X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Δυσαρέσκεια επικρατεί στην Φεράρι...

Κάκιστο είναι το ξεκίνημα που πραγματοποίησε η Φεράρι τη φετινή σεζόν. Η ομάδα του Μαρανέλο στους δύο πρώτους αγώνες βρίσκεται στην τρίτη θέση στη βαθμολογία των κατασκευαστών, δώδεκα βαθμούς πίσω από τη δεύτερη ΜακΛάρεν και 36 από την πρώτη Ρεντ Μπουλ.

Βέβαια ακόμη είναι πολύ νωρίς να βγουν ασφαλή συμπεράσματα, ωστόσο όταν μια ομάδα, όπως η «σκουντερία», έχει μάθει να βρίσκεται πάντα στην πρώτη θέση τότε η τρίτη στην που κατέχει τη συγκεκριμένη στιγμή σίγουρα δεν αφήνουν τους ανθρώπους της ιταλικής μάρκας ευχαριστημένους.

Έτσι, μετά τη λήξη του γκραν πρι της Μαλαισίας όπου η Φεράρι και είδε την καρό σημαία από την πέμπτη και έκτη θέση αντίστοιχα, ο γενικός διευθυντής, Στεφανο Ντομενικάλι επέστρεψε στην Ιταλία, μαζί με τον τεχνικό διευθυντή, Αλντο Κόστα και τον βοηθό του, Πατ Φρι. Ο λόγος;

Ότι οι αριθμοί που παρατηρήθηκαν στην πίστα δεν "ταιριάζουν" με αυτούς της αεροδυναμικής σήραγγας! "Η νούμερο ένα προτεραιότητα είναι η εξέταση της αεροδυναμικής έτσι ώστε να μάθουμε γιατί η απόδοση του μονοθεσίου στην πίστα δεν είναι ίδια με αυτή στη σήραγγα. Είναι μια πολύ δύσκολη επιχείρηση, η οποία έχει συνέπειες σε όλη τη διαδικασία εξέλιξης του αυτοκινήτου", αναφέρθηκε η Φεράρι και συνεχίζει:

"Κάποιες προσθήκες που είχαν προγραμματιστεί για αργότερα ίσως να είναι διαθέσιμες πιο νωρίς, ξεκινώντας από το επόμενο γκραν πρι, την Κίνα".

Από τη μεριά του, ιδιαίτερα δυσαρεστημένος με την τρίτη θέση στη βαθμολογία των κατασκευαστών είναι και ο πρόεδρος της Φεράρι, Λουκα Ντι Μοντεζέμολο.

"Σίγουρα δεν είναι ευχαριστημένος με τον τρόπο που ξεκίνησε η σεζόν αλλά έχω απεριόριστη εμπιστοσύνη στους ανθρώπους της ομάδας, οι οποίοι σε δύσκολες στιγμές ξέρουν πώς να αντιδρούν. Ξέρω πως δουλεύουν σκληρά και έχω βαθειά πίστη τόσο στο ανθρώπινο, όσο και στο τεχνικό προσωπικό. Πιστεύω ότι η περίοδος που μπορούμε να ελπίζουμε για μία θέση στο βάθρο θα τελειώσει σύντομα", είπε σε δηλώσεις που έκανε από τη Ρώμη ο ισχυρός άνδρας της Φεράρι.

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ