MOTOGP

Dani Cool έκπληξη

MotoGP rider Dani Pedrosa from Spain rides his Honda during the Catalunya Grand Prix at the racetrack of Montmelo, near Barcelona, Spain, Sunday, Jun 14, 2009.    (AP Photo/Daniel Ochoa de Olza)
Ντάνι Πεδρόσα AP

O Nτάνι Πεδρόσα αναδείχθηκε νικητής στο γκραν πρι στην πίστα της Λαγκούνα Σέκα. 2ος ο Β. Ρόσι και 3ος ο Χ. Λορένθο.

Αποτέλεσμα που μπορεί να θεωρηθεί έκπληξη αν υπολογίσει κανείς την κακή χρονιά που κάνει ο μικρόσωμος αναβάτης της Repsol Honda εξαιτίας των αλλεπάλληλων τραυματισμών του.
Με μία α λα Ντάνι νίκη δηλαδή εκπληκτική εκκίνηση (από 4ος βρέθηκε 1ος) και εξασφάλιση διαφοράς από τους υπόλοιπους από τους πρώτους γύρους, ο Πεδρόσα ανέβηκε στο πρώτο σκαλί ακριβώς 13 μήνες μετά την τελευταία για τον ίδιο και την ιαπωνική ομάδα. Έτσι μετά τους 8 πρώτους αγώνες της σεζόν, έχουμε τέσσερις διαφορετικούς νικητές. Ωραία πράγματα!

Ο Πεδρόσα που έκοψε ταχύτητα στους τελευταίους γύρους, κέρδισε στο νήμα τον παγκόσμιο πρωταθλητή Βαλεντίνο Ρόσι (Fiat Yamaha). Αν ο "γιατρός" είχε περισσότερα μέτρα μπροστά του, τότε σίγουρα θα περνούσε τον αντίπαλο του στην τελευταία στροφή. Ο κάτοχος 100 νικών έχασε αρκετό χρόνο στις κόντρες του με τον Χόρχε Λορένθο και τον Κέισι Στόνερ με τον Πεδρόσα να εξασφαλίζει διαφορά μεγαλύτερη των τριών δευτερολέπτων.

" Μετά το ατύχημα πέρυσι στη Γερμανία (σ.σ. υπέστη κάταγμα στο χέρι) μου έχουν συμβεί όλων των ειδών τα άσχημα. Το ένα πρόβλημα μετά το άλλο. Είναι εκπληκτικό συναίσθημα το ότι επέστρεψα στις νίκες. Είμαι ιδιαίτερα ευτυχισμένος για την ομάδα μου, γιατί κανείς δεν το έβαλε κάτω όταν ακόμα η κατάσταση ήταν πραγματικά δύσκολη. Θέλω να ευχαριστήσω τα μέλη της ομάδας μου και τους γιατρούς που με πρόσεξαν", υπογράμμισε ο συνήθως αγέλαστος νικητής σε μία περίοδο που οργίαζαν οι φήμες περί αντικατάστασης του από τον άσπονδο φίλο του, τον Λορένθο, τρίτο στον αγώνα, που μάλιστα σε μία σπάνια κίνηση τον συνεχάρη στο παρκ φερμέ.

Απίστευτη τιμή από τους Αμερικάνους
Το τρόπαιο του πάντως το πήρε ο Ρόσι, καθώς από εδώ και στο εξής η 5η Ιουλίου είναι "ημέρα Βαλεντίνο Ρόσι" στο Μόντερεϊ, όπως ανακοίνωσε ο δήμαρχος Τσακ Νταλά Σάλα. Ό,τι και να λέμε για τους Αμερικάνους, ξέρουν να τιμούν την ιστορία. Ακόμα και αν είναι ορισμένες φορές, υπερβολικοί στις εκδηλώσεις τους.

Και μια που διανύουμε περίοδο κατάρριψης ρεκόρ για τον Ρόσι, σε αυτό τον αγώνα ισοφάρισε την επίδοση του Βραζιλιάνου Άλεξ Μπάρος με τις περισσότερες συνεχόμενες εκκινήσεις στο MotoGP (και 500cc). Έφτασε στις 158 συνεχόμενες συμμετοχές και θα κάνει το ρεκόρ δικό του σε λιγότερο από δύο εβδομάδες στο γερμανικό Σάξερινγκ.

Τρίτος, όπως αναφέραμε παραπάνω τερμάτισε ο… πονεμένος Λορένθο (Fiat Yamaha) που… κόντραρε και πάλι τον Ρόσι μέχρι τον προτελευταίο γύρο και ενδεχομένως να τον είχε προσπεράσει, αν δεν ήταν ανυπόμονος και δεν επέλεγε κακό σημείο. Βιάζονται τα νιάτα! Στο ντέρμπι των… τραυματιών πάντως υπερίσχυσε του Στόνερ (Ducati Marlboro) που αντίκρισε τέταρτος την καρό σημαία μπροστά από τον τιμέιτ του, Νίκι Χέιντεν. Ο δύο φορές νικητής στο συγκεκριμένο αγώνα πραγματοποίησε μπροστά στους συμπατριώτες του την καλύτερη φετινή εμφάνιση του.

O Λορένθο που είχε δύο πτώσεις στις επίσημες δοκιμές και τραυματίστηκε σε κλείδα, χέρι και πόδι, ομολόγησε ότι " δεν περίμενα να τρέξω στον αγώνα. Οι πόνοι ήταν αφόρητοι. Στις δεξιές στροφές ούρλιαζα από τον πόνο. Τηρουμένων των αναλογιών, έκανα το καλύτερο που μπόρούσα".

Αυτός που δεν έκανε ό,τι μπορούσε ήταν ο Τζέιμς Τόσελαντ και μετά από το νέο συμβάν μάλλον θα πρέπει να αποχαιρετήσει την Tech 3 Yamaha στο τέλος της σεζόν. Ο Άγγλος αντίκρισε μαύρη σημαία δηλαδή έλαβε εντολή να εγκαταλείψει τον αγώνα, καθώς πραγματοποίησε εκκίνηση πριν σβήσουν τα φώτα και δεν εκτέλεσε την ποινή-πέναλτι που του επιβλήθηκε! Ανεξήγητα, εκτέλεσε την ποινή του στον 12ο γύρο ένα γύρο μετά τη μαύρη σημαία και στη συνέχεια οδήγησε την M1 στο γκαράζ.

Οι κακές εμφανίσεις του διαδέχονται η μία την άλλη προς μεγάλη ικανοποιηση του τιμέιτ του, του Τεξανού Κόλιν Έντουαρντς που έφτασε στους 100 τερματισμούς στους βαθμούς. Οι δύο άνδρες δεν μιλάνε γιατί ο Τόσελαντ... έκλεψε το μηχανικό του Texas Tornado το χειμώνα!

Τέλος, η συμφωνία του Μάρκο Σιμοντσέλι με τη Gresini Honda για το 2010, ανάγκασε τον Τόνι Ελίας να ανεβάσε τους ρυθμούς του με σκοπό να διατηρήσει τη θέση του και την εργοστασιακή μοτοσικλέτα (σ.σ. αγωνίστηκε με καινούργιο πλαίσιο). Ο Καταλανός αναρριχήθηκε μέχρι και την τέταρτη θέση στους πρώτους γύρους για να ολοκληρώσει τον αγώνα δύο θέσεις χαμηλότερα.

Η τελική κατάταξη:
1.Ντάνι Πεδρόσα Repsol Honda 44:01.580
2.Βαλεντίνο Ρόσι Fiat Yamaha +0.344
3.Χόρχε Λορένθο Fiat Yamaha +1.926
4.Κέισι Στόνερ Ducati Marlboro +12.32
5.Νίκι Χέιντεν Ducati Marlboro +21.663
6.Τόνι Ελίας Gresini Honda +22.041
7.Κόλιν Έντουαρντς Tech 3 Yamaha +30.201
8.Κρις Βερμιούλεν Rizla Suzuki +32.857
9.Ράντι Ντε Πουνιέ LCR Honda +40.325
10.Μάρκο Μελάντρι Hayate Kawasaki +48.028
11.Άλεξ Ντε Άντζελις Gresini Honda +48.810
12.Νικολό Κάνεπα Pramac Ducati +1:18.531

Εγκατέλειψαν
Αντρέα Ντοβιτσιόζο Repsol Honda 6ος γύρος
Σέτε Τζιμπερνάου Hermano Ducati 6ος γύρος
Λόρις Καπιρόσι Rizla Suzuki 3ος γύρος
Γκαμπόρ Ταλμάτσι Scot Honda 3ος γύρος
Τζέιμς Τόσελαντ Tech 3 Yamaha Ακυρώθηκε

Βαθμολογία οδηγών

1.Βαλεντίνο Ρόσι 151
2.Χόρχε Λορένθο 142
3.Κέισι Στόνερ 135
4.Ντάνι Πεδρόσα 92
5.Κόλιν Έντουαρντς 76
6.Αντρέα Ντοβιτσιόζο 69















































TAGS MOTOGP
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ