X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Χάμιλτον και Νόρις στα 0,003'' στις δεύτερες δοκιμές της Μόντσα

Mercedes driver Lewis Hamilton of Britain steers his car during the second free practice ahead of the Formula One Italian Grand Prix race at the Monza racetrack, in Monza, Italy, Friday, Aug. 30, 2024. AP PHOTO/LUCA BRUNO

Μόλις τρία χιλιοστά του δευτερολέπτου χώρισαν τις Mercedes και McLaren στην κορυφή των χρόνων στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Ιταλίας. Στο ένα δέκατο πιο πίσω η Ferrari με τον Κάρλος Σάινθ, εκτός δεκάδας με μια άτυχη στιγμή ο Μαξ Φερστάπεν, διακοπή λόγω ατυχήματος του Κέβιν Μάγκνουσεν.

Επεισοδιακή, αλλά και άκρως ενδιαφέρουσα με ισχνές διαφορές στην κορυφή των χρόνων με τη μαλακή γόμα, ήταν η δεύτερη περίοδος ελεύθερων δοκιμών του GP Ιταλίας, 16ου γύρου του φετινού πρωταθλήματος της Formula 1.

Κατ’ αρχήν, το σημαντικότερο συμβάν ήταν το ατύχημα του Κέβιν Μάγκνουσεν περίπου στο 10λεπτο της ωριαίας αυτής περιόδου δοκιμών. Ο Δανός έχασε τον έλεγχο της Haas στον πρώτο του γρήγορο γύρο με τη μαλακή γόμα, στην είσοδο της δεύτερης Lesmo, και μετά από τετ-α-κε κατέληξε στη μπαριέρα της εξωτερικής πλευράς.

Η πρόσκρουση δεν ήταν ιδιαίτερα ισχυρή, ο Μάγκνουσεν δεν τραυματίστηκε, αλλά η ζημιά στο μονοθέσιο ήταν σημαντική καθώς η Haas παγιδεύτηκε κάτω από τις ταμπέλες της μπαριέρας. Οι κόκκινες σημαίες κυμάτισαν αμέσως, και οι δοκιμές διακόπηκαν για 13 λεπτά.

Πριν από το ατύχημα, με τη μέση γόμα πρώτα ο Σάινθ και έπειτα ο Σαρλ Λεκλέρ ανέβηκαν στην κορυφή, προς τέρψιν των τιφόζι. Αλλά σύντομα οι χρόνοι άρχισαν να πέφτουν, μιας και οι γύροι με τη μαλακή γόμα ξεκίνησαν πριν από το ατύχημα του Μάγκνουσεν - διότι οι ομάδες ήθελαν να διαπιστώσουν την επίπτωση της νέας ασφάλτου στη μαλακή γόμα.

Σύντομα στις δύο πρώτες θέσεις ανέβηκαν οι McLaren (με τον Νόρις 0,007 δευτ. ταχύτερο του Πιάστρι), και οι χρόνοι συνέχισαν να πέφτουν καθώς η μαλακή αυτή γόμα αποδευκνύονταν ανθεκτική για συστοιχίες γύρων.

Έτσι, ο Νόρις κατέβασε τον πρώτο χρόνο σε 1:20.791, αλλά σύντομα ο Χάμιλτον ήρθε στη γραμμή του τερματισμού μόλις 0,003’’ ταχύτερα, παίρνοντας την πρώτη θέση που κράτησε μέχρι τέλους.

Για τον Μαξ Φερστάπεν αυτή ήταν μια προβληματική περίοδος δοκιμών. Ο πρώτος του γρήγορος γύρος με τη μαλακή γόμα χάλασε από ένα τίναγμα της ουράς της RB20 στην Παραμπόλικα, που οδήγησε τον Ολλανδό εκτός πίστας.

Ο Μαξ ξεκίνησε αμέσως τη δεύτερή του προσπάθεια, με την ίδια γόμα, αλλά αυτή διακόπηκε από το ατύχημα του Μάγκνουσεν. Έπειτα, μετά το ατύχημα, ο πρωταθλητής επικεντρώθηκε στη συλλογή δεδομένων με τις σκληρότερες γόμες, και έμεινε στην 14η θέση με το χρόνο που είχε κάνει με τη μέση γόμα νωρίς.

Μισό περίπου δέκατο πίσω του βρέθηκε ο Πέρεζ, ο οποίος συμπλήρβωσε γρήγορο γύρο με τη μαλακή γόμα. Ο Μεξικανός επίσης αντιμετώπιζε προβλήματα, δεδομένου ότι έχασε το πρώτο ημίωρο των δοκιμών καθώς η RBR εργαζόταν στο μονοθέσιό του.

Εν πολλοίς, η πρώτη δεκάδα καθορίστηκε από όσους είχαν προλάβει να κάνουν καθαρούς γρήγορους πριν το ατύχημα του Μάγκνουσεν.

Στο μεταξύ, ο Τζορτζ Ράσελ βρέθηκε λίγο μακριά από τη δράση της κορυφής, καθώς μπήκε στην περίοδο αυτή αφότου είχαν περάσει 35 λεπτά, καθώς οι μηχανικοί του επιδιόρθωναν τη ζημιά που είχε προκαλέσει στο μονοθέσιο το μεσημέρι ο Κίμι Αντονέλι με την έξοδο και το ατύχημά του.

GP Ιταλίας 2024, Ελεύθερες δοκιμές 2 FORMULA 1

Δείτε εδώ το πρόγραμμα όλα όσα αξίζει να γνωρίζετε για το GP Ιταλίας του Σαββατοκύριακου.

TAGS FORMULA 1 F1 F1 2024 GP ΙΤΑΛΙΑΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ