Χάμιλτον: "Η Red Bull είναι τόσο γρήγορη εδώ, ήταν ένα σπουδαίο αποτέλεσμα"
Οι Λιούις Χάμιλτον και Τότο Βολφ παραδέχθηκαν ότι η RBR και ο Φερστάπεν ήταν ταχύτεροι στις κατατακτήριες δοκιμές της Τζέντα, και χαρακτήρισαν εξαιρετικό αποτέλεσμα την απρόσμενη πολ ποζίσιον τους - Βολφ: "Η πολ ποζίσιον μας έφευγε αλλά καταλήξαμε στο 1-2, είναι τρελό".
Ο Λιούις Χάμιλτον και ο διευθυντής της Mercedes F1, Τότο Βολφ, δήλωσαν και οι δύο ότι πάσχιζαν με τη διαχείριση των ελαστικών -συγκεκριμένα, να τα ανεβάσουν στη σωστή θερμοκρασία λειτουργίας- στις δοκιμές κατάταξης του GP Σαουδικής Αραβίας - σε αντίθεση με τη Red Bull, που όδευε προς την πολ ποζίσιον πριν ο Μαξ Φερστάπεν προσκρούσει στον τοίχο της τελευταίας στροφής, στα τελευταία δευτερόλεπτα του Q3.
Ο Χάμιλτον και ο Βάλτερι Μπότας κατάφεραν να κάνουν δύο γρήγορους γύρους στο τέλος του Q3, αλλά φαινόταν βέβαιο ότι ο Φερσταπεν θα ήταν ταχύτερος πριν το ατύχημά του. Ο Λιούις και ο Τότο Βολφ το παραδέχθηκαν, μιλώντας για μια απρόσμενη πολ ποζίσιον και για ένα σπουδαίο αποτέλεσμα.
"Ήμασταν γρήγροι στις [χθεσινές] δοκιμές αλλά για κάποιο λόγο στις τρίτες δοκιμές και ειδικά στις κατατακτήριες μας έλειπε λίγη ταχύτητα, πασχίζαμε με τα ελαστικά", είπε ο Χάμιλτον. "Οπότε για εμάς το 1-2... Είμαι πολύ περήφανος για τον Βάλτερι, για τα παιδιά, τους άντρες και τις γυναίκες της ομάδας μας που δουλεύουν τόσο σκληρά. Οπότε ναι, είναι ένα σπουδαίο αποτέλεσμα".
Ο πρωταθλητής συνέχισε: "Αυτοί οι τύποι ήταν απλά τόσο γρήγοροι. Η Red Bull σε αυτή την πίστα είναι το κάτι άλλο. Αλλά δεδομένου του που βρισκόμασταν, είμαι περήφανος που καταφέραμε ό,τι καταφέραμε. Πάντα είμαστε πιο κοντά σε συνθήκες αγώνα. Πιστεύω ότι οι συστοιχίες γύρων μου ήταν καλές χθες, αλλά προφανώς εκείνοι διόρθωσαν κάτι, το στήσιμο που είχαν χθες, και ήταν πολύ ταχείς σήμερα. Οπότε, περιμένω μια στενή μάχη αύριο, αλλά ο Βάλτερι κι εγώ θα είμαστε μέσα σε αυτήν".
Ο Βολφ, στο μεταξύ, δήλωσε: "Το αυτοκίνητό τους ήταν κυρίαρχο σήμερα. Έφεραν τα ελαστικά στη θερμοκρασία με έναν και μόνο γύρο προθέρμανσης, ενώ εμείς πασχίζαμε. Η πολ ποζίσιον μας έφευγε, αλλά καταλήξαμε στο 1-2, είναι απλά τρελό. Πιστεύω ότι [η RBR] επικεντρώθηκε στην απόδοση στον έναν γύρο, και ποιος ξέρει αν θα έχουμε αύριο αυτό το μικροσκοπικό πλεονέκτημα, κανείς δεν ξέρει".
Ο Χάμιλτον έπλεξε, επίσης, το εγκώμιο του Βάλτερι Μπότας, που κατάφερε να βρεθεί ανάμεσα στον ίδιο και τον Φερστάπεν ενόψει του αγώνα: "Η συνεργασία ήταν επική με τον Βάλτερι. Είναι ο καλύτερος οδηγός που μπορείς να έχεις δίπλα σου στην ομάδα σε αυτό το σπορ, αναμφίβολα, και δουλέψαμε μαζί για το στήσιμο του αυτοκινήτου, για να το φέρουμε εκεί που έπρεπε να είναι", κατέληξε.