FORMULA 1

Εισιτήρια της F1 στην Ελλάδα!

Εισιτήρια  της F1 στην Ελλάδα!
New Image

Η "Tickethour" διαθέτει στο ελληνικό κοινό εισιτήρια για το GP της Κωνσταντινούπολης

Η δημιουργία πίστας Formula 1 είναι ένα όνειρο το οποίο δύσκολα θα πραγματοποιηθεί. Τόσο ο ανεκμετάλλευτος χώρος του πρώην αεροδρομίου στο Ελληνικό, όσο και η Θήβα αποτελούν σχέδια τα οποία έχουν μείνει σε φιλοσοφικό επίπεδο.
Το ελληνικό κοινό να μην έχει την ευκαιρία να ζήσει από κοντά ένα Grand Prix, ωστόσο, το ενδιαφέρον του για την εξέλιξη του κορυφαίου πρωταθλήματος στο μηχανοκίνητο αθλητισμό είναι ζεστό.

Η ελληνική εταιρία Tickethour μετά τη δραστηριοποίησή της με την πώληση εισιτηρίων αγώνων μπάσκετ και ποδοσφαίρου, επεκτείνει τη δράση της και στο μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Η συγκεκριμένη εταιρία μετά την προηγούμενη επιτυχημένη χρονιά συνεχίζει να δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους ενδιαφερόμενους να εξασφαλίσουν διαδικτυακά και σε ειδικές τιμές, τη διαμονή τους αλλά και μία προνομιακή θέση στο γκραν-πρι της Κωνσταντινούπολης (28-30 Μαϊου).

"Εάν νιώθετε ήδη τον ενθουσιασμό για τη σεζόν της Φόρμουλα 1, βιαστείτε, γιατί η προπώληση για τα εισιτήρια του δημοφιλούς τουρκικού Γκραν Πρι της Κωνσταντινούπολης, έχει ήδη ξεκινήσει! Τα εισιτήρια ισχύουν και για τις τρεις ημέρες του event, που θα διεξαχθεί το τριήμερο 28-30 Μαϊου στο Istanbul Park!"... Κάπως έτσι, υποδέχεται τους περίεργους επισκέπτες της ιστοσελίδας της, η ελληνική εταιρία “Τickethour”, που μετά την πώληση και διαχείριση εισιτηρίων σε ποδόσφαιρο (στους εντός έδρας αγώνες της ΑΕΚ και του ΠΑΟΚ) και μπάσκετ (στους εντός έδρας αγώνες του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού), πλέον ρίχνει τα δίχτυα της και στον μηχανοκίνητο αθλητισμό!

"Διακόσια πενήντα εισιτήρια για αρχή..."

Ο διευθύνων σύμβουλος της Tickethour, μιλώντας για τη συμφωνία της με την εταιρία που έχει τα αποκλειστικά δικαιώματα πώλησης και διαχείρισης των εισιτηρίων του Γκραν-Πρι της Κωνσταντινούπολης τόνισε:

"Οι Έλληνες φίλοι της Φόρμουλα 1, έχουν την ευκαιρία να “κλείσουν” εισιτήρια κάθε κατηγορίας και να εξασφαλίσουν προνομιακές τιμές στα καλύτερα ξενοδοχεία της Πόλης! Πέρυσι πουλήσαμε 100 εισιτήρια γι' αυτο και φέτος εξασφαλίσαμε 250 θέσεις... Εάν η ζήτηση ξεπεράσει τις αρχικές μας προσδοκίες, είναι πιθανό να εξασφαλίσουμε ακόμη περισσότερα",
μας λέει αρχικά ο κ. Στέφανος Κακαράντζας, διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας “Ticketour”, η οποία ασχολείται αποκλειστικά με συστήματα εισιτηρίων.

Κατ' οίκον αποστολή των εισιτηρίων!

"Η καινοτομία με την οποία επισφραγίστηκε η συγκεκριμένη συμφωνία, έχει να κάνει με το δικαίωμα που παρέχεται στον επισκέπτη της ιστοσελίδας μας, να επιλέξει από μόνος του, μέσω του ειδικού χάρτη της πίστας, κατ' αρχήν την κερκίδα στην οποία θέλει να καθίσει και κατά δεύτερον, τη θέση που θέλει να αγοράσει! Η βελτίωση της υπηρεσίας σε σχέση με πέρυσι, είναι ότι φέτος το σύστημα παρέχει σε όλους τους ενδιαφερόμενους τη δυνατότητα να κάνουν κράτηση ξενοδοχείου μέσω της ιστοσελίδας μας σε συνεργασία με την εταιρεία booking.com. Η αποστολή των εισιτηρίων θα γίνει μέσω courier στη διεύθυνση που θα δηλώσει ο κάθε ενδιαφερόμενος, μέχρι τις 14 Μαϊου του 2010, δηλαδή περίπου 10 ημέρες πριν από την έναρξη των δοκιμαστικών του Γκραν Πρι. Όσοι από τους πελάτες μας αγοράσουν εισιτήρια μέσω του site μας, θα τύχουν προνομιακής μεταχείρισης σε ό,τι αφορά τη διαμονή τους στην Κωνσταντινούπολη! Η ιστοσελίδα μας παρέχει ειδική λίστα με τα καλύτερα ξενοδοχεία της Πόλης και μετά από ειδική συμφωνία με τους διοργανωτές, εξασφαλίσαμε έκπτωση της τάξεως του 25% για όσους κλείσουν τις κρατήσεις των δωματίων τους μέσω του www.tickethour.com ", συμπλήρωσε ο κ. Κακαράντζας που διετέλεσε επικεφαλής της Διεύθυνσης Εισιτηρίων στην Οργανωτική Επιτροπή του “ΑΘΗΝΑ 2004”.

Με τη σφραγίδα της εμπειρίας...

Αφορμή για τη συμφωνία της ελληνικής εταιρίας με την αντίστοιχη τουρκική, ήταν οι μελέτες που έδειξαν ότι οι Έλληνες αποτελούν το μεγαλύτερο ποσοστό των ξένων θεατών του τουρκικού Γκραν Πρι, το οποίο συγκεντρώνει κάθε χρόνο περισσότερο από 90.000 θεατές! Η “Tickethour” έχει μεγάλη εμπειρία στην διαχείριση και την πώληση εισιτηρίων ακόμη και σε μεγάλες διοργανώσεις, αφού εκτός από την δραστηριοποίησή στον καλλιτεχνικό (σ.σ.: υπολογίζεται ότι διακινεί το 70% των εισιτηρίων στις ελληνικές θεατρικές παραστάσεις) και τον αθλητικό χώρο (σ.σ: μέσω των συστημάτων της διακινείται περίπου το 35% των εισιτηρίων των αγώνων ποδοσφαίρου και μπάσκετ στην Ελλάδα), είχε αναλάβει αποκλειστικά το ηλεκτρονικό ticketing στο φάϊναλ-φορ της Ευρωλίγκα (2007) και στον τελικό του Τσάμπιονς Λιγκ (2007) που φιλοξενήθηκαν στην Αθήνα.




















TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ