X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MOTOGP

Έφυγε τρέχοντας ο Κράτσλοου

Ακριβώς ένα χρόνο μετά την πολυδάπανη μεταγραφή του στη Ducati, ο Καλ Κράτσλοου αποχωρεί για να πάει στην LCR Honda.

Ο Καλ Κράτσλοου ήθελε ένα μεγάλο συμβόλαιο και κυρίως μια εργοστασιακή μοτοσικλέτα. Πήρε το ρίσκο να πάει στη Ducati. Αποδείχθηκε λάθος και ακριβώς ένα χρόνο μετά φεύγει από την ιταλική ομάδα με προορισμό την LCR Honda.

Η Ducati και ο Βρετανός οδηγός κατέληξαν σε συμβιβασμό. Ούτε η ίδια η ομάδα ήθελε να συνεχιστεί η συνεργασία των δύο πλευρών και αποζημίωσε τον Κράτσλοου με ένα ποσό ανάμεσα στα έξι και στα οκτώ εκατομμύρια δολάρια.

Ο Κράτσλοου έχει συμφωνήσει με τον Λούτσιο Τσεκινέλο της LCR Honda και θα διαδεχθεί τον Γερμανό Στέφαν Μπραντλ, ενώ ο Αντρέα Ιανόνε θα πάρει προαγωγή από την Pramac Ducati στην εργοστασιακή ομάδα και θα πάρει τη θέση του Κράτσλοου δίπλα στον Αντρέα Ντοβιτσιόζο.

TAGS MOTOGP
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ