Χάμιλτον και Mercedes ταχύτεροι στις τρίτες δοκιμές της Μόντσα, πολύ κοντά οι Ferrari, McLaren
Ο Λιούις Χάμιλτον ηγήθηκε του 1-2 της Mercedes με τον Τζορτζ Ράσελ στην 3η περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Ιταλίας, 16ου φετινού γύρου της Formula 1, όμως οι Ferrari και McLaren βρέθηκαν σε απόσταση μικρότερη από ενάμισι δέκατο. Νέα προβλήματα για τη Red Bull και τον Μαξ Φερστάπεν.
Η πρόβα τζενεράλε των ομάδων της Formula 1 για τις σημερινές δοκιμές κατάταξης (31/8, 17:00) του GP Ιταλίας έληξε με ισχνές διαφορές μεταξύ των Mercedes, Ferrari και McLaren στην κορυφή, με επικεφαλής τον Λιούις Χάμιλτον της Mercedes.
Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ήταν 93 χιλιοστά του δευτερολέπτου ταχύτερος από τον ομόλογό του Ράσελ, ο οποίος με τη σειρά του ήταν 16 χιλιοστά ταχύτερος του Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari. Σε απόσταση 26 και 36 χιλιοστών πιο πίσω ακολούθησαν οι Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις με τις δύο McLaren.
Ο Μαξ Φερστάπεν συνέχισε να αναφέρει και σήμερα συνεχιζόμενα προβλήματα με τον τρόπο που αποκρίνεται η Red Bull RB20 στις στροφές, και έμεινε στην 6η θέση - όμως, απέχοντας ένα δέκαετο από τις McLaren, κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει τον πρωταθλητή από τη σημερινή μάχη της πολ ποζίσιον.
Όμως, ακόμα και με ένα φρέσκο σετ μαλακής γόμας στο τέλος, ο Μαξ δεν ήταν σε θέση να βελτιώσει το χρόνο του – πασχίζοντας εμφανώς να κρατήσει τη Red Bull του μακριά από την αμμοπαγίδα. Την ίδια ώρα ο Σέρτζιο Πέρεζ με την έτερη RB20 ξέμεινε στην 18η θέση, έχοντας χάσει τα φρένα για το πρώτο σικέιν στον τελευυταίο του γρήγορο γύρο.
Η διαδικασία της προσομοίωσης των κατατακτήριων ξεκίνησε με τον πρώτο χρόνο του Άλεξ Άλμπον με τη μαλακή γόμα, αλλά σύντομα η Ferrari απάντησε με το 1-2 των Σάινθ και Λεκλέρ, περίπου 20 λεπτά πριν το τέλος.
Ο Λεκλέρ άμεσα βρήκε άλλα 2 δέκατα και ανέβηκε επικεφαλής, ενώ στη συνέχεια ο Νόρις μπήκε ανάμεσα στις δύο Ferrari, με υστέρηση 36 χιλιοστών από τον Λεκλέρ.
Όταν όμως το δίδυμο των Βρετανών της Mercedes βγήκε στην πίστα για την προσομοίωση των κατατακτήριων, ανέβηκαν στις δύο πρώτες θέσεις με τον Χάμιλτον ελαφρά ταχύτερο - την ώρα που ο Ράσελ δήλωνε δυσαρεστημένος με την ισορροπία της W15.