FORMULA 1

Χάμιλτον κατά πάντων!

Χάμιλτον κατά πάντων!

Ο Άγγλος λέει ότι η McLaren θα είχε φροντίσει καλύτερα τη στρατηγική του και ότι «δεν είμαστε φίλοι» με τον Ρόσμπεργκ!

Με αιχμηρά λόγια εναντίον της ίδιας του ομάδας, Mercedes, και του ομολόγου του Νίκο Ρόσμπεργκ απαντούσε ο Λιούις Χάμιλτον μετά το τέλος του Γκραν Πρι του Μονακό, όπου τερμάτισε δεύτερος πίσω από τον Γερμανό ομόλογό του και έχασε το βαθμολογικό του προβάδισμα.

Ο Χάμιλτον κατηγόρησε, αρχικά, τη Mercedes GP για στρατηγική αστοχία, λέγοντας πως η παλιά του ομάδα, McLaren, θα είχε προλάβει να τον καλέσει στα πιτς στα περίπου 30 δευτερόλεπτα που μεσολάβησαν μετά το ατύχημα του Άντριαν Σούτιλ και το πέρασμα του ίδιου του Χάμιλτον από την είσοδο των πιτς, έτσι ώστε να καρπωθεί την είσοδο του οχήματος ασφαλείας στην πίστα.

Αν η Mercedes είχε προχωρήσει σε μια τέτοια κίνηση μόνο για τον Χάμιλτον και όχι για τον Ρόσμπεργκ, τότε θα είχε κατηγορηθεί για μεροληψία υπέρ του πρώτου, καθώς θα τον τοποθετούσε επικεφαλής της γενικής κατάταξης όταν ο Ρόσμπεργκ έκανε το δικό του πιτ-στοπ. Επιπλέον, η ομάδα θα ρίσκαρε ένα σχεδόν βέβαιο 1-2 σε περίπτωση που οι αγωνοδίκες αποφάσιζαν να μην επιστρατεύσουν το όχημα ασφαλείας.

Πίσω από το όχημα ασφαλείας, ο Χάμιλτον μετέδωσε στη Mercedes το εξής μήνυμα: « Για ποιο λόγο δεν με καλέσατε στα πιτς; Θα έπρεπε να είχα κάνει πιτ-στοπ, αλλά το ήξερα ότι δεν θα με καλούσατε».

Στο τέλος του Γκραν Πρι, ο Χάμιλτον είπε, στον Τύπο της χώρας του: « Όταν βρισκόμουν στη McLaren είχαμε δύο υπεύθυνους στρατηγικής και ο δικός μου επέλεγε την καλύτερη στρατηγική για μένα. Δυστυχώς [στη Mercedes] έχουμε μόνο έναν υπεύθυνο στρατηγικής, και είναι εκπληκτικός, αλλά ο ρόλος του είναι να προσέχει τον οδηγό που βρίσκεται επικεφαλής, ενώ όποιος είναι δεύτερος είναι και δεύτερος στην προτεραιότητά του».

« Ήξερα από την αρχή του αγώνα ότι είχα περιορισμένες πιθανότητες να κερδίσω και θα χρειαζόμουν ένα θαύμα, σε μια τέτοια πίστα. Παρουσιάστηκε μια ευκαιρία και θα έπρεπε να είχα μπει στα πιτς. Όταν ήμουν στη McLaren θα με τραβούσαν στα πιτς στον ίδιο γύρο και αυτό θα μου εξασφάλιζε και το παραμικρό πλεονέκτημα για να επιστρέψω στην πίστα πριν καταφτάσει το όχημα ασφαλείας».

« Όμως θα τα βρούμε με την ομάδα. Σε τέτοιους αγώνες πρέπει να αρπάζεις όποια ευκαιρία μπορείς. Η εκκίνηση χάθηκε, πλησίαζα, αλλά μετά το πρώτο όχημα ασφαλείας δεν είχα καμία ευκαιρία».

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes, Τότο Βολφ, είπε ότι η ομάδα του τήρησε δίκαιους όρους: «Αυτός που αποφασίζει για τα πιτ-στοπς είναι ο οδηγός που προηγείται, αυτός είναι ο κανόνας που έχουμε. Ένας οδηγός δεν αποφασίζει μόνος του», τόνισε.

«Η φιλία μας έχει τελειώσει»

Σε άλλες του δηλώσεις, στο μεταξύ, ο Χάμιλτον είπε ότι η φιλία του με τον Ρόσμπεργκ, που πάει πίσω στα παιδικά τους χρόνια και στον παράλληλό τους αγωνιστικό βίο στις μικρές κατηγορίες των αγώνων, έχει πια τελειώσει.

« Δεν είμαστε φίλοι. Είμαστε συνάδελφοι» είπε ο Άγγλος. Αργότερα, ο Ρόσμπεργκ είπε, από την πλευρά του, στην αγγλική τηλεόραση: « Πάντα ήμασταν φίλοι και πάντα θα είμαστε. Όμως, η λέξη φίλος είναι βαριά. Τι σημαίνει φίλοι; Έχουμε καλή σχέση και συνεργαζόμαστε καλά».

Σε ερώτηση προς τον Χάμιλτον αν προτίθεται να συζητήσει με τον Ρόσμπεργκ για να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα μεταξύ τους, ο Άγγλος είπε: « Ειλικρινά, δεν έχω απάντηση σε αυτό. Είπε όσα είχε να πει σε μια σύσκεψη με τον Τότο [Βολφ] και τον Νίκι [Λάουντα] και εγώ είπα όσα ήθελα να πω και δεν χρειάζεται να κοιτάμε πιο μακριά».

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ