Δείτε τι αλλάζει στα WRCars του 2017
Αλλάζει άρδην η εικόνα των αγωνιστικών που παίρνουν μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC) λόγω των νέων τεχνικών κανονισμών που ισχύουν από το 2017 και υπόσχονται πλούσιο θέαμα σε κάθε επιφάνεια.
Μετράμε αντίστροφα για την έναρξη του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι του 2017 το οποίο προμηνύεται συναρπαστικό λόγω των μεγάλων αλλαγών στους τεχνικούς κανονισμούς που αλλάζουν άρδην την εικόνα (και την απόδοση φυσικά) των αγωνιστικών.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΕΝΙΟΣ ΚΑΤΗΣ
Οδηγοί και επικεφαλής ομάδων δηλώνουν ενθουσιασμένοι από τα νέα αυτοκίνητα και υπόσχονται πλούσιο θέαμα και αίσθηση από την θρυλική εποχή του Group B που ακόμα και σήμερα αποτελεί σημείο αναφοράς, παρά το γεγονός ότι συνδέθηκε με τραγικά δυστυχήματα που στέρησαν τη ζωή σε οδηγούς και θεατές, αμαυρώνοντας εκείνη την περίοδο.
Τέσσερις εταιρείες θα λάβουν μέρος στο νέο Πρωτάθλημα, έχοντας ετοιμάσει τέσσερα νέας γενιά αγωνιστικά: Η M-sport ( Ford Fiesta WRC ), η Hyundai ( i20 Coupe WRC ), η Citroen ( C3 WRC ) που επιστρέφει σε φουλ εργοστασιακούς ρυθμούς και η Toyota ( Yaris WRC ) που επιστρέφει στο σπορ έπειτα από αρκετά χρόνια.
Δεν υπάρχουν όμως μόνο επιστροφές, αλλά και αποχωρήσεις, με την Πρωταθλήτρια των τελευταίων ετών, Volkswagen να βάζει τέλος στο αγωνιστικό της πρόγραμμα στο WRC για οικονομικούς λόγους.
Αυτό, πάντως, δε σημαίνει ότι δεν θα δούμε το νέο Polo R WRC στα Ράλι καθώς γίνεται προσπάθεια από ιδιώτες ώστε να εξασφαλίσουν το νέο αγωνιστικό που έχει εξελίξει ο Sebastien Ogier , ο οποίος το 2017 θα κυνηγήσει το πέμπτο του συνεχόμενο Πρωτάθλημα στο μπάκετ ενός Fiesta WRC.
Δείτε τις αλλαγές (interactive φωτο)
Δείτε στην παρακάτω interactive φωτογραφία τι αλλάζει το 2017 στα αγωνιστικά. Κάνοντας click πάνω στα σημεία στα οποία υπάρχουν bullets μπορείτε να διαβάσετε πληροφορίες καινα δείτε φωτογραφίες ή ακόμα και videos.
Οι αλλαγές επιγραμματικά
- Πιο ισχυροί κινητήρες. Από τους σημερινούς 315 ίππους, η ισχύς των 1.6 Turbo θα αυξηθεί στους 380. Η διάμετρος του περιοριστή στομίου του turbo θα αυξηθεί από 34 σε 36 χιλιοστά, αλλά η πίεση του turbo θα παραμείνει στα 2.5 bar.
- Μείωση βάρους. Το κατώτατο όριο βάρους των αυτοκινήτων θα μειωθεί κατά 25 κιλά, συμβάλλοντας ακόμα περισσότερο στην αύξηση της ταχύτητάς τους.
- Αεροδυναμική. Με μεγαλύτερη πίσω πτέρυγα, μεγαλύτερους προβόλους εμπρός (κατά 6 εκατοστά) και πίσω (3 εκατ.) και απελευθερωμένο σχέδιο του διαχύτη με δικαίωμα να εξέχει 50 χιλ. του προφυλακτήρα, τα νέα WRCars θα είναι πιο μυώδη.
- Μεγαλύτερα σε πλάτος. Η εικόνα των αυτοκινήτων θα γίνει ακόμα πιο δυναμική χάρη στην αύξηση του πλάτους κατά 5,5 εκατ. (από 1.820 σε 1.875 χιλιοστά).
- Ηλεκτρονικά ελεγχόμενα κεντρικά διαφορικά - αν και πρόκειται για αμφιλεγόμενη απόφαση, μετά την απαγόρευσή τους πριν από λίγα χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ CAR AND DRIVER