρονικό σημείο της σεζόν να έχουμε διαδοχικές νίκες. Είναι σπουδαία αυτή η αίσθηση, και μας βάζει σε καλή θέση για τους δύο επόμενους αγώνες».
Ο διευθυντής της Mercedes F1, Τότο Βολφ, είπε ότι η πίστα του Κατάρ ήταν για την ομάδα μια «αχίλλειος πτέργα» πριν από αυτό το τριήμερο, αλλά η πρωταθλήτρια διαψεύστηκε: «Είχαμε χαρακτηρίσει αυτή την πίστα λίγο σαν την αχίλλειο πτέρνα μας. Στις επόμενες πίστες, ειδικά της Σαουδικής Αραβίας, θα έχουμε ένα πλεονέκτημα. Αλλά ίσως να καταπιώ τη γλώσσα μου στη Σαυηδική Αραβαία που λέω ότι θα είναι καλή για εμάς, αν ξαφνικά φανεί ότι ισχύει το αντίστροφο. Και το έχουμε δει αυτό να συμβαίνει φέτος, διότι η Βραζιλία υποτίθεται ότι θα ήταν μια πίστα της Red Bull», είπε ο Αυστριακός.
Και συμπλήρωσε: «Έχει πλάκα, διότι η αρχική μας αίσθηση είναι γλυκόπικρη. Ο Λιούις ήταν σπουδαίος, αυτός ο έξτρα βαθμός του ταχύτερου γύρου είναι εκνευριστικός, αλλά το αυτοκίνητο ήταν αληθινά γρήγορο και στο τέλειο σημείο απόδοσής του. Δεν υπήρξε καμία ένδειξη, και δυστυχώς ο Βάλτερι ήταν ο πρώτος που είχε το κλατάρισμα. Στη Σαουδική Αραβία ο Βάλτερι θα είναι εκεί, τον χρειαζόμαστε. Θα βγάλουμε και ένα 'καυτό' κινητήρα για εκεί, επίσης».