ΔΕΝ χάνει ο Χάμιλτον!
Τέταρτη νίκη σε πέντε αγώνες για τον εκπληκτικό Λιούις Χάμιλτον, που έκανε άλλη μια εντυπωσιακή εμφάνιση στο Grand Prix της Βαρκελώνης!
Με αρκετό άγχος αλλά και ιδιαίτερη οδηγική δεξιότητα, ο Λιούις Χάμιλτον κατάφερε να αντιμετωπίσει άλλη μια “επίθεση” του ομολόγου του Νίκο Ρόζμπεργκ και να κερδίσει την τέταρτη διαδοχική του νίκη σε πέντε Γκραν Πρι της φετινής Formula 1, στη Βαρκελώνη της Ισπανίας!
Σε έναν αγώνα που η Mercedes W05 “φιλοδώρησε” με έναν ολόκληρο γύρο τη Ferrari και τερμάτισε σχεδόν ένα λεπτό μπροστά από τις Red Bull του Ντάνιελ Ρικιάρντο και του Σεμπάστιαν Φέτελ, ο Ρόζμπεργκ βρέθηκε στους τελευταίους γύρους του αγώνα με την ταχύτερη μέση γόμα από τη σκληρή που είχε ο Χάμιλτον.
Ο Γερμανός -έχοντας απαλλαχθεί από την υποχρέωση της σκληρής γόμας νωρίτερα στον αγώνα- έφτασε σε απόσταση αναπνοής από τον Άγγλο ομόλογό του, όμως δεν κατάφερε ποτέ με αξιώσεις να επιχειρήσει να τον περάσει, για να πάρει τη νίκη.
Ως αποτέλεσμα, μετά από τέσσερις διαδοχικές δεύτερες θέσεις πίσω από τον Χάμιλτον, ο Ρόζμπεργκ έχασε το βαθμολογικό του προβάδισμα που είχε αποκτήσει από τη νίκη στην Αυστραλία. Τώρα ο Χάμιλτον έχει 100 βαθμούς, με την πρώτη του νίκη επί ισπανικού εδάφους, και ο Ρόζμπεργκ 97.
Ο Ρικιάρντο έκανε έναν μοναχικό αγώνα στην 3η θέση και αποδείχθηκε ότι δεν έχασε τίποτα μένοντας για αρκετούς γύρους μετά την εκκίνηση πίσω από τη Williams του εξαίρετου, σήμερα, Βαλτέρι Μπότας - τον οποίο ο Αυστραλός κατάφερε να περάσει μέσω των πιτς, στην πρώτη στάση των δύο.
Ο νεαρός Φινλανδός έχασε, ωστόσο, και την 4η θέση από τον Σεμπάστιαν Φέτελ, που με ρεσιτάλ οδήγησης και προσπεράσεων και ιδιαίτερη στρατηγική (καθώς έκανε πρώτος και νωρίς το πρώτο του πιτ-στοπ) ανελίχθηκε από την 15η θέση της εκκίνησης στην 4η.
Με στρατηγική τριών πιτ-στοπς, επίσης, ο Φερνάντο Αλόνσο κατάφερε να βρεθεί στο τέλος με πιο φρέσκα ελαστικά από τον ομόλογό του στη Ferrari, Κίμι Ράικονεν, και να περάσει τον Φινλανδό για την 6η θέση. Όμως, για τη Scuderia, η εικόνα της F14 T να δέχεται γύρο από τις δύο Mercedes, θα μείνει για καιρό στο Μαρανέλο...
Ο 8ος Ρομέν Γκροζάν δεν κατάφερε να κρατήσει την 5η θέση της εκκίνησης, αλλά παρόλα αυτά πήρε τους πρώτους φετινούς βαθμούς της Lotus, καθώς η ομάδα σημείωσε σημαντική πρόοδο με την αξιοπιστία της Ε22 στις τρεις εβδομάδες που μεσολάβησαν μετά το GP Κίνας.
Τέλος, η McLaren για μία ακόμη φορά αποδείχθηκε η πιο αδύναμη από τις ομάδες με κινητήρες της Mercedes, παρότι εισήγαγε ορισμένες αναβαθμίσεις στο μονοθέσιό της. Κέρδισε μόνο τη Williams-Mercedes του Φελίπε Μάσα, ο οποίος δεν είδε τη στρατηγική τριών πιτ-στοπς να αποδίδει και δεν κατάφερε να ακολουθήσει το ρυθμό του ομολόγου του, Μπότας.
GP ΙΣΠΑΝΙΑΣ 2014
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
1. Χάμιλτον (Mercedes) 1:41:05.155
2. Ρόζμπεργκ (Mercedes) +0.636
3. Ρικιάρντο (Red Bull-Renault) +49.014
4. Φέτελ (Red Bull-Renault) +1:16.702
5. Μπότας (Williams-Mercedes) +1:19.293
6. Αλόνσο (Ferrari) +1:27.743
7. Ράικονεν (Ferrari) +1 γύρος
8. Γκροζάν (Lotus-Renault) +1 γύρος
9. Πέρεθ (Force India-Mercedes) +1 γύρος
10. Χούλκενμπεργκ (Force India-Mercedes) +1 γύρος
11. Μπάτον (McLaren-Mercedes) +1 γύρος
12. Μάγκνουσεν (McLaren-Mercedes) +1 γύρος
13. Μάσα (Williams-Mercedes) +1 γύρος
14. Κβίατ (Toro Rosso-Renault) +1 γύρος
15. Μαλδονάδο (Lotus-Renault) +1 γύρος
16. Γκουτιέρεζ (Sauber-Ferrari) +1 γύρος
17. Σούτιλ (Sauber-Ferrari) +1 γύρος
18. Μπιανκί (Marussia-Ferrari) +2 γύροι
19. Τσίλτον (Marussia-Ferrari) +2 γύροι
20. Έρικσον (Caterham-Renault) +2 γύροι
Εγκ. Κομπαγιάσι (Caterham-Renault) +32 γύροι
Εγκ. Βερν (Toro Rosso-Renault) +42 γύροι
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ
1. Χάμιλτον 100
2. Ρόζμπεργκ 97
3. Αλόνσο 49
4. Φέτελ 45
5. Ρικιάρντο 39
6. Χούλκενμπεργκ 37
7. Μπότας 34
8. Μπάτον 23
9. Μάγκνουσεν 20
10. Πέρεθ 20
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
1. Mercedes 197
2. Red Bull-Renault 84
3. Ferrari 66
4. Force India-Mercedes 57
5. Williams-Mercedes 46
6. McLaren-Mercedes 43
7. Toro Rosso-Renault 8
8. Lotus-Renault 4