X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Δεν ξεχνάει τη Formula 1 ο Kubica

2010 Australian Grand Prix - Saturday Albert Park, Melbourne, Australia 27th March 2010. Robert Kubica, Renault R30. Portrait. World Copyright: Andrew Ferraro/LAT Photographic ref: Digital Image _Q0C7489 LAT PHOTOGRAPHIC

Αινιγματικός σχετικά με ενδεχόμενη επιστροφή του στον μαγικό κόσμο της F1 παρουσιάστηκε σε δηλώσεις του ο άτυχος Robert Kubica.

Αν φτιάξουμε μία λίστα από οδηγούς που θα μπορούσαν να πρωταγωνιστήσουν, ακόμα και να αναδειχθούν παγκόσμιοι πρωταθλητές στη Formula 1 αν δεν ήταν τόσο άτυχοι, στην κορυφή της θα βρίσκεται σίγουρα το όνομα του Robert Kubica.

Ο Πολωνός ήταν ένας από τους καλύτερους οδηγούς στο grid όταν τον Φεβρουάριο του 2011 τραυματίστηκε σοβαρά τρέχοντας σε αγώνα ράλι στην Ιταλία. Ο Kubica που τότε αγωνιζόταν με τα χρώματα της Renault, τυχερός στην ατυχία του, παρέμεινε εν ζωή παρότι στο ράλι Ronde di Andora, μία μπαριέρα διαπέρασε το Skoda Fabia με το οποίο έτρεχε.

Τότε τραυματίστηκε στο πόδι, τον ώμο και το δεξί χέρι που παραλίγο να ακρωτηριαστεί. Έξι χρόνια μετά, αυτό έχει ανακτήσει μόνο ένα μέρος της λειτουργικότητάς του, καθώς δεν μπορεί να περιστρέψει το αντιβράχιο του.

Έκτοτε έχει τρέξει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, όπου κατέκτησε τον τίτλο στην κατηγορία WRC2 το 2014, τρέχοντας μάλιστα και στο Ράλι Ακρόπολις. Φέτος θα έχει τη μεγαλύτερη εντός πίστας δοκιμασία του αφού θα τρέξει στον 24ωρο Αγώνα του Μαν αν και όπως φαίνεται, έχει… άλλα πράγματα στο μυαλό του για το μέλλον.

"Αυτή τη στιγμή δεν σκέφτομαι την επιστροφή στη Formula 1. Όμως είναι ένα κεφάλαιο που δεν έχει κλείσει για μένα. Σίγουρα είναι πιο κοντά απ’ ότι ήταν πριν από δύο χρόνια. Ίσως μία ημέρα να ανταμειφθώ για την υπομονή μου. Όμως δεν θέλω να πω τίποτα προτού έχω κάτι δεδομένο", είπε o 32χρονος στην ημερήσια εφημερίδα της πατρίδας του, Gazeta Wyborcza.

Αυτή η δήλωση σίγουρα προκαλεί απορία, δεδομένου πως μόνο μερικές ημέρες νωρίτερα έλεγε στην ιταλική Corriere della Sera πως επειδή βάζει όλη τη δύναμη με τον δεξί του ώμο και μέσα στα κόκπιτ της F1 δεν υπάρχει χώρος για τέτοιες κινήσεις, πως ήταν αδύνατο να επιστρέψει.

Τι από τα δύο να πιστέψουμε;

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ