Du-cati για πρωτάθλημα
Ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος Κάσεϊ Στόνερ πήρε την τρίτη του νίκη σε τέσσερις αγώνες, με την Ducati να μοιάζει ασταμάτητη
Ο 21χρονος Αυστραλός πήρε από τον δεύτερο κιόλας γύρο την πρωτοπορία από τον εφτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Βαλεντίνο Ρόσι και σε 44:12.891 πέρασε την γραμμή τερματισμού πανηγυρίζοντας πάνω στο κόκκινο "βέλος".
Ο "Βάλε" που από το Σάββατο είχε προειδοποιήσει για την ταχύτητα της Ducati και του Στόνερ δεν μπόρεσε παρά να τερματίσει πίσω του και μάλιστα με πάνω από τρία δευτερόλεπτα διαφορά!
Ο Τζον Χόπκινς με Suzuki, η οποία επίσης δείχνει ανανεωμένη τη φετινή σεζόν πήρε την τρίτη θέση και ανέβηκε για πρώτη φορά στο βάθρο μετά από 82 GP.
Αξίζει να σημειωθεί πως ο Αμερικανός αναβάτης θα μπορούσε να βρεθεί ένα σκαλί ψηλότερα αφού κατάφερε να περάσει τον Ρόσι μετά το λάθος του Ιταλού αλλά τελικά δεν άντεξε την πίεση του "γιατρού" και αρκέστηκε σε μία θέση στο βάθρο.
Μετά και τον τέταρτο αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος Ο 21χρονος Στόνερ έχει 86 βαθμούς στην γενική κατάταξη έναντι 71 του Βαλεντίνο Ρόσι!
Με ιταλική φινέτσα...
Με τις Ducati σε εξαιρετική κατάσταση, άψογο στήσιμο, εκπληκτική ταχύτητα και τον Κάσεϊ Στόνερ αλάνθαστο το αποτέλεσμα του αγώνα ήταν κάτι παραπάνω από αναμενόμενο. Το "καγκουρό"¨βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση με αυτοπεποίθηση στα ύψη και η λέξη λάθος δεν υπάρxει την συγκεκριμένη χρονική στιγμή στο λεξιλόγιό του.
Από την άλλη πλευρά ο Βαλεντίνο Ρόσι όσο ταλέντο και αν έχει, όσο και αν κάνει θαύματα στις στροφές όπως έκανε στις κατατακτήριες (δείτε video) πάντα θα υπάρχουν οι ευθείες για να κάνουν την Yamaha του να μοιάζει με μοτοσικλέτα παραγωγής.
Όταν τα κόκκινα φώτα έσβησαν η επίσης σε πολύ καλή κατάσταση Suzuki πετάχτηκε πρώτη στην εκκίνηση με τους υπόλοιπους να ακολουθούν χωρίς αλλαγές και τον Τόνι Ελίας να προκαλεί ένα ατύχημα στην στροφή χωρίς ευτυχώς κάποιο τραυματισμό.
Ο αναβάτης της Honda Gresini ακούμπησε με τον Νίκι Χέιντεν αλλά αυτός που εγκατέλειψε ήταν ο Ισπανός, ενώ με το λάθος του αυτό παρέσυρε και τον Άλεξ Μπάρος που έπεσε στην τελευταία θέση και τελικά τερμάτισε 14ος.
"Άνιση" μάχη...
Στην κορυφή ο Χόπκινς δεν άντεξε και άφησε τους Στόνερ-Ρόσι να δώσουν την μάχη τους. Ο "γιατρός" προσπάθησε σε πολλές στροφές να περάσει τον Αυστραλό οδηγό αλλά χωρίς αποτέλεσμα.
Η προσπάθεια του Ρόσι τον ανάγκασε να κάνει το λάθος, το οποίο και εκμεταλλεύθηκε ο Χόπκινς που πέρασε προσωρινά δεύτερος. Σε εκείνο το σημείο κρίθηκε η καρό σημαία. Αν και ο εφτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής πήρε πίσω την δεύτερη θέση η Ducati του Στόνερ εξαφανιζόταν στην μεγάλη ευθεία.
Στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο Ντάνι Πεντρόσα με την Repsol Honda να δείχνει ακόμα χαμένη, αφού δεν επέτρεψε ούτε στον Ισπανό αλλά ούτε στον Αμερικανό Νίκι Χέιντεν να κάνουν κάτι στην Κίνα. Πίσω από τον παγκόσμιο πρωταθλητή τερμάτισε ο Μάρκο Μελάντρι με τον Λόρις Καπιρόσι να οδηγεί την δεύτερη Ducati στην έκτη θέση.
Αξίζει να σημειωθεί πως η έτερη Yamaha του Κόλιν Έντουαρντς τερμάτισε ενδέκατη κάνοντας εμφανή την διαφορά ανάμεσα σε έναν οποιοδήποτε αναβάτη και τον Βαλεντίνο Ρόσι που προσπαθεί αλλά οι Ιάπωνες προς το παρόν δεν μπορούν να δώσουν κάτι παραπάνω, όπως ακριβώς συμβαίνει και με τις Honda.
Ο εκπληκτικός γύρος του Βαλεντίνο Ρόσι στις κατατακτήριες
Αναλυτικά η κατάταξη
Θέση Νο. Αναβάτης Ομάδα Χρόνος
01 27 Στόνερ DUCATI 0'00"000
02 46 Ρόσι YAMAHA FIAT 0'03"036 + 0'03"036
03 21 Χόπκινς SUZUKI 0'06"663 + 0'06"663
04 26 Πεντρόσα HONDA REPSOL 0'14"090 + 0'14"090
05 33 Μερλάντρι HONDA GRESINI 0'17"276 + 0'17"276
06 65 Καπιρόσι DUCATI 0'26"256 + 0'26"256
07 71 Βερμιούλεν SUZUKI 0'26"591 + 0'26"591
08 14 Ντε Πουνιέ KAWASAKI 0'27"025 + 0'27"025
09 66 Χόφμαν DUCATI PRMAC D'ANTIN 0'28"108 + 0'28"108
10 7 Τσέκα HONDA LCR 0'32"957 + 0'32"957
11 5 Έντουαρντς YAMAHA FIAT 0'35"053 + 0'35"053
12 1 Χέιντεν HONDA REPSOL 0'37"327 + 0'37"327
13 50 Γκουιντολί YAMAHA TECH 3 0'50"705 + 0'50"705
14 4 Μπάρος DUCATI PRMAC D'ANTIN 0'55"264 + 0'55"264
15 10 Ρόμπερτς KR TEAM ROBERTS 0'57"736 + 0'57"736
16 56 Nακάνο HONDA KONICA MINOLTA 19 lap(s)
17 6 Tαμάντα YAMAHA TECH 3 19 lap(s)
18 24 Eλίας HONDA GRESINI 22 lap(s)
Ο "Βάλε" που από το Σάββατο είχε προειδοποιήσει για την ταχύτητα της Ducati και του Στόνερ δεν μπόρεσε παρά να τερματίσει πίσω του και μάλιστα με πάνω από τρία δευτερόλεπτα διαφορά!
Ο Τζον Χόπκινς με Suzuki, η οποία επίσης δείχνει ανανεωμένη τη φετινή σεζόν πήρε την τρίτη θέση και ανέβηκε για πρώτη φορά στο βάθρο μετά από 82 GP.
Αξίζει να σημειωθεί πως ο Αμερικανός αναβάτης θα μπορούσε να βρεθεί ένα σκαλί ψηλότερα αφού κατάφερε να περάσει τον Ρόσι μετά το λάθος του Ιταλού αλλά τελικά δεν άντεξε την πίεση του "γιατρού" και αρκέστηκε σε μία θέση στο βάθρο.
Μετά και τον τέταρτο αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος Ο 21χρονος Στόνερ έχει 86 βαθμούς στην γενική κατάταξη έναντι 71 του Βαλεντίνο Ρόσι!
Με ιταλική φινέτσα...
Με τις Ducati σε εξαιρετική κατάσταση, άψογο στήσιμο, εκπληκτική ταχύτητα και τον Κάσεϊ Στόνερ αλάνθαστο το αποτέλεσμα του αγώνα ήταν κάτι παραπάνω από αναμενόμενο. Το "καγκουρό"¨βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση με αυτοπεποίθηση στα ύψη και η λέξη λάθος δεν υπάρxει την συγκεκριμένη χρονική στιγμή στο λεξιλόγιό του.
Από την άλλη πλευρά ο Βαλεντίνο Ρόσι όσο ταλέντο και αν έχει, όσο και αν κάνει θαύματα στις στροφές όπως έκανε στις κατατακτήριες (δείτε video) πάντα θα υπάρχουν οι ευθείες για να κάνουν την Yamaha του να μοιάζει με μοτοσικλέτα παραγωγής.
Όταν τα κόκκινα φώτα έσβησαν η επίσης σε πολύ καλή κατάσταση Suzuki πετάχτηκε πρώτη στην εκκίνηση με τους υπόλοιπους να ακολουθούν χωρίς αλλαγές και τον Τόνι Ελίας να προκαλεί ένα ατύχημα στην στροφή χωρίς ευτυχώς κάποιο τραυματισμό.
Ο αναβάτης της Honda Gresini ακούμπησε με τον Νίκι Χέιντεν αλλά αυτός που εγκατέλειψε ήταν ο Ισπανός, ενώ με το λάθος του αυτό παρέσυρε και τον Άλεξ Μπάρος που έπεσε στην τελευταία θέση και τελικά τερμάτισε 14ος.
"Άνιση" μάχη...
Στην κορυφή ο Χόπκινς δεν άντεξε και άφησε τους Στόνερ-Ρόσι να δώσουν την μάχη τους. Ο "γιατρός" προσπάθησε σε πολλές στροφές να περάσει τον Αυστραλό οδηγό αλλά χωρίς αποτέλεσμα.
Η προσπάθεια του Ρόσι τον ανάγκασε να κάνει το λάθος, το οποίο και εκμεταλλεύθηκε ο Χόπκινς που πέρασε προσωρινά δεύτερος. Σε εκείνο το σημείο κρίθηκε η καρό σημαία. Αν και ο εφτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής πήρε πίσω την δεύτερη θέση η Ducati του Στόνερ εξαφανιζόταν στην μεγάλη ευθεία.
Στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο Ντάνι Πεντρόσα με την Repsol Honda να δείχνει ακόμα χαμένη, αφού δεν επέτρεψε ούτε στον Ισπανό αλλά ούτε στον Αμερικανό Νίκι Χέιντεν να κάνουν κάτι στην Κίνα. Πίσω από τον παγκόσμιο πρωταθλητή τερμάτισε ο Μάρκο Μελάντρι με τον Λόρις Καπιρόσι να οδηγεί την δεύτερη Ducati στην έκτη θέση.
Αξίζει να σημειωθεί πως η έτερη Yamaha του Κόλιν Έντουαρντς τερμάτισε ενδέκατη κάνοντας εμφανή την διαφορά ανάμεσα σε έναν οποιοδήποτε αναβάτη και τον Βαλεντίνο Ρόσι που προσπαθεί αλλά οι Ιάπωνες προς το παρόν δεν μπορούν να δώσουν κάτι παραπάνω, όπως ακριβώς συμβαίνει και με τις Honda.
Ο εκπληκτικός γύρος του Βαλεντίνο Ρόσι στις κατατακτήριες
Αναλυτικά η κατάταξη
Θέση Νο. Αναβάτης Ομάδα Χρόνος
01 27 Στόνερ DUCATI 0'00"000
02 46 Ρόσι YAMAHA FIAT 0'03"036 + 0'03"036
03 21 Χόπκινς SUZUKI 0'06"663 + 0'06"663
04 26 Πεντρόσα HONDA REPSOL 0'14"090 + 0'14"090
05 33 Μερλάντρι HONDA GRESINI 0'17"276 + 0'17"276
06 65 Καπιρόσι DUCATI 0'26"256 + 0'26"256
07 71 Βερμιούλεν SUZUKI 0'26"591 + 0'26"591
08 14 Ντε Πουνιέ KAWASAKI 0'27"025 + 0'27"025
09 66 Χόφμαν DUCATI PRMAC D'ANTIN 0'28"108 + 0'28"108
10 7 Τσέκα HONDA LCR 0'32"957 + 0'32"957
11 5 Έντουαρντς YAMAHA FIAT 0'35"053 + 0'35"053
12 1 Χέιντεν HONDA REPSOL 0'37"327 + 0'37"327
13 50 Γκουιντολί YAMAHA TECH 3 0'50"705 + 0'50"705
14 4 Μπάρος DUCATI PRMAC D'ANTIN 0'55"264 + 0'55"264
15 10 Ρόμπερτς KR TEAM ROBERTS 0'57"736 + 0'57"736
16 56 Nακάνο HONDA KONICA MINOLTA 19 lap(s)
17 6 Tαμάντα YAMAHA TECH 3 19 lap(s)
18 24 Eλίας HONDA GRESINI 22 lap(s)