X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

Χίρβονεν: "Δεν θέλω να χάσω τον τίτλο"

Μίκο Χίρβονεν

Ο Μίκο Χίρβονεν ανέλυσε τι χρειάζεται να κάνει για να αναδειχθεί επιτέλους παγκόσμιος πρωταθλητής

Ο Φινλανδός οδηγός που δεν έχει σταματήσει να παραχωρεί συνεντεύξεις τους δύο τελευταίους μήνες, ολοκλήρωσε την περσινή σεζόν μόλις με ένα βαθμό διαφορά πίσω από τον παγκόσμιο πρωταθλητή Σεμπαστιάν Λεμπ.
" Αισθάνομαι όπως και πέρυσι: Θέλω να κυνηγήσω τον τίτλο. Δεν θέλω όμως να τον χάσω ξανά", υποστήριξε ο 29χρονος οδηγός της Ford.

O Xίρβονεν πήρε θάρρος από τα... κατορθώματα του και αμφισβήτησε και τις επιλογές των διοικούντων. Πιθανότατα ο Φινλανδός να ήταν παγκόσμιος πρωταθλητής σήμερα εάν ο τιμέιτ του, Γιάρι Μάτι Λάτβαλα είχε παραμερίσει για να τον περάσει και να τερματίσει πρώτος στη Σαρδηνία.

" Έκανα αρκετά μικρά λάθη και η ομάδα έκανε μικρά λάθη όπως ήταν η επιλογή ελαστικών στην Κύπρο. Δυστυχώς, μπορείς ακόμα να... παίξεις με τις θέσεις εκκίνησης και πρέπει να είμαστε αμείλικτοι. Δεν μου αρέσει αυτό, αλλά η Citroen ακολουθεί πολλές φορές στρατηγική στο συγκεκριμένο θέμα και κερδίζει πολλούς βαθμούς. Στο τέλος της ημέρας όμως κατακτά το πρωτάθλημα".




TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ