Χάμιλτον: Γύρισε ο περσινός "εφιάλτης" των αναπηδήσεων για τη Mercedes
Ο Λιούις Χάμιλτον μετά το τέλος του αγώνα στο Σπα δήλωσε ότι η Mercedes F1 θα εξετάσει άμεσα το θέμα των αναπηδήσεων (porpoising) που εμφανίστηκαν ξαφνικά και πάλι στη Mercedes W14 στο GP Βελγίου, και είχαν κάνει τόσο δύσκολη τη ζωή του στο πρώτο μισό του 2022.
Ο Λιούις Χάμιλτον τερμάτισε στην 4η θέση του GP Βελγίου, στο σημερινό 12ο φετινό αγώνα της Formula 1. Βρισκόταν διαρκώς σε κοντινήαπόσταση από τη Ferrari του Σαρλ Λεκλέρ, αλλά δεν είχε την ταχύτητα να διεκδικήσει μια θέση στο βάθρο από τον Μονεγάσκο ούτε καν επιχειρώντας το undercut στο δεύτερο πιτ-στοπ του.
Η ρυθμός αγώνα της Mercedes W14 ήταν και πάλι αρκετά ανταγωνιστικός, όμως κάτω από αυτόν -όπως αποκάλυψε ο Χάμιλτον- βρισκόταν ένας παλιός εφιάλτης που «ξύπνησε»: το πρόβλημα των αναπηδήσεων (porpoising), που βασάνιζε τη Mercedes περισσότερο από κάθε άλλη ομάδα στο πρώτο μισό της σεζόν του 2022.
Η ομάδα του Μπράκλεϊ φάνηκε να έχει λύσει το πρόβλημα με τη φετινή W14, αλλά αυτό επέστρεψε αρχικά στο GP της Αυστρίας, και πολύ εντονότερο τώρα στο Σπα.
"Η σταθερότητα του πίσω μέρους είναι το μεγαλύτερό μας θέμα, κι έπειτα είχαμε και έντονες αναπηδήσεις αυτό το τριήμερο. Οπότε, γυρίσαμε στις αναπηδήσεις, όπως ήταν πέρσι", δήλωσε ο Λιούις.
Σε ερώτηση προς αν η ομάδα γνωρίζει την αιτία της επανεμφάνισης των αναπηδήσεων και τον τρόπο να τις αντιμετωπίσει, ο Άγγλος αποκρίθηκε πως "δεν τη γνωρίζουν κι αυτό με ανησυχεί. Αλλά θα δουλέψουμε με τα δεδομένα. Νομίζω ότι θα τα δουλέψουμε αυτή την ομάδα, και μετά θα προσπαθήσουμε να σκεφτούμε τι μπορούμε να κάνουμε για τον επόμενο αγώνα.
Αξίζει να σημειώσουμε πάντως ότι και από τα in-car πλάνα της Ferrari στην ευθεία Kemmel, όπου οι οδηγοί έρχονται με πλήρες γκάζι μετά την πρώτη φουρκέτα La Source και χωρίς να σηκώσουν στη μυθική Eau Rouge-Raidillon, το κράνος του Σαρλ Λεκλέρ φαινόταν να ανεβοκατεβαίνει επίσης με μεγάλη συχνότητα και ένταση.
Όσο για το σημερινό αγώνα του, ο Χάμιλτον κατέληξε: "Ήταν ένας μη επεισοδιακός αγώνας, για να πω την αλήθεια, δεν συνέβαιναν και πολλά. Αλλά στο τέλος μπορούσα να κρατώ απόσταση ορισμένων δευτερολέπτων από τη Ferrari, όμως δεν μπορούσα να πλησιάσω περισσότερο και να μπω στη μάχη. Ήταν δύσκολα σήμερα στην πίστα".