SUPERLEAGUE FORMULA

Δεν τον... πήγε το Πεκίνο τον ΟΣΦΠ

Δεν τον... πήγε το Πεκίνο τον ΟΣΦΠ

Το Grand Prix του Πεκίνου εξελίχθηκε σε ένα από τα πλέον δυσάρεστα της σεζόν για τον Ολυμπιακό, με το ερυθρόλευκο μονοθέσιο να παρουσιάζει σειρά μηχανικών προβλημάτων, περιορίζοντας αισθητά την απόδοση του Μπεν Χάνλεϊ στις δυο Κυριακάτικες κούρσες.

Η κακή ορατότητα στο κινέζικο σιρκουί οδήγησε στην ακύρωση του Μεγάλου Τελικού, με αποτέλεσμα το βάθρο να συμπληρωθεί με τους τρεις συλλόγους που είχαν συμπληρώσει την υψηλότερη βαθμολογία στους δυο πρώτους αγώνες. Έτσι, ο Ερλ Μπάμπερ αναδείχθηκε για δεύτερη συνεχόμενη φορά νικητής του Μεγάλου Τελικού, ωστόσο σε αυτό τον αγώνα με τα χρώματα της Αϊντχόβεν. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Γκρεγκ Ντόλμπι της Τότεναμ και Φρέντερικ Βερβίς της Λίβερπουλ.

Η πρώτη Κυριακάτικη κούρσα στο street circuit του Πεκίνου ξεκίνησε άκρως επεισοδιακά για τους συλλόγους της Superleague Formula, με μόλις 9 από τα 19 μονοθέσια του grid να καταφέρνουν να ολοκληρώσουν τον αγώνα.

Πριν την έναρξη της κούρσας, το μονοθέσιο του Ολυμπιακού παρουσίασε πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων, γεγονός που ανάγκασε τον Μπεν Χανλεϊ να εκκινήσει από τα pits. Ο Βρετανός βρέθηκε στο τέλος του grid, ωστόσο οι πολυάριθμες εγκαταλείψεις των υπόλοιπων μονοθέσιων λόγω μηχανικών προβλημάτων ή ατυχημάτων τον προώθησαν γρήγορα στην 9η θέση, απ’ όπου και αντίκρισε την σημαία του τερματισμού.

Την αρχή έκαναν οι Ρόμπερτ Ντόρνμπος της Κορίνθιανς και Μαξ Βίσελ της Βασιλείας. Το μονοθέσιο του βραζιλιάνικου συλλόγου παρουσίασε μηχανικό πρόβλημα κατά τη διάρκεια της αναμονής του στο grid για την έναρξη του αγώνα, με αποτέλεσμα να αναγκαστεί να επιστρέψει στο box της ομάδας. Παράλληλα, μια δυσλειτουργία στον κινητήρα του μονοθέσιου της Βασιλείας δεν επέτρεψε στον Βίσελ να εξέλθει από τα pits.

Πριν ακόμη ολοκληρωθεί ο πρώτος γύρος πέντε μονοθέσια εγκατέλειψαν τον αγώνα. Ο Μα Τσιν Κουά έχασε τον έλεγχο του μονοθέσιου της Κίνας στην πρώτη στροφή μετά την ευθεία εκκίνησης/τερματισμού, με αποτέλεσμα να προσκρούσει σε τοίχο, ενώ την ίδια μοίρα είχε και ο Μάρκος Μαρτίνες της Σεβίλλης, ο οποίος κατά την έξοδό του παρέσυρε το μονοθέσιο του Πολ Μέγιερ της Ατλέτικο Μαδρίτης, τερματίζοντας έτσι νωρίς τον αγώνα και για τους δύο συλλόγους. Τα μηχανικά προβλήματα που έπληξαν τα μονοθέσια των Πόρτο και Άντερλεχτ, σήμαναν το τέλος του αγώνα για τον poleman Άλβαρο Παρέντε και τον Ντάβιντε Ριγκόν.

Ο Τζιάκομο Ρίτσι της Γαλατάσαραϊ ακολούθησε με πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο τον ανάγκασε να παραμείνει ακινητοποιημένος στην πίστα, γεγονός που προκάλεσε την επέμβαση του αυτοκινήτου ασφαλείας. Η επόμενη εγκατάλειψη του αγώνα ήρθε από τον Τζον Μάρτιν της Γκουοάν, όταν ο Αυστραλός έφερε τετ-α-κε και έμεινε ακινητοποιημένος στην άκρη της πίστας, πριν οδηγηθεί πίσω στα pits.

Εν τω μεταξύ, ο Ζούλιαν Ζους της Ρόμα, ο οποίος μέχρι την έναρξη της διαδικασίας των pit stop οδηγούσε την κούρσα, έχασε την πρωτοπορία από τον Γκρεγκ Ντόλμπι της Τότεναμ μετά την καθυστέρηση κατά την εκτέλεση του pit stop του.

Την καρό σημαία αντίκρισε πρώτος ο Ντόλμπι, ενώ το βάθρο συμπλήρωσαν ο Φρανκ Περερά της Μπορντό και ο Φρέντερικ Βερβίς της Λίβερπουλ.

Αντίστοιχα επεισοδιακή υπήρξε και η εξέλιξη της δεύτερης Κυριακάτικης κούρσας, η οποία διεκόπη λίγα λεπτά πριν την λήξη του χρονομέτρου. Στο grid του αγώνα παρατάχθηκαν μόνο 15 μονοθέσια, καθώς τα μηχανικά προβλήματα που είχαν παρουσιάσει τα μονοθέσια των Κορίνθιανς, Βασιλείας, Φλαμένγκο και Κίνας, δεν είχαν επιδιορθωθεί.

Ο Ολυμπιακός εκκίνησε τον αγώνα από τα pits καθώς οι μηχανικοί της GU Racing προσπαθούσαν να επιλύσουν το πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων, ωστόσο πολύ σύντομα αναγκάστηκε να επιστρέψει στο boxτης ομάδας. Αντίστοιχη μοίρα είχε και ο Ντάβιντε Ριγκόν, ο οποίος εκκινώντας από την κορυφή του grid, αναγκάστηκε να επιστρέψει στα pits εξαιτίας προβλήματος με τα ελαστικά του μονοθεσίου του.

Η εμφάνιση της βροχής και η έντονη ομίχλη δυσκόλεψαν αισθητά τον αγώνα για τους εναπομείναντες πιλότους. Πέντε μονοθέσια έφεραν τετ-α-κε (Σεβίλλη, Γκουοάν, Ρόμα, Γαλατάσαραϊ και Πόρτο), με το πορτογαλικό μονοθέσιο να παραμένει ακινητοποιημένο στην πίστα, γεγονός που προκάλεσε την αναβολή του αγώνα.

Ο αγώνας συνεχίστηκε για πέντε ακόμη λεπτά, οπότε και διεκόπη οριστικά λόγω της κακής ορατότητας. Νικητής του αγώνα αναδείχτηκε ο Άλβαρο Παρέντε, ο οποίος είχε βρεθεί στην κορυφή του grid κατά την επανεκκίνηση της κούρσας, ενώ την δεύτερη και τρίτη θέση κατέλαβαν ο Ερλ Μπάμπερ της Αϊντχόβεν και ο Γέλμερ Μπούρμαν της Μίλαν αντίστοιχα.

TAGS SUPERLEAGUE FORMULA
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ