Χωρίς τιμ μάνατζερ ο Λορένθο
Την ανακοίνωση του να αποχωρήσει από το πόστο του, ανακοίνωσε ο τιμ μάνατζερ του Χόρχε Λορένθο, Ντανιέλε Ρομανιόλι
"
Εργαζόμουν ως υπεύθυνος τηλεμετρίας και έχω ακόμα το πάθος για δουλειά μέσα στο γκαράζ. Εκτίμησα την ευκαιρία που μου έδωσε η Yamaha (σ.σ. στο τέλος του 2007) και τη δέχθηκα. Ήταν μία φανταστική εμπειρία, αλλά θέλω να κάνω κάτι διαφορετικό και τη δεδομένη στιγμή δεν μπορώ να το κάνω στη Yamaha, γιατί ο Χόρχε έχει τον δικό του αρχιμηχανικό τον Ραμόν Φορτσάδα. Οπότε αποφάσισα να φύγω στο τέλος της σεζόν", τόνισε ο 42χρονος Ιταλός που ξεκίνησε στο πλευρό του Κάρλος Τσέκα το 1993.
Υπήρξε αρχιμηχανικός του Κόλιν Έντουαρντς στη Fiat Yamaha, ωστόσο ο Χόρχε Λορένθο επέβαλε με τον ερχομό του στη Yamaha τον αρχιμηχανικό που είχε διαλέξει ο πρώην μάνατζερ του, Ντάνι Αματριάν. Η επιλογή του Βαλεντίνο Ρόσι να μεταπηδήσει στη Bridgestone το 2008 και να εγκαταλείψει τη Michelin (σ.σ. συνέχισε με το Λορένθο τη συνεργασία), κατέστησε υποχρεωτική τη δημιουργία μίας δεύτερης ομάδας μέσα στη Fiat Yamaha.
Τότε ο επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος της Yamaha, Λιν Τζάρβις με τον επικεφαλής της Fiat Yamaha στο MotoGP, Ντάβιντε Μπρίβιο έδωσαν τη δουλειά στο Ρομανιόλι. Ο τελευταίος ωστόσο δεν "δέθηκε" με το Λορένθο.
Είναι χαρακτηριστική η δήλωση του Ισπανού στην Αυστραλία αναφορικά με τα νέα " ενημερώθηκα για την απόφαση του, αλλά αυτή δεν αλλάζει τη λειτουργία της ομάδας. Δεν αποτελεί πρόβλημα για εμένα".
Θεωρείται πιθανή η επιστροφή του στη Honda ως αρχιμηχανικού του συμπατριώτη του, Αντρέα Ντοβιτσιόζο. Ο τελευταίος συνεργάζεται με τον Αυστραλό Πιτ Μπένσον (σ.σ. πρώην συνεργάτης της ομάδας των Ρόσι-Μπέρτζες), αλλά η Honda θέλει να τον αποδεσμεύσει.
Όσο για το Λορένθο, αυτός θα πρέπει να αποδεχθεί την ύπαρξη του Μπρίβιο ως "αφεντικό" του, μιας και δεν υπάρχει λόγος να υπάρχουν πια δύο διαφορετικές ομάδες μέσα στη Fiat Yamaha.
Υπήρξε αρχιμηχανικός του Κόλιν Έντουαρντς στη Fiat Yamaha, ωστόσο ο Χόρχε Λορένθο επέβαλε με τον ερχομό του στη Yamaha τον αρχιμηχανικό που είχε διαλέξει ο πρώην μάνατζερ του, Ντάνι Αματριάν. Η επιλογή του Βαλεντίνο Ρόσι να μεταπηδήσει στη Bridgestone το 2008 και να εγκαταλείψει τη Michelin (σ.σ. συνέχισε με το Λορένθο τη συνεργασία), κατέστησε υποχρεωτική τη δημιουργία μίας δεύτερης ομάδας μέσα στη Fiat Yamaha.
Τότε ο επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος της Yamaha, Λιν Τζάρβις με τον επικεφαλής της Fiat Yamaha στο MotoGP, Ντάβιντε Μπρίβιο έδωσαν τη δουλειά στο Ρομανιόλι. Ο τελευταίος ωστόσο δεν "δέθηκε" με το Λορένθο.
Είναι χαρακτηριστική η δήλωση του Ισπανού στην Αυστραλία αναφορικά με τα νέα " ενημερώθηκα για την απόφαση του, αλλά αυτή δεν αλλάζει τη λειτουργία της ομάδας. Δεν αποτελεί πρόβλημα για εμένα".
Θεωρείται πιθανή η επιστροφή του στη Honda ως αρχιμηχανικού του συμπατριώτη του, Αντρέα Ντοβιτσιόζο. Ο τελευταίος συνεργάζεται με τον Αυστραλό Πιτ Μπένσον (σ.σ. πρώην συνεργάτης της ομάδας των Ρόσι-Μπέρτζες), αλλά η Honda θέλει να τον αποδεσμεύσει.
Όσο για το Λορένθο, αυτός θα πρέπει να αποδεχθεί την ύπαρξη του Μπρίβιο ως "αφεντικό" του, μιας και δεν υπάρχει λόγος να υπάρχουν πια δύο διαφορετικές ομάδες μέσα στη Fiat Yamaha.