Έκλεισε την χρονιά τέταρτος ο ΟΣΦΠ
Η Ναβάρα δεν επιφύλασσε τέλος με τίτλο για τον Ολυμπιακό, παρόλα αυτά οι "ερυθρόλεκοι" τερμάτισαν τέταρτοι στο φετινό πρωτάθλημα. Ο Νταβίντε Ριγκόν κατέκτησε τον παγκόσμιο τίτλο, φτάνοντας τους δύο στα τρία χρόνια ύπαρξης της Superleague Formula.
Ο Ολυμπιακός θα ήθελε να φύγει από την Ισπανία, έχοντας στις αποσκευές του τον τίτλο και το χρηματικό έπαθλο του 1.000.000 ευρώ, αλλά η ατυχία του... χτυπούσε την πόρτα όταν πήγαινε να σηκώσει κεφάλι.
Στον πρώτο αγώνα ο Ολυμπιακός εκίνησε από την 11 θέση. Ο Χάνλεϊ ταλαντευόταν συνεχώς από την 11η θέση στη 13η και τούμπαλιν.
Για λίγο πέρασαν οι ερυθρόλευκοι στη 10η θέση, μετά την προσπέραση στις Κορίνθιανς και Αϊτχόφεν, αλλά στη συνέχεια ο Ολυμπιακός έχασε το μπροστινό μέρος της αεροτομής, με αποτέλεσμα να στερείται το μονοθέσιο στην αεροδυναμική.
Στη συνέχεια άνοιξαν τα pit. Εκεί ο Ολυμπιακός έχασε χρόνο και έπεσε πάλι στην 11η, όταν η Κορίνθιανς τον προσπέρασε κατά την κοινή τους έξοδο από τα pit. Μάλιστα, δεν έφτανε μόνο αυτό, αλλά οι κριτές του έδωσαν και ποινή διέλευσης για μη τήρηση των κανονισμών μέσα στα pit.
Ο Βρετανός πιλότος του Ολυμπιακού προσπάθησε όσο μπορούσε, αλλά δεν ήταν αρκετό ώστε να πάρει μια θέση που θα τον έφερνε κοντά με τους ανταγωνιστές του.
Έτσι ο πρώτος αγώνας βρήκε τον Ολυμπιακό στην 12η θέση, ενώ την πρώτη τριάδα συμπλήρωσαν οι Τζον Μάρτιν της Γκουοάν, Νταβίντε Ριγκόν της Άντερλεχτ και Φρεντερίκ Βερνίς της Λιβερπουλ.
Στο grid, λίγο πριν την έναρξη του πρώτου αγώνα:
Τα δώρα δεν ανοίχτηκαν ποτέ
Στο δεύτερο αγώνα το ερυθρόλευκο μονοθέσιο εκίνησε από την έβδομη θέση. Γρήγορα ο Χάνλεϊ έπεσε μια θέση στη γενική κατάταξη, αλλά προσπαθούσε να ανακάμψει και να εξασφαλίσει την παρουσία του στο μεγάλο τελικό.
Το μονοθέσιο του, όμως, δεν ήταν όσο ανταγωνιστικό περίμενε. Ειδικά με την εκπληκτική του παρουσία στην Κίνα.
Στα μέσα του δεύτερου αγώνα οι πρώτες σταγόνες βροχής άρχισαν να πέφτουν και τα δώρα για τον Ολυμπιακό ήρθαν το ένα μετά το άλλο.
Αρχικά, συγκρούστηκαν οι Βασιλεία και Γκουοάν, με τον Βίσελ τελικά να συνεχίζει και στη συνέχεια ο Τζον Μάρτινς έπεσε πάνω στον Ριγκόν με τον Ιταλό όμως να μην να μην εγκαταλείπει.
Η... τρικυμία που δημιουργήθηκε δεν βρήκε τον Ολυμπιακό σε θέση να την εκμεταλλευτεί και έτσι ακόμα και ο πιο αισιόδοξος έπαψε να πιστεύει ότι τίτλος θα μπορέσει να έρθει στην ελληνική ομάδα.
Μεγάλο ρόλο έπαιξε και η μεγάλη (χρονικά) παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας στην πίστα, όπου και να ήθελε οι Χάνλεϊ να πιέσει δεν μπορούσε.
Στο μεγάλο τελικό, ο Τζον Μάρτιν της Γκουοάν πήρε την πρώτη θέση, με τον Κρεγκ Ντόλμπι και τον Εστέμπαν Γκεριέρι να συμπληρώνουν την πρώτη τριάδα, ενώ ο Νταβίντε Ριγκόν ακόμα και με την τέταρτη θέση στο μεγάλο τελικό πήρε τον τίτλο.
4ος, σημαντικό αποτέλεσμα
Η όγδοη θέση που πήρε σε συνδυασμό με τη 12η του πρώτου αγώνα, απλά του εξασφάλισε την τέταρτη θέση στη γενικό κατάταξη. Γεγονός που μόνο απαρατήρητο δεν μπορεί να περάσει.
Ο Ολυμπιακός είχε ηχηρή παρουσία στο φετινό πρωτάθλημα και αποτελούσε από τα πρώτα θέματα στις συζητήσεις των ανθρώπων της Superleague Formula.
Ο Κρις Βαν ντερ Ντριφτ είχε φροντίσει να απογειώσει τον Ολυμπιακό και ο Μπεν Χάνλεϊ (μία συμμετοχή είχε ο Γιάνι) τον διατήρησε ψηλά, όταν ο Ολλανδός βρέθηκε αντιμέτωπος με τον θάνατο στο Μπραντς Χατς της Αγγλίας.
Εξάλλου, πέρυσι ο Ολυμπιακός είχε τερματίσει στην έκτη θέση και φέτος πέτυχε το στόχο του - που αυτός δεν ήταν άλλος από το να τα πάει καλύτερα.
Η τέταρτη θέση τον έφερε μια ανάσα από το βάθρο και τα 250.000 ευρώ που πήρε τελικά ο τρίτος Μαξ Βίσελ της Βασιλείας. Του χρόνου αν επιτευχθεί ο στόχος που θα είναι τα κάνει ακόμα ένα βήμα ψηλότερα, τότε σίγουρα θα δούμε σπουδαίες διακρίσεις για τον ελληνικό σύλλογο.
Το live του τελευταίου αγώνα από τη Ναβάρα: