Ειλικρινής ο Χάμιλτον: "Δεν ήμουν σίγουρος ότι θα έρχονταν οι 100 νίκες"
Πέρα από πανευτυχής για την αδιανόητη επίδοση των 100 νικών στη Formula 1, ο Λιούις Χάμιλτον ήταν άκρως εξομολογητικός.
Ο Λιούις Χάμιλτον, ο μοναδικός οδηγός της ιστορίας της Formula 1 με 100 νίκες χάρη σε αυτή που πέτυχε στο grand prix του Σότσι, είπε ότι φοβόταν πως το ρεκόρ αυτό δεν θα ερχόταν ποτέ, και ότι θα ήταν πολύ δύσκολο να κερδίσει τον Λάντο Νόρις, αν δεν έβρεχε στους τελευταίους 10 γύρους
"Χρειάστηκε πολύς καιρός να φτάσω στο 100 και κατά καιρούς δεν ήμουν σίγουρος ότι θα ερχόταν", είπε ο πρωταθλητής, ενώ ο διευθυντής της Mercedes F1, Τότο Βολφ, συμπλήρωσε: "Συνειδητοποιείς ότι είσαι μέρος ενός ταξιδιού που κανένας άλλος αθλητής στην ιστορία της F1 δεν έχει κάνει στο παρελθόν. Η ανθρώπινη πτυχή (σε αυτό το ρεκόρ) είναι πολύ ιδιαίτερη".
Εγκλωβισμένος πίσω από αργότερους συνδυασμούς, ο Χάμιλτον έχασε αρκετό χρόνο στην αρχή του αγώνα από τον πρωτοπόρο Νόρις της McLaren, και μετά τα δύο προγραμματισμένα πιτ-στοπς των δύο βρέθηκε 8 δευτερόλεπτα πίσω από τον συμπατριώτη του, στη δεύτερη θέση. Ωστόσο, ένα πρόβλημα του Ντάνιελ Ρικιάρντο στο πιτ-στοπ του, άφησε τον Λιούις σε καθαρό αέρα να ανεβάσει το ρυθμό του και να καταδιώξει τον Νόρις. Δέκα γύρους πριν το τέλος η διαφορά τους ήταν κάτω από ένα δευτερόλεπτο και βρισκόταν σε ζώνη DRS, και τότε ο καιρός έφερε τα πάνω-κάτω.
Καθώς το ψιλόβροχο μετατρεπόταν σε δυνατή βροχή, στον 49ο από τους 53 γύρους η Mercedes κάλεσε τον Χάμιλτον να βάλει τα ενδιάμεσα βρόχινα ελαστικά - αλλά η McLaren δεν έκανε το ίδιο με τον Νόρις, πιθανώς και με επιλογή του Βρετανού. Η επιλογή της Mercedes ήταν η σωστή, κι έτσι ο Χάμιλτον πολύ γρήγορα πέρασε τον Νόρις, που είχε δύο εξόδους καθώς πάσχιζε να κρατήσει τη McLaren MCL35 στην πίστα.
"Ο Λάντο έκανε τόσο σπουδαία δουλειά, ο ρυθμός του ήταν εκπληκτικός", τόνισε ο Χάμιλτον. "Θα ήταν δύσκολο να τον περάσουμε στο τέλος, μόνο αν βρίσκαμε κίνηση ή αν έκανε κάποιο λάθος - που έτσι κι αλλιώς δεν κάνει κανένα φέτος. Μετά ήρθε η βροχή και έγινε οπορτουνιστικό το θέμα. Αλλά η ομάδα έκανε σπουδαία δουλειά και της οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ.
Ήταν γλυκόπικρο να βλέπω την παλιά μου ομάδα μπροστά. Η ομάδα μας έκανε μια σπουδαία επιλογή στο τέλος - δεν ήθελα να αφήσω τον Λάντο να φύγει, αλλά την ίδια στιγμή δεν ήξερα τι θα συνέβαινε με τον καιρό. Δεν είχα ιδέα που βρισκόμουν, και απλώς μόλις βγήκα από τα πιτς έβαλα το κεφάλι μου κάτω. Κι όταν έρχεται η βροχή, ανησυχείς τόσο πολύ μήπως καταλήξεις στον τοίχο. Οπότε, είμαι ευγνώμων".
Σχετικά με την επιλογή της Mercedes να καλέσει τον Χάμιλτον για τα ενδιάμεσα βρόχινα ελαστικά, ο Βολφ τόνισε: "Πήραμε την απόφαση, έπρεπε να μπει στα πιτς. Αγωνιζόμαστε και ενάντια στον Φερστάπεν και έπρεπε να καλυφθούμε και από εκείνον. Από την πρώτη θέση του αγώνα, είναι πιο δύσκολο να αποφασίσεις κάτι τέτοιο".
Με αυτή τη νίκη ο Χάμιλτον ανέκτησε το προβάδισμα στη βαθμολογία με διαφορά 5 βαθμών από τον Φερστάπεν - αν και ο Άγγλος ήλπιζε ότι θα ήταν μεγαλύτερη δεδομένου ότι ο Ολλανδός ξεκίνησε από την τελευταία θέση τον αγώνα του Σότσι, λόγω αλλαγής κινητήρα.
"Δεν μπορώ να κάνω τίποτα για το ποιος τερματίζει πίσω μου. Αυτό είναι ένα ονειρικό αποτέλεσμα για τον Μαξ, προφανώς, αλλά είμαι ευγνώμων για τους βαθμούς. Οι Red Bull είναι τόσο γρήγορες, όλη τη σεζόν. Περιόριζαν απόλυτα τη ζημιά (σ.σ.: της εκκίνησης του Φερστάπεν από την τελευταία θέση). Πρέπει να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε, για να προχωρήσουμε μπροστά", κατέληξε ο Άγγλος.