X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MOTORSPORTS

Χαρακίρι η Toyota, η νίκη στην Porsche!

Μόλις 3 λεπτά πριν το τέλος του αγώνα έμεινε το Toyota TS050 - Hybrid που οδηγούσε την κούρσα με την Porsche να πανηγυρίζει τη νίκη στο Le Mans.

Αυτό είναι το Le Mans. Απρόβλεπτο και πολλές φορές σκληρό. Για να νικήσεις τον πιο απαιτητικό αγώνα αντοχής σε πίστα, πρέπει πρώτα να τερματίσεις. Η Toyota για ένα 24ωρο παρά κάτι λεπτά ήταν κυρίαρχη, είχε τον έλεγχο του αγώνα και βάδιζε ολοταχώς προς την παρθενική νίκη της ιστορίας της στον θρυλικό αγώνα.

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΕΝΙΟΣ ΚΑΤΗΣ

Μια νίκη που ψάχνουν χρόνια τώρα οι Ιάπωνες και που με το ολοκαίνουργιο TS050 - Hybrid έδειξαν ότι μπορούσαν να πάρουν.

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Όμως η τύχη τους γύρισε την πλάτη. Έδειξε το πιο σκληρό και απάνθρωπο πρόσωπό της. Έξι λεπτά πριν την πτώση της καρό σημαίας, ο Kazuki Nakajima που βρισκόταν στο κόκπιτ του TS050 - Hybrid #5 (Anthony Davidson / Sebastian Buemi οι άλλοι δύο οδηγοί), ενημέρωσε την ομάδα για απώλεια ισχύος. Τρία λεπτά αργότερα, στο γκαράζ της Toyota Gazoo Racing τα βλέμματα πάγωσαν βλέποντας το πρωτότυπο που οδηγούσε τον αγώνα να "μένει". Τέλος.

Την ίδια στιγμή στην Porsche δεν μπορούσαν να πιστέψουν αυτό που συνέβαινε. Το Porsche 919 Hybrid #2 που βρισκόταν μισό λεπτό δεν άφησε την ευκαιρία να πάει χαμένη. Ο Neel Jani που βρισκόταν στο τιμόνι, έφτασε στο τέλος σκορπώντας ντελίριο ενθουσιασμού στην ομάδα του που για δεύτερη σερί χρονιά πανηγυρίζει τη νίκη στον αγώνα.

Για την Porsche, τον πιο επιτυχημένο κατασκευαστή στην ιστορία του αγώνα, αυτή ήταν η 18η νίκη.

Για τους Ιάπωνες κατασκευαστές η κατάρα συνεχίστηκε καθώς έχουν όλη κι όλη μια νίκη στο Le Mans, αυτή που πέτυχαν στο μακρινό 1991 οι Volker Weidler / Johnny Herbert / Bertrand Gachot με το Mazda 787B.

Παρηγοριά για την Toyota, η δεύτερη θέση του TS050 - Hybrid #6 των Sarrazin/Conway/Kobayashi. Το βάθρο συμπλήρωσε το Audi R18 #8 των Di Grassi/Duval/Jarvis.

Ήταν ένας αγώνας συναρπαστικός καθ' όλη τη διάρκειά τους με τις Toyota - Porsche να ξεχωρίζουν και να δείχνουν ότι η νίκη θα κριθεί ανάμεσά τους. Η Audi αντιμετώπισε από νωρίς προβλήματα αξιοπιστίας και εκτός αυτού δεν είχε το ρυθμό για να μπορέσει να διεκδικήσει τη νίκη. Ακόμα και έτσι πάντως κατάφερε να φέρει το ένα από τα δύο πρωτότυπά της στο βάθρο...

Στην LMP2 η νίκη πήγε στην Alpine A460-Nissan #36 με οδηγούς τους Menezes/Lapierre/Richelmi.

Συνολικά 236,500 άνθρωποι βρέθηκαν στο Le Mans το 3ήμερο του αγώνα, όπως ανακοίνωσαν οι διοργανωτές.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ CAR AND DRIVER

Le Mans 24 Hours - QP: Η Porsche κλείδωσε το 1-2
Αφιέρωμα: 24 Hours of Le Mans 2016
Η ιστορία του 24 Heures du Mans σε ένα διαφορετικό video
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ