X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Έχασε τη ζωή του ο "Mr Spygate"

Ο Νάιτζελ Στέπνι έχασε την ζωή του σε ηλικία 56 ετών τα ξημερώματα της Παρασκευής, καθώς ενεπλάκη σε τροχαίο δυστύχημα, όταν τον παρέσυρε ένα φορτηγό και πέθανε ακαριαία.

Πρωταγωνίστησε σε ένα από τα μεγαλύτερα σκάνδαλα στην ιστορία της Formula 1, όταν το 2007 κατηγορήθηκε και καταδικάστηκε για το επονομαζόμενο "Spygate". Για όσους δεν το γνωρίζουν, ήταν η υπόθεση που παρέδωσε στον Μάικ Κάφλαν της McLaren Mercedes ένα φάκελο με όλα τα τεχνικά στοιχεία της Ferrari, με τον ίδιο να τίθεται εκτός Formula 1 και την McLaren να τιμωρείται με πρόστιμο 100.000.000 δολαρίων.

Ο Στέπνι έχασε με τραγικό τρόπο την ζωή του την Παρασκευή, όταν ενεπλάκη σε τροχαίο δυστύχημα σε περιφερειακό του Λονδίνου. Ο 56χρονος σταμάτησε το βαν του στην άκρη του Αυτοκινητόδρομου Μ20, κατέβηκε κάτω και ενώ ήταν πεζός, τον παρέσυρε ένα αρθρωτό φορτηγό. Ο θάνατός του επήλθε ακαριαία.

Η καριέρα του περιελάμβανε αρκετούς σταθμούς, αφού δούλεψε στη Lotus, μετέπειτα στην Benetton Renault και μαζί με τον Σουμάχερ πήραν τον δρόμο για την Ferrari, όπου και έμεινε μέχρι να ξεσπάσει το σκάνδαλο, που σήμαινε και το τέλος του από τη "ναυαρχίδα" του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ