X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Χάμιλτον για τη μεταγραφή στη Ferrari: "Δεν είχα πολύ χρόνο να σκεφτώ, ακολούθησα τη διαίσθησή μου"

2024 Bahrain Test, Day 3 - JIRI KRENEK/MERCEDES-BENZ AG

Τέσσερις εβδομάδες μετά τη μεταγραφική “βόμβα” της μετακίνησης του Λιούις Χάμιλτον στη Ferrari το 2025, ο Βρετανός εξήγησε πώς έλαβε την απόφαση να αφήσει τη Mercedes F1 μετά από 12 χρόνια και να δεχθεί τη μεγάλη πρόκληση της Scuderia. Τι είπε και για τη βελτίωση της "διαφορετικότητας" στο Μαρανέλο.

Ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής της F1 είπε ότι η όλη διεργασία της απόφασής του να αφήσει τη Mercedes για ένα ηγεμονικό συμβόλαιο στη Ferrari το 2025 ήταν εσωτερική, πως δεν τη συζήτησε με κανέναν εκ των προτέρων και ότι δεν ενημέρωσε ούτε καν τους γονείς του, παρά μόνο την τελευταία στιγμή - μιλώντας στο podcast 'F1: Back at Base' του BBC, που έχει αφηγητή τον ηθοποιό Τζόζεφ Φάινς.

Δεν μίλησα με κανέναν, δεν το είπα ούτε στους γονείς μου μέχρι την ημέρα που ανακοινώθηκε”, τόνισε ο Λιούις. “Οπότε, κανείς δεν γνώριζε. Ήθελα να το κάνω για τον εαυτό μου. Στο τέλος, έπρεπε να σκεφτώ τι θα ήταν το καλύτερο για μένα. Συνέβη πολύ γρήγορα και, βασικά, γνωριζόμαστε με τον Φρεντ Βασέρ εδώ και πολύ καιρό”.

Ο Χάμιλτον είχε ανακοινώσει πέντε μήνες νωρίτερα τη διετή ανανέωση του συμβολαίου του με τη Mercedes, για το 2024-’25, όμως την ημέρα της “βόμβας” της Ferrari έγινε σαφές ότι η νέα του συμφωνία με την ομάδα του Μπράκλεϊ ήταν για έναν χρόνο, με την οψιόν του ίδιου για δεύτερο.

Ήμουν ενθουσιασμένος για τη νέα χρονιά αλλά δεν ήξερα τι μου επιφυλάσσει το μέλλον, ούτε για πόσο καιρό θα αγωνιζόμουν ακόμα”, πρόσθεσε ο Λιούις. “Όμως, ήξερα καλά ότι είχα πολύ μεγάλο κίνητρο και με συνάρπαζε η ιδέα να συνεχίσω να αγωνίζομαι. Η ευκαιρία απλά εμφανίστηκε, και σκέφτηκα ‘εντάξει, πρέπει να καθίσω να το σκεφτώ για λίγο’. Δεν είναι πολύ χρόνο να σκεφτώ, και έπρεπε απλώς να ακολουθήσω την διαίσθησή μου, έτσι αποφάσισα να πάρω την ευκαιρία”.

Η Ferrari πρέπει να βελτιωθεί στη διαφορετικότητα”
Η απόφαση του Λιούις να πάει στο Μαρανέλο εν πολλοίς οφειλόταν και σε αυτό που αποκαλύφθηκε λίγες μέρες μετά την επίσημη ανακοίνωση, ότι η Ferrari θα συμβάλλει με σημαντικά κεφάλαια στις κοινωνικές δράσεις του Χάμιλτον και στις δραστηριότητες του Βρετανού που έχουν να κάνουν με ζητήματα κοινωνικής δικαιοσύνης και αποδοχής της διαφορετικότητας.

Η Mercedes επί σειρά ετών συνεισέφερε σε αυτό το κοινωνικό έργο του Βρετανού, και επίσης έκανε σημαντικές κινήσεις για να συμπεριλάβει τη διαφορετικότητα στο ανθρώπινο δυναμικό της. Το ίδιο θέλει ο Λιούις να κάνει και στη Ferrari.

Πρώτα από όλα, είμαι ιδιαίτερα περήφανος για τη δουλειά που έχουμε κάνει στη Mercedes”, εξήγησε ο Λιούις, σε διαφορετική συνέντευξη. “Από το 2020 έχουμε κάνει ορισμένα σπουδαία βήματα για τη βελτίωση της διαφορετικότητας μέσα στην ομάδα. Για παράδειγμα, έχουμε ένα πολυποίκιλο ανθρώπινο δυναμικό που θα παραμείνει και μετά από μένα, και είμαι αληθινά περήφανος για αυτό. Πιστεύω ότι είμαστε μπροστά από κάθε άλλη ομάδα από αυτή την άποψη”.

Και μιλώντας για τη Ferrari, συμπλήρωσε: “Έχουμε τεράστια ποσότητα δουλειάς να κάνουμε σε όλο το σπορ. Μιλάω με τον Στέφανο [Ντομενικάλι, διευθύνοντα σύμβουλο της F1] διαρκώς. Και φυσικά, αν δείτε και τη Ferrari, έχουν πολλή δουλειά που πρέπει να γίνει. Ήδη το έθεσα αυτό ως προτεραιότητα όταν μιλούσα με τον Τζον [Ελκάν, πρόεδρο της Ferrari] και είναι πάρα πολύ ενθουσιασμένοι να εργαστούν πάνω σε αυτό επίσης”.

TAGS FORMULA 1 F1 F1 2025 SCUDERIA FERRARI ΛΙΟΥΙΣ ΧΑΜΙΛΤΟΝ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ