X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Δεν αφήνει άνθρωπο η Ferrari

Η Lotus δεν έχασε από τη Ferrari μόνο τον Κίμι Ράικονεν, αλλά και ένα βασικό στέλεχος του τεχνικού επιτελείου της.

Οι μεταγραφές των οδηγών στη Φόρμουλα 1 μονοπωλούν τα πρωτοσέλιδα, αλλά έχει πραγματικά μεγάλο ενδιαφέρον να παρακολουθήσει κανείς τι ακριβώς γίνεται όταν μετακινούνται μηχανικοί από τη μια ομάδα στην άλλη.

Κι ενώ η Mercedes μονοπώλησε το ενδιαφέρον σε αυτό το κομμάτι, γερά μπήκε στο παιχνίδι και η Ferrari, η οποία συνηθίζει να πληρώνει για να αποκτήσει τους καλύτερους.

Έτσι μετά την πρόσληψη του τέως τεχνικού διευθυντή της Lotus, Τζέιμς Άλισον, ο οποίος αποδεσμεύτηκε πριν από μήνες με "κηπουρική άδεια" (σ.σ. όπως την ονομάζουν) και τη συμφωνία με τον Κίμι Ράικονεν, η Ferrari πήρε και ένα τρίτο μέλος της Lotus.

Πρόκειται για τον επικεφαλής αεροδυναμιστή Ντιρκ Ντε Μπέερ, τον στενό συνεργάτη του Άλισον στη δημιουργία της Ε20 και βέβαια της φετινής E21.

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ