X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

Δεν συμπαθούν όλοι οι Γάλλοι τον Λεμπ

Ο πρώην τιμ μάνατζερ της Citroen, Ολιβιέ Κενέλ καταφέρθηκε εναντίον του οδηγού του, Σεμπαστιάν Λεμπ και αποκάλυψε τη "μάχη" στα παρασκήνια ανάμεσα στον Λεμπ και στον Σεμπαστιάν Οζιέ.

Η καριέρα του Σεμπαστιάν Λεμπ στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι ολοκληρώθηκε σε συγκινητική ατμόσφαιρα στο Στρασβούργο, ωστόσο δεν... δάκρυσαν όλοι στη Γαλλία από το αντίο του εννιά φορές παγκόσμιου πρωταθλητή.

Ο πρώην τιμ μάνατζερ του στη Citroen (από το 2008 έως το 2011), Ολιβιέ Κενέλ μίλησε για τον τρόπο που ο Λεμπ προσπάθησε και πέτυχε τελικά να επιβληθεί στην ομάδα έναντι του επίσης γρήγορου, Σεμπαστιάν Οζι.ε

"Ο Οζιέ με πλησίασε πριν από το Ράλι Βουλγαρίας το 2010 και μου έδειξε πως είχε συμβόλαιο στα χέρια του για το 2011 με τη Ford. Νόμιζω πως το πρόβλημα ήταν τα χρήματα που έπαιρνε, αλλά σύντομα ανακάλυψα πως δεν τον ενδιέφεραν τα χρήματα. Ήθελε να εξασφαλίσει πως την επόμενη σεζόν θα αγωνιζόταν επί ίσοις όροις με τον Λεμπ και όχι ως Νο2", είπε σε συνέντευξη του ο Κενέλ.

Ο τελευταίος τον διαβεβαίωσε και δήλωσε στην παρουσίαση της ομάδας πως δεν υπάρχει Νο1 ή Νο2 οδηγός στη Citroen. Σύμφωνα με τον Κενέλ ο Λεμπ έδειξε τη δύναμη του.

" Μέσα στο 2011 είχαν από πέντε νίκες ο καθένας. Ο Λεμπ σκέφτηκε πως τα πράγματα ξεφεύγουν από τον έλεγχο του, οπότε μετέτρεψε μια αθλητική "διαμάχη" σε πολιτική αντιπαράθεση. Έκανε γνωστό πως μιλούσε με τη Volkswagen. Οι διοικούντες τη Citroen υπέκυψαν και επέτρεψαν να τους εκμεταλλευτεί ο Λεμπ, δίνοντας του ό,τι ήθελε. Η μεγαλύτερη ζημιά που έκανε ήταν το ότι ζήτησε να απομακρυνθεί ο Οζιέ. Από εκεί και πέρα δεν είχε νόημα να παραμείνω στη θέση μου", κατέληξε ο Οζιέ που πλέον "τρέχει" μια γαλλική ομάδα στο πρωτάθλημα τουρισμού.

Στο Ράλι Ακρόπολις το 2011 ο Οζιέ είχε αψηφήσει τις εντολές της ομάδας, ο Λεμπ αμφισβήτησε την κίνηση του, δεν είχε την υποστήριξη του Κενέλ και μέχρι το τέλος της χρονιάς τόσο ο Οζιέ, όσο και ο Κενέλ αποτέλεσαν παρελθόν

Σύμφωνα με τον προκάτοχο του στη Citroen, Γκι Φρεκλέν, ο Κενέλ δεν μπορούσε να χειριστεί την κατάσταση στην ομάδα.

" Τα προβλήματα το 2011 στη Citroen οφείλονται στην ανικανότητα του διαδόχου μου να χειριστεί τους δύο οδηγούς. Μια μέρα ο Λεμπ μου τηλεφώνησε και μου είπε πως φεύγει από τη Citroen. Ενημέρωσα τους επικεφαλής της εταιρείας και μου ανέθεσαν να τον μεταπείσω. Μετά τη Φινλανδία το 2011 είχα συνάντηση με τον Λεμπ, πείστηκε να μείνει. Ο Οζιέ τέθηκε εκτός ομάδας γιατί τα πράγματα είχαν εξελιχθεί άσχημα. Ο Οζιέ κατάλαβε πως έπρεπε να φύγει. Δεν μπορούσαν να μείνουν και οι δύο πια στη Citroen".

Ο Οζιέ στέφθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής με τη Volkswagen στη Γαλλία, επιλέγοντας να μην οδηγήσει World Rally Car για μια σεζόν, παρά ένα Skoda Fabia S2000 για να παραμείνει ενεργός, όσο θα κρατούσε η εξέλιξη του Polo R WRC. Ο Φρεκλέν παραβρέθηκε στο "αποχαιρετιστήριο" πάρτι του Λεμπ, όχι όμως ο Κενέλ. Ο

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ