«Εφιάλτης» για τη Ferrari η Μαλαισία
Ο Φερνάντο Αλόνσο ξανά προβληματισμένος για την έλλειψη ταχύτητας της F14 T. Ράικονεν: «Θα ήμουν μαζί με τον Αλόνσο αν ο Μάγκνουσεν δεν μου κατέστρεφε τον αγώνα».
Η εξαιρετικά φτωχή απόδοση της Ferrari και η ξεκάθαρη έλλειψη ταχύτητάς της σε σχέση με την κυρίαρχη Mercedes W05 στο GP Μαλαισίας άφησε τον Φερνάντο Αλόνσο ιδιαίτερα απογοητευμένο, την ώρα που ο Κίμι Ράικονεν δήλωνε ότι ο Κέβιν Μάγκνουσεν της McLaren του κατέστρεψε τον αγώνα - μετά τη σύγκρουση των δύο στον πρώτο γύρο.
Ο Αλόνσο έμεινε ψηλά στη βαθμολογία με τις δύο τέταρτες θέσεις, στην Αυστραλία και τη Μαλαισία, όμως αυτό δεν είναι καθόλου παρήγορο για το γεγονός ότι ξανά βασικός του ανταγωνιστής ήταν μια Force India, με τον Νίκο Χούλκενμπεργκ, την ώρα που οι Mercedes είχαν εξαφανιστεί στο ορίζοντα.
Η Ferrari F14 T είχε δείξει αρκετά καλό ρυθμό στη συστοιχία γύρων στις ελεύθερες δοκιμές και ο Αλόνσο ήλπιζε ότι θα μπορούσε τουλάχιστον να ανταγωνιστεί τη Red Bull του Σεμπάστιαν Φέτελ. Ούτε αυτό συνέβη. Ο Ισπανός χαρακτήρισε τον αγώνα «εφιαλτικό».
« Σε όλο τον αγώνα αισθανόμουν ότι ήμουν αργός, για να είμαι ειλικρινής» είπε και συνέχισε: «Αισθανόμουν ότι δεν ήμουν αρκετά ανταγωνιστικός. Στην αρχή δεν μπορούσα να ακολουθήσω τους πρωτοπόρους και όταν βάλαμε πάλι τη μέση γόμα δεν αισθανόμουν άνετα με την ισορροπία του αυτοκινήτου και με τα φρένα και ήταν λίγο σαν εφιάλτης».
« Χθες, μετά τις δοκιμές κατάταξης, πίστεψα ότι μπορούμε να ανταγωνιστούμε τη Red Bull, ίσως όχι τη Mercedes, αλλά τουλάχιστον να είμαστε λίγο πιο κοντά στη Red Bull. Δυστυχώς δεν μπορούσαμε. Ξέρουμε ότι υστερούμε λίγο σε ταχύτητα αυτή τη στιγμή σε σχέση με τους κορυφαίους και πρέπει να βελτιωθούμε».
« Από την άλλη πλευρά, όμως, δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα την Παρασκευή και το Σάββατο, εκτός από το συμβάν με την Toro Rosso, καθώς και την Κυριακή το ίδιο. Στην Αυστραλία είχαμε κάποια προβλήματα με το σύστημα ανάκτησης ενέργεια, όμως εδώ όλα δούλεψαν καλά. Βλέποντας την απόδοσή μας σε αυτούς τους δύο αγώνες, το να έχουμε έναν βαθμό λιγότερο από τον Χάμιλτον και εννέα περισσότερους από τον Φέτελ είναι το λιγότερο αρνητικό όλων».
Ράικονεν: «Πλήρωσα το λάθος άλλου»
Ο Κίμι Ράικονεν, στο μεταξύ, δεν είχε την ευκαιρία να εμφανίσει στον αγώνα τη βελτιωμένη του ταχύτητα (σε στεγνή άσφαλτο) αυτό το τριήμερο καθώς μόλις στον πρώτο γύρο έπεσε στην τελευταία θέση, όταν ο Κέβιν Μάγκνουσεν συγκρούστηκε με τη Ferrari του Φινλανδού και την άφησε με κλαταρισμένο πίσω δεξί ελαστικό.
« Δεν έχω δει πως έγινε, απλώς άκουσα ότι η μπροστινή του πτέρυγα με χτύπησε και κατέστρεψε τον πίσω τροχό μου. Δεν αισθάνθηκα τίποτα, αλλά προφανώς κατέστρεψε τον αγώνα μας και δεν ήταν καλό για εμάς. Έμεινε ζημιά μετά από αυτό, χάσαμε λίγη αρνητική άντωση επειδή το ελαστικό προκάλεσε ζημιά στο δάπεδο», είπε ο Ράικονεν.
« Με τη ζημιά είναι δύσκολο να πούμε πόσο καλοί θα ήμασταν, όμως ξεκινήσαμε καλά και σίγουρα θα ήμασταν ψηλά με τον Φερνάντο, όμως όλα χάθηκαν όταν με χτύπησαν. Προφανώς δεν είναι ιδανικό ξεκίνημα, αλλά σήμερα δεν κάναμε κάτι λάθος εμείς και πληρώσαμε το μεγάλο τίμημα του λάθους που έκανε κάποιος άλλο. Είναι ατυχές, αλλά είναι και μέρος των αγώνων».