X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Χάμιλτον: "Είναι βαρετό να κερδίζεις από την πολ ποζίσιον, αυτό δεν είναι αγώνας"

Λιούις Χάμιλτον, GP Εμίλια Ρομάνια 2024 SEBASTIAN KAWKA / MERCEDES-BENZ AG

Μετά από αμέτρητες κυριαρχικές νίκες του Μαξ Φερστάπεν, τώρα του Λάντο Νόρις στο Ζάντβορτ αλλά και του ίδιου του Λιούις Χάμιλτον την περασμένη δεκαετία με τη Mercedes F1, ο Βρετανός είπε ότι προτιμά να κατακτά τις νίκες στη Formula 1 με ισχυρό ανταγωνισμό.

Ο Λιούις πήρε αναρίθμητες νίκες δια περιπάτου στα χρόνια της κυριαρχίας της Mercedes F1 (2014-’20), αλλά από το 2021 γνώρισε τη σθεναρή αντίσταση του Μαξ Φερστάπεν με τη Red Bull Racing. Ακολούθησαν δύο άνυδρα χρόνια, με τις προβληματικές Mercedes το 2022 και ‘23, αλλά φέτος στο Σίλβερστοουν επέστρεψε στις νίκες μετά από δυόμισι χρόνια, με τη W15.

Όμως, θυμάται ότι οι νίκες που πετύχαινε με άνεση την προηγούμενη δεκαετία δεν ήταν ικανοποιητικές όσο εκείνες για τις οποίες χρειάστηκε να αντιμετωπίσει ισχυρό ανταγωνισμό, όπως στο Σίλβερστοουν φέτος.

Ω Θέε μου, είναι τόσο βαρετές” είπε ο Λιούις σε συνέντευξή του στο περιοδικό Performance People. Ειλικρινά, το να ξεκινάς από την πρώτη θέση και να ηγείσαι σε όλο τον αγώνα είναι αληθινά βαρετό, σε σύγκριση με μια μάχη από τις πιο πίσω θέσεις, που σε κάνει να αγωνίζεται.

Διότι αυτό δεν είναι αγώνας. Είναι κάλλιστα σαν να βρίσκεσαι σε δοκιμές. Συντηρείς μια χρονική διαφορά που έχεις φτιάξει, αλλά πρέπει να παραπλανήσεις τον εαυτό σου ότι μάχεσαι με ένα αυτοκίνητο που βρίσκεται μπροστά σου, ή κάτι τέτοιο. Πρέπει κάτι να κυνηγάς”, πρόσθεσε ο 39χρονος.

Και κατέληξε: “Είναι διαφορετικό όταν έχεις ένα ή περισσότερα αυτοκίνητα μπροστά σου, και μια πίστα όπου μπορείς να προσπεράσεις, όπως του Όστιν ή του Σίλβερστοουν, για παράδειγμα.

Προσπαθείς να ανακαλύπτεις διαφορετικές γραμμές, να εκμεταλλεύεσαι τα ελαστικά, τον αέρα, τις ριπές του ανέμου, όλα αυτά τα διαφορετικά πράγματα. Κι όταν μια επιτέλους μπαίνεις σε μια μάχη, αυτό είναι το καλύτερο που υπάρχει. Η πιο ικανοποιητική εμπειρία που μπορεί να έχεις ως οδηγός”.

TAGS FORMULA 1 F1 ΛΙΟΥΙΣ ΧΑΜΙΛΤΟΝ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ