Χατ τρικ για Στόνερ
Νικητής ο Στόνερ στο Φίλιπ Άιλαντ. Αγκαλιά με τον τίτλο ο 2ος Ρόσι μετά την πτώση του Λορένθο (video)
Βλέπετε ο διεκδικητής του πρωταθλήματος Χόρχε Λορένθο είχε πτώση μετά από ένα τετ α τετ με τον Νίκι Χέιντεν στην εκκίνηση. Για την ακρίβεια ο Ισπανός αποδείχθηκε ανυπόμονος, τον χτύπησε από πίσω. Ο Χέιντεν συνέχισε τον αγώνα αν και τερμάτισε τελευταίος. Ο δε Λορένθο εγκατέλειψε και επισκέφθηκε τη Clinica Mobile γιατί τραυματίστηκε πάλι. Ελαφρά αυτή τη φορά.
Ο Ρόσι που βρίσκεται σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση μετά την αυτοκτονία του πατριού του, χρειάζεται 13 βαθμούς δηλαδή μία τέταρτη θέση δύο επόμενους αγώνες για να διατηρήσει τον παγκόσμιο τίτλο του. Πιθανότατα στη Μαλαισία την επόμενη Κυριακή (25/10) θα πανηγυρίσει το πρωτάθλημα.
Συναρπαστική εκκίνηση, βαρετό φίνις
Ο Ντάνι Πεδρόσα (Repsol Honda) κατά την προσφιλή του συνήθεια, τέθηκε επικεφαλής του αγώνα μετά την εκκίνηση. Ακολούθησε το δίδυμο Στόνερ-Ρόσι το οποίο στον επόμενο γύρο προσπέρασε τον μικρόσωμο Ισπανό. Ο Πεδρόσα τερμάτισε σχεδόν 23 δευτερόλεπτα μετά το Στόνερ, όταν δηλαδή ο τελευταίος είχε καρφώσει τη σημαία της Αυστραλίας στη φόρμα του και πανηγύριζε με το δικό του κοινό. Το δίδυμο Στόνερ-Ρόσι δεν μας προσέφερε κανένα προσπέρασμα, αλλά ο ρυθμός τους ήταν καταγιστικός.
Η χρονιά δεν είναι χαμένη για το Στόνερ, καθώς ξεπέρασε τον Πεδρόσα στη βαθμολογία και η Ducati Marlboro μπορεί να διεκδικήσει από τη Repsol Honda τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα.
Κι αν το δίδυμο μπροστά έκανε το δικό του αγώνα με τον Στόνερ ωστόσο να προστατεύει την πρωτιά του και να μην αφήνει περιθώριο στο Ρόσι που ήταν απόλυτα ικανοποιημένος με τους βαθμούς της δεύτερης θέσης, πίσω από τον Πεδρόσα έγινε χαμός.
Ο Άλεξ ντε Άντζελις (Gresini Honda) που σε συνεργασία με την τοπική κυβέρνηση του Σαν Μαρίνο προσπαθεί να εξασφαλίσει μία μοτοσικλέτα από τη Honda το 2010, πήρε μία πειστική τέταρτη θέση αν και δέχθηκε πιέσεις στους τελευταίους γύρους από τον πέμπτο Κόλιν Έντουαρντς (Tech 3 Yamaha).
Ο Έντουαρντς θα γέλασε πολύ όταν επέστρεψε στο γκαράζ και έμαθε ότι για μία ακόμα φορά ο τιμέιτ του που δεν συμπαθεί πολύ, ο Τζέιμς Τόσελαντ έκανε για δεύτερη φορά φέτος άκυρη εκκίνηση, βγάζοντας από τα ρούχα του το νευριασμένο αφεντικό του, Ερβέ Πονσαράλ.
Νικητής ο Ντοβιτσιόζο
Ο Ιταλός νικητής στο Ντόνινγκτον Παρκ με Repsol Honda επικράτησε στη μάχη με τους "δορυφορικούς" αναβάτες. Τερμάτισε πέμπτος μπροστά από τους Μάρκο Μελάντρι (Hayate Kawasaki), Ράντι ντε Πουνιέ (LCR Honda) και Μίκα Κάλιο (Pramac Ducati).
Αρνητική πρωταγωνίστρια ήταν η Suzuki. Ο Λόρις Καπιρόσι δέχθηκε ποινή και ξεκίνησε από την τελευταία θέση. Ο "Καπιρέξ" ήταν το πρώτο θύμα του νέου κανονισμού με τις αλλαγές κινητήρα. Οι μηχανικοί του αναγκάστηκαν να αλλάξουν κινητήρα για έκτη φορά, με τον κανονισμό να γράφει ότι πέντε κινητήρες αναλογούν για κάθε αναβάτη στους τελευταίους επτά αγώνες της σεζόν.
Τόσο ο Καπιρόσι, όσο και ο Βερμιούλεν έπρεπε να προσπαθήσουν πολύ για να κρατήσουν πίσω τους τον άπειρο Γκάμπορ Ταλμάσι (Scot Honda).
H τελική κατάταξη:
1.Κέισι Στόνερ Ducati Marlboro 40:56.651
2.Βαλεντίνο Ρόσι Fiat Yamaha +1.935
3.Ντάνι Πεδρόσα Repsol Honda +22.618
4.Άλεξ ντε Άντζελις Gresini Honda +32.702
5.Κόλιν Έντουαρντς Tech 3 Yamaha +35.885
6.Αντρέα Ντοβιτσιόζο Repsol Honda +38.482
7.Μάρκο Μελάντρι Hayate Kawasaki +44.451
8.Ράντι ντε Πουνιέ LCR Honda +44.941
9.Μίκα Κάλιο Pramac Ducati +54.345
10.Τόνι Ελίας Gresini Honda +1:01.205
11.Κρις Βερμιούλεν Rizla Suzuki +1:05.417
12.Λόρις Καπιρόσι Rizla Suzuki +1:05.950
13.Γκάμπορ Ταλμάσι Scot Honda +1:17.951
14.Tζέιμς Τόσελαντ Tech 3 Yamaha +1:17.985
15.Νίκι Χέιντεν Ducati Marlboro + 1 γύρος
Εγκατέλειψε
Χόρχε Λορένθο Fiat Yamaha 0 γύροι
Bαθμολογία οδηγών
1.Βαλεντίνο Ρόσι 270 βαθμοί
2.Χόρχε Λορένθο 232
3.Κέισι Στόνερ 195
4.Ντάνι Πεδρόσα 189
5.Αντρέα Ντοβιτσιόζο 152
6.Κόλιν Έντουαρντς 145
7.Άλεξ ντε Άντζελις 101
8.Ράντι ντε Πουνιέ 101
9.Λόρις Καπιρόσι 101
10.Μάρκο Μελάντρι 100
11.Τόνι Ελίας 96
12.Κρις Βερμιούλεν 95
13.Τζέιμς Τόσελαντ 87
14.Νίκι Χέιντεν 82
15.Μίκα Κάλιο 58
O τελευταίος γύρος στο Φίλιπ Άιλαντ: