"Δαιμονισμένος" ο Λεμπ
Έξι ειδικές πήρε ο "δαιμονισμένος" Λεμπ στη Νέα Ζηλανδία. Μόλις 5.3δευτ. πίσω από τον πρωτοπόρο Οζιέ (video)
Ο έξι φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ήταν καταιγιστικός στο 2ο σκέλος του Ράλι Νέας Ζηλανδίας και πήρε τις έξι από τις οκτώ ειδικές διαδρομές. "Μάσησε" έτσι τη διαφορά του ενός λεπτού και 19 δευτερολέπτων και βρίσκεται μόλις 5.3 δευτερόλεπτα μακριά από την πρώτη θέση.
Ο Μάλκολμ Γουίλσον της Ford χαρακτήρισε αυτή την εμφάνιση του Λεμπ ως την καλύτερη στην καριέρα του και μάλλον συμφωνεί μαζί του και ο Γάλλος οδηγός.
Πραγματικά, νομίζω ότι είναι η καλύτερη ημέρα στην καριέρα μου στα Ράλι. Ήταν απίστευτο. Οδηγήσαμε (σ.σ. δεν ξεχνάει ποτέ τον συνοδηγό του, Ντανιέλ Ελενά) φλατ άουτ παντού και σε καθεμιά ειδική. Πιέσαμε, είχαμε καλούς χρόνους και τώρα είμαστε δεύτεροι. Γνώριζα ότι με τη σειρά εκκίνησης μου (7ος), μπορούσα να μειώσω τη διαφορά, οπότε η σημερινή ημέρα δεν ήταν τόσο κακή", υποστήριξε ο Λεμπ.
Κι αν η νίκη είναι υπόθεση ανάμεσα σε δύο Σεμπαστιάν, "μάχη" θα γίνει για την τρίτη θέση στο βάθρο. Ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα (Ford) προηγείται του Ντάνι Σόρδο (Citroen) με τον 5ο Πέτερ Σόλμπεργκ με το "ιδιωτικό" C4 WRC να επιμένει ότι μπορεί να φτάσει στο βάθρο, αν και βρίσκεται 20.4 δευτερόλεπτα μακριά από τον Φινλανδό της Ford. Ο Σόλμπεργκ πιστεύει ότι μπορεί να κάνει μία α λα Λεμπ επίθεση και ποιοί είμαστε εμείς που θα αμφισβητήσουμε έναν παγκόσμιο πρωταθλητή;
Η πρώτη δεκάδα (στο 2ο σκέλος)
1.Σεμπαστιάν Οζιέ Citroen C4 WRC 3 ωρ.5λεπ. και 40.4 δευτ.
2.Σεμπαστιάν Λεμπ Citroen C4 WRC +5.3δευτ.
3.Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα Ford Focus RS WRC +33.2δ.
3.Ντάνι Σόρδο Citroen C4 WRC +47.5δ.
5.Πέτερ Σόλμπεργκ Citroen C4 WRC +53.6δ.
6.Mίκο Χίρβονεν Ford Focus RS WRC +1:00.2δ.
7.Μάθιου Γουύλσον Ford Focus RS WRC +3:04.9δ.
8.Χένινγκ Σόλμπεργκ Ford Focus RS WRC +5:41.4δ.
9.Γιάρι Κετομάα Ford Fiesta S2000 +8:12.7δ.
10.Φεντερίκο Βιγιάγκρα Ford Focus RS WRC +8:28.8δ.
Η συνάντηση του Λεμπ με μία... γέφυρα. Βρίζει ο Γάλλος:
Ο Μάλκολμ Γουίλσον της Ford χαρακτήρισε αυτή την εμφάνιση του Λεμπ ως την καλύτερη στην καριέρα του και μάλλον συμφωνεί μαζί του και ο Γάλλος οδηγός.
Πραγματικά, νομίζω ότι είναι η καλύτερη ημέρα στην καριέρα μου στα Ράλι. Ήταν απίστευτο. Οδηγήσαμε (σ.σ. δεν ξεχνάει ποτέ τον συνοδηγό του, Ντανιέλ Ελενά) φλατ άουτ παντού και σε καθεμιά ειδική. Πιέσαμε, είχαμε καλούς χρόνους και τώρα είμαστε δεύτεροι. Γνώριζα ότι με τη σειρά εκκίνησης μου (7ος), μπορούσα να μειώσω τη διαφορά, οπότε η σημερινή ημέρα δεν ήταν τόσο κακή", υποστήριξε ο Λεμπ.
Κι αν η νίκη είναι υπόθεση ανάμεσα σε δύο Σεμπαστιάν, "μάχη" θα γίνει για την τρίτη θέση στο βάθρο. Ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα (Ford) προηγείται του Ντάνι Σόρδο (Citroen) με τον 5ο Πέτερ Σόλμπεργκ με το "ιδιωτικό" C4 WRC να επιμένει ότι μπορεί να φτάσει στο βάθρο, αν και βρίσκεται 20.4 δευτερόλεπτα μακριά από τον Φινλανδό της Ford. Ο Σόλμπεργκ πιστεύει ότι μπορεί να κάνει μία α λα Λεμπ επίθεση και ποιοί είμαστε εμείς που θα αμφισβητήσουμε έναν παγκόσμιο πρωταθλητή;
Η πρώτη δεκάδα (στο 2ο σκέλος)
1.Σεμπαστιάν Οζιέ Citroen C4 WRC 3 ωρ.5λεπ. και 40.4 δευτ.
2.Σεμπαστιάν Λεμπ Citroen C4 WRC +5.3δευτ.
3.Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα Ford Focus RS WRC +33.2δ.
3.Ντάνι Σόρδο Citroen C4 WRC +47.5δ.
5.Πέτερ Σόλμπεργκ Citroen C4 WRC +53.6δ.
6.Mίκο Χίρβονεν Ford Focus RS WRC +1:00.2δ.
7.Μάθιου Γουύλσον Ford Focus RS WRC +3:04.9δ.
8.Χένινγκ Σόλμπεργκ Ford Focus RS WRC +5:41.4δ.
9.Γιάρι Κετομάα Ford Fiesta S2000 +8:12.7δ.
10.Φεντερίκο Βιγιάγκρα Ford Focus RS WRC +8:28.8δ.
Η συνάντηση του Λεμπ με μία... γέφυρα. Βρίζει ο Γάλλος: