X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΛΙΟΥΙΣ ΧΑΜΙΛΤΟΝ

Χάμιλτον για το μέλλον του: "Οι δυσκολίες της Mercedes κίνητρο για να μείνω στη F1"

Ο Λιούις Χάμιλτον AP IMAGES

Ο Λιούις Χάμιλτον υποστήριξε ότι τα μεγάλα φετινά προβλήματα της Mercedes F1 και η επιθυμία του να συμβάλλει για την ανάδυση και πάλι της ομάδας στην κορυφή της Formula 1 συμβάλλουν στην απόφασή του να μείνει στο σπορ και πέραν του 2023.

Μετά από οκτώ διαδοχικά παγκόσμια πρωταθλήματα κατασκευαστών, η Mercedes F1 απουσιάζει φέτος από τη διεκδίκηση των τίτλων της Formula 1 λόγω της ριζικής αλλαγής των φετινών κανονισμών και, βάσει αυτής, των προβλημάτων της να κατανοήσει πλήρως το νέο της μονοθέσιο W13 και να αναδύσει την ταχύτητά του.

Από τον Όλυμπο της F1 ο Χάμιλτον έπεσε φέτος σε μη πρωταγωνιστικό ρόλο, αλλά μετά το μέσον της χρονιάς κατάφερε να πετύχει μια σειρά από διαδοχικές παρουσίες στο βάθρο - αλλά όχι και μια νίκη, προς το παρόν, που θα διατηρούσε άθικτη την παράδοσή του να κερδίζει τουλάχιστον ένα GP σε κάθε του χρονιά στο σπορ, από το 2007.

Παρόλα αυτά, ο Βρετανός ανταπεξήλθε στην πρόκληση να βρει το κίνητρο να συνεχίσει χωρίς να πρωταγωνιστεί πλέον στη F1, και μάλιστα στην ηλικία των 38 ετών, και τώρα λέει ότι η πρόκληση να επαναφέρει την ομάδα του Μπράκλεϊ στην κορυφή του σπορ είναι για εκείνον ένα πολύ ισχυρό κίνητρο. Όπως και, πιθανώς, το όγδοο πρωτάθλημα-ρεκόρ, που δεν έχει πετύχει κανείς άλλος οδηγός στην ιστορία της F1.

"Αναμφίβολα, διότι θα μας πάρει περισσότερο από ένα χρόνο", είπε ο Λιούις για την πρόκληση αυτή. "Αν συνεχίζαμε να κερδίζουμε και φέτος, όπως πέρσι, σίγουρα η ζωή μας θα ήταν διαφορετική, θα βρισκόμαστε σε διαφορετική πορεία. Μου αρέσει που περνάμε μια δυσκολότερη φάση και πρέπει να διασχίσουμε αυτές τις συμπληγάδες για να φτάσουμε σε ένα λίγο πιο φωτεινό μέρος.

Οπότε ναι, θα έλεγα ότι αυτό με ενθάρρυνε να μείνω περισσότερο. Επιπλέον, αισθάνομαι σε καλή φυσική κατάσταση, και βρίσκω τρόπους να νιώθω καλύτερα ψυχολογικά. Η πνευματική πρόκληση είναι κάτι διαρκές, και αυτό θα ισχύει πάντα για εμάς τους αθλητές, επειδή βρισκόμαστε διαρκώς στο όριο. Αλλά αυτή τη στιγμή, στο σημείο της ζωής μου που βρίσκομαι, είναι αληθινά ευγνώμων για την ευκαιρία που έχω εδώ. Θέλω να πιστεύω ότι ακόμα αξίζω μια θέση εδώ, και υπάρχει πολλή δουλειά που πρέπει να κάνουμε", συνέχισε.

Ο Βρετανός συμπλήρωσε ότι βρίσκει έμπνευση και από άλλους, πολύ σπουδαίους αθλητές παγκοσμίου επιπέδου, που παρά τις δυσκολίες συνεχίζουν να πρωταγωνιστούν σε πολύ υψηλό επίπεδο: "Αθλητές σαν τον Τομ [Μπρέιντι, 45χρονο αθλητή του αμερικανικού ποδοσφαίρου]", λέει ο Λιούις, "έχω πάει στο Super Bowl και έχω δει πως ανταπεξέρχεται σε δυσκολίες με εκπληκτική πνευματική δύναμη. Επίσης, είναι ένας μεγαλύτερος σε ηλικίας αθλητής και είναι σε πρώτο επίπεδο. Και σκέφτομαι ότι θέλω κι εγώ κάτι τέτοιο.

Οπότε, υπάρχει κάτι να μάθεις από όλους. Το ίδιο και με τη Σερένα [Ουίλιαμς], τον [Ρότζερ] Φέντερερ, ακόμα και τον Λεμπρόν [Τζέιμς], υπάρχουν τόσοι πολλοί εκπληκτικοί αθλητές που κάνουν σπουδαία πράγματα. Και το να είσαι μέλος αυτής της μικρής ομάδας... πάντα ήλπιζα να μπορούμε να βρούμε κοινό τόπο μεταξύ μας, είναι πολύ σουρεαλιστικό να κάθεσαι με τον Τομ και να είσαι στο ίδιο μήκος κύματος. Είναι πολύ, πολύ, πολύ σουρεαλιστικό, πολύ συναρπαστικό".

Πέραν του ενδεχόμενου όγδοου πρωταθλήματος, ένα κίνητρο του Χάμιλτον για να μείνει στη Formula 1 και μετά το τέλος του νυν συμβολαίου του με τη Mercedes [στο τέλος του 2023] είναι και το γεγονός ότι το σπορ του προσφέρει μια παγκόσμια πλατφόρμα να μεταδίδει τα μηνύματά του για τα ανθρώπινα δικαιώματα και την εξάλειψη του ρατσισμού, μηνύματα που προωθεί μέσω της πρωτοβουλίας Mission 44 που θέσπισε πριν από δύο χρόνια.

TAGS ΛΙΟΥΙΣ ΧΑΜΙΛΤΟΝ MERCEDES F1 FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ