X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Χόρνερ: "Η ισορροπία ισχύος άλλαξε υπέρ της Mercedes"

Η τελική ταχύτητα της Mercedes στην Κωνσταντινούπολη ανάγκασε τον Κρίστιαν Χόρνερ της Red Bull να πει ότι η ισορροπία ισχύος στην κορυφή της F1 άλλαξε και πάλι υπέρ της πρώτης - ενώ πριν το GP Τουρκίας είχε δηλώσει πως η RBR υποπτεύεται ότι "κάτι είναι περίεργο" με το νέο κινητήρα της πρωταθλήτριας.

Η Mercedes τοποθέτησε την τελευταίων προδιαγραφών μονάδα ισχύος στη W12 του Βάλτερι Μπότας στη Ρωσία και στο μονοθέσιο του Λιούις Χάμιλτον στην Τουρκία - με τις αντίστοιχες ποινές θέσεων στην εκκίνηση για τους δύο οδηγούς, με δεδομένο ότι έτσι ξεπέρασαν το όριο των επιτρεπόμενων κινητήρων τους για τη σεζόν.

Το εργοστάσιο του Μπρίξουορθ της Mercedes High Performance Powertrains είχε φέρει επίσης μια αναβάθμιση του κινητήρα νωρίτερα στο Σπα, αλλά τότε ο Φινλανδός και ο Άγγλος δεν είχαν δεχθεί ποινή επειδή ήταν ακόμη στα επιτρεπόμενα όρια αριθμού κινητήρων της φετινής χρονιάς.

Από τότε η Mercedes έχει αντιστρέψει την υστέρηση απόδοσης της W12 σε σχέση με την RB16B-Honda, καθώς καρπωνόταν την υψηλότερη τελική ταχύτητα που της χάριζαν οι αναβαθμισμένοι κινητήρες της στις ευθείες. Η Red Bull αντιμετώπιζε το πρόβλημα μειώνοντας την άντωση που παρήγαγαν οι πτέρυγές τις, κάτι που συνεπάγεται ότι πιθανότατα η RB έχει καλύτερη αεροδυναμική απόδοση στις στροφές σε σχέση με τη W12.

Πλέον, όμως, μετά και τις νέες μονάδες της Mercedes στη Ρωσία-Τουρκία, ο διευθυντής της RBR λέει ότι η ομάδα του Μίλτον Κινς δεν μπορεί να καλύψει την υστέρηση τελικής ταχύτητας μόνο με την αφαίρεση άντωσης από τις πτέρυγες. Αυτό έγινε απολύτως εμφανές με την ταχύτητα που είχε ο Χάμιλτον στην πίσω ευθεία της πίστας της Πόλης, στην προσπάθειά του να περάσει τον Σέρχιο Πέρεθ.

"Η ταχύτητά τους στην ευθεία σημείωσε ένα σημαντικό άλμα τελευταία, και πιστεύω ότι ενώ νωρίτερα μπορούσαμε να την επιτύχουμε και εμείς με ρυθμίσεις χαμηλότερης άντωσης των πτερυγών, τώρα δεν μπορούμε καν να πλησιάσουμε. Μας ξαφνιάζει το βήμα που έχουν κάνει με τη μονάδα ισχύος τους", είπε ο Χόρνερ.

Και συνέχισε: "Το είδα ειδικά σε αυτή την πίστα [της Κωνσταντινούπολης], όπου ο Λιούις είχε σημαντικό πλεονέκτημα τελικής ταχύτητας παρότι είχε ρυθμίσεις υψηλότερης άντωσης. Η ταχύτητα ειδικά του Λιούις στην ευθεία ήταν κατά 15-20 χλμ./ώρα υψηλότερη. Είναι φαινομενικό. Οπότε, πρέπει να βρούμε κι εμείς λίγη ταχύτητα στην ευθεία. Ίσως να είχαν διαφορετικές αεροδυναμικές ρυθμίσεις, αλλά έτσι κι αλλιώς πρέπει να βρούμε λίγη τελική ταχύτητα. Πρέπει να αντλήσουμε το μέγιστο από το αυτοκίνητό μας, με τον καλύτερο τρόπο που μπορούμε".

Πάντως, ο Βρετανός επικεφαλής της RBR πριν τον τουρκικό αγώνα είχε αφήσει και κάποιες υπόνοιες για τον νέο κινητήρα της Mercedes, λέγοντας: "Η Mercedes είναι ιδιαίτερα γρήγορη στις ευθείες, δεδομένης της άντωσης που έχουν. Το παρατηρούμε αυτό από το Σίλβερστοουν. Κάτι είναι περίεργο εδώ. Πάντως, για να το ξεκαθαρίσουμε, δεν κάναμε καμία ένσταση για αυτό. Κάνουμε κάποιες ερωτήσεις, όπως κάνουν όλες οι ομάδες. Και δεν ήταν μόνο η Red Bull που ρώτησε, αλλά και άλλοι κατασκευαστές. Είναι ρόλος της FIA να αστυνομεύει αυτά τα θέματα. Αλλά η τελική τους ταχύτητα... Όταν έχεις τελική ανώτερη από ό,τι σε σχέση με το ανοιχτό DRS, αυτό είναι πολύ εντυπωσιακό".

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ