X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Χόρνερ: "Η Red Bull RB20 είναι πια ασύνδετη, οι οδηγοί έχουν μπει σε έναν φαύλο κύκλο"

Ο διευθυντής της Red Bull Racing, Κρίστιαν Χόρνερ AP PHOTO/DARKO BANDIC

Ο διευθυντής της Red Bull Racing Κρίστιαν Χόρνερ είπε ότι οι οδηγοί της ομάδας Μαξ Φερστάπεν και Σέρτζιο Πέρεζ έχουν μπει σε έναν “φαύλο κύκλο” με το φετινό μονοθέσιο RB20, και ότι τα πρώτα προβλήματα ξεκίνησαν να εμφανίζονται από πέρσι κιόλας - από το GP των ΗΠΑ στο Τέξας.

Μετά τα λόγια του Μαξ Φερστάπεν ότι “πέρσι είχαμε ένα κυρίαρχο αυτοκίνητο, το πιο κυρίαρχο όλων των εποχών, και το μετατρέψαμε σε ένα τέρας”, ο Κρίστιαν Χόρνερ εξήγησε πού οφείλεται η κατακόρυφη πτώση της ανταγωνιστικότητας της Red Bull RB20, που άφησε τον Μαξ Φερστάπεν μόλις στην 6η θέση του GP Ιταλίας.

Έχουμε μια αποσύνδεση στην ισορροπία του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα απλά να μην δουλεύει”, εξήγησε ο Χόρνερ μετά τον χθεσινό αγώνα της Μόντσα. “Από τη στιγμή που καταλήγεις σε μια τέτοια κατάσταση, χρησιμοποιείς και πιο σκληρά τα ελαστικά.

Και μετά αναζητάς συμβιβαστικές λύσεις, αλλάζεις την ισορροπία, λύνεις ένα πρόβλημα και προκαλείς ένα άλλο. Οπότε, καταλήγεις να βρίσκεσαι σε έναν φαύλο κύκλο”.

Η Red Bull εισήγαγε τους τελευταίους μήνες μια σειρά αναβαθμίσεων της RB20, που δεν είχαν τα προσδοκώμενα αποτελέσματα, αλλά ο Χόρνερ συμπλήρωσε πως “το πρόβλημα είναι 100% στην ισορροπία του αυτοκινήτου. Έχουν χάσει τη σύνδεσή τους το εμπρός και το πίσω μέρος.

Νομίζω ότι ο Μαξ δεν μπορεί να βασιστεί στο αυτοκίνητο στην είσοδο της στροφής, ή ο Τσέκο [Πέρεζ]. Και μετά ψάχνεις συμβιβασμούς για αυτό. Και προκαλείς υποστροφή. Και όλα είναι σε μια λεπτή γραμμή.

Μπορείτε να το δείτε από τις κατατακτήριες. Με ‘πατημένα’ ελαστικά και καλή ισορροπία μπορούσαμε να κάνουν χρόνο 1:19.6 και να ανταγωνιστούμε τους καλύτερους χρόνους. Μετά βάλαμε δύο φρέσκα σετ ελαστικών, η ισορροπία χάθηκε εντελώς, και ήμασταν ξαφνικά τεσσεράμισι δέκατα πιο αργοί”, πρόσθεσε ο Βρετανός.

Η ομάδα του Μίλτον Κινς προσπάθησε να καταλάβει τις αιτίες των προβλημάτων της στα δύο τελευταία GP, της Ολλανδίας και της Ιταλίας, δοκιμάζοντας πολλούς πειραματισμούς με το δάπεδο, αλλά ακόμα δεν έχει βρει απαντήσεις.

Την ίδια ώρα, η McLaren δείχνει να έχει πλέον το ταχύτερο -σφαιρικά- μονοθέσιο της F1, και ο Φερστάπεν είπε μετά τον χθεσινό αγώνα της Μόντσα ότι είναι “μη ρεαλιστικοί” πλέον οι φετινοί τίτλοι οδηγών και κατασκευαστών για τη Red Bull.

Με το ρυθμό αγώνα που είχαμε [στη Μόντσα] αναμφίβολα είμαστε υπό πίεση και για τα δύο πρωταθλήματα”, συμφώνησε ο Χόρνερ. “Πρέπει να αναστρέψουμε την κατάσταση πολύ γρήγορα. Αυτή η πίστα αποκάλυψε τις αδυναμίες του αυτοκινήτου σε σχέση με πέρσι.

Έχουμε ένα ξεκάθαρο πρόβλημα, που φάνηκε έντονα αυτό το τριήμερο, και ξέρουμε ότι πρέπει να το λύσουμε - διαφορετικά θα βάλουμε τους εαυτούς μας υπό αφόρητη πίεση.

Οι άλλοι προφανώς έκαναν ένα βήμα μπροστά, και εμείς πιέζοντας σκληρότερα το αυτοκίνητο αποκαλύψαμε το πρόβλημα. Αν δείτε πιο πίσω τα δεδομένα, υπήρξαν κάποιοι αγώνες πέρσι, όπως στο Όστιν, που αρχίσαμε να το διαπιστώνουμε.

Το πιο σημαντικό είναι να καταλάβουμε το θέμα, και μετά θεωρώ ότι υπάρχουν συγκεκριμένες επιδιορθώσεις που θα μπορούσαμε να εισάγουμε. Ίσως να μην λύσουν πλήρως το θέμα, αλλά να αντιμετωπίσουν ένα μέρος του.

Έχουμε τώρα μια περίοδο δύο εβδομάδων μέχρι το Μπακού και τη Σιγκαπούρη, και μετά άλλο ένα μικρό διάλειμμα στο οποίο μπορούμε να δουλέψουμε μεταξύ της Σιγκαπούρης και του Όστιν. Ο χρόνος είναι τώρα πολύ κρίσιμος”, κατέληξε ο Κρίστιαν Χόρνερ.

TAGS FORMULA 1 F1 F1 2024 RED BULL RED BULL RB20 ΚΡΙΣΤΙΑΝ ΧΟΡΝΕΡ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ