ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2023

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ΕΔ4: Ο Νεβίλ επικεφαλής, με μικρή διαφορά από τους Οζιέ, Ροβάνπερα

2023 FIA World Rally Championship
Round 10, Acropolis Rally
7 - 10 September 2023
Thierry Neuville

Photographer: Austral
Worldwide copyright: Hyundai Motorsport GmbH
Ο Τιερί Νεβίλ HYUNDAI MOTORSPORT MEDIA

Ο Τιερί Νεβίλ της Hyundai διατηρεί προβάδισμα 2,4 και 5,8 δευτερολέπτων από τους Σεμπαστιάν Οζιέ και Κάλε Ροβάνπερα της Toyota μετά τις τρεις πρώτες πρωινές Ειδικές της Παρασκευής (8/9) της περιοχής του Λουτρακίου. Μπελάδες για τον Οτ Τάνακ, εγκατέλειψε ο Πιέρ-Λουί Λουμπέ.

Οι καταρρακτώδεις βροχές των προηγούμενων ημερών άφησαν τις Ειδικές Διαδρομές του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις -10ου γύρου του φετινού WRC- με βαθιές αυλακώσεις, νερόλακκους και εγκάρσιες ανωμαλίες, προβάλλοντας μια απρόβλεπτη πρόκληση στα πληρώματα του αγώνα.

Η σημερινή ηλιοφάνεια στέγνωσε τη λάσπη σε πολλά σημεία αλλά παραμόρφωσε την επιφάνεια του εδάφους, και δεν ήταν λίγοι οι οδηγοί που κινδύνευσαν με τουμπαρίσματα. Επιπλέον, ξέβρασε και αρκετές και μεγάλες πέτρες, ανεβάζοντας το βαθμό δυσκολίας του αγώνα.

Την πρώτη Ειδική της ημέρας, το πρώτο πέρασμα από το Λουτράκι, κέρδισε ο Τιερί Νεβίλ της Hyundai, αλλά στην επόμενη -στα Πίσσια- ο Ροβάνπερα απάντησε μειώνοντας τη διαφορά τους στην κορυφή από τα 4,2 στα 2 δευτερόλεπτα - καθώς οι καιρικές συνθήκες περιόρισαν το μειονέκτημα της πρώτης θέσης εκκίνησης του πρωταθλητή της Toyota.

Όμως, στην επανάληψη του Λουτρακίου αμέσως μετά την αλλαγή ελαστικών το δεύτερο πέρασμα από την ίδια Ειδική δεν ευνόησε τόσο τον Ροβάνπερα, αλλά τους οδηγούς που εκκινούσαν από τις πιο πίσω θέσεις.

Ο Σεμπαστιάν Οζιέ -που κάνει την πρώτη του εμφάνιση στο WRC μετά τον Ιούνιο- το εκμεταλλεύθηκε και έγραψε τον πρώτο χρόνο, 2,2'' ταχύτερο του Νεβίλ - που ήταν επιφυλακτικός στις αυλακώσεις με το φόβο του τουμπαρίσματος. Έτσι ο Γάλλος πέρασε τον Ροβάνπερα για τη 2η θέση της γενικής, αφήνοντας τον Φινλανδό 3,4'' πίσω του.

Όλα αυτά συνέβησαν πριν από τη διακοπή της Ειδικής Διαδρομής «Λουτράκι 2» για λόγους ασφαλείας, λόγω της επικίνδυνης θέσης που βρίσκονταν ορισμένοι θεατές. Η διακοπή αποφασίστηκε στο πέρασμα του πρώτου αυτοκινήτου Rally2, και οι υπόλοιποι αγωνιζόμενοι θα πάρουν μέσο χρόνο βάσει της επίδοσης αυτού.

Ο Έλφυν Έβανς, με το έτερο Toyota Yaris Rally1, έχασε λίγο έδαφος στη μάχη του βάθρου καθώς δεν είναι απόλυτα ικανοποιημένος με τις ρυθμίσεις του - λέγοντας πως είναι λίγο πιο σκληρές από όσο θα ήθελε. Ο Ουαλός έχασε 9'' από τον Ροβάνπερα στα Πίσια, ενώ στο πρώτο Λουτράκι το πίσω ελαστικό του βγήκε ελαφρώς από τη ζάντα.

Ο Ουαλός μοιράζεται την 4η θέση με τον Εσαπέκα Λάπι, μετά τον τρίτο χρόνο στην ΕΔ4 που έκανε ο Φινλανδός της Hyundai. Και οι δύο εκμεταλλεύτηκαν τα μεγάλα προβλήματα του Οτ Τάνακ της M-Sport Ford: ο Εσθονός έχασε στην ΕΔ3 7,2 δευτερόλεπτα, αλλά μετά το Puma Rally1 παρουσίασε πρόβλημα στην τρόμπα νερού.

Ο Τάνακ έφτασε με 22 λεπτά καθυστέρηση στην εκκίνηση της ΕΔ 4 (Λουτράκι 2) και έτσι δέχθηκε «καπέλο» 3:40 λεπτών, χάνοντας οριστικά τη μάχη του βάθρου. Ήταν το δεύτερο πλήγμα για την M-Sport, καθώς νωρίς το πρωί με άλλο τεχνικό πρόβλημα ο Πιέρ-λουί Λουμπέ δεν κατάφερε καν να εκκινήσει την πρώτη Ειδική της μέρας.

Ο Ντάνι Σόρδο κλείνει την πρώτη εξάδα στα 3,9'' πίσω από τον Λάπι, καθώς στο δεύτερο Λουτράκι ήταν ταχύτερος από τον Ροβάνπερα. Όπως είπε ο Ισπανός της Hyundai, οι δύο επόμενες Ειδικές θα ευνοήσουν την -πιο πίσω- θέση εκκίνησής του: πρόκειται για τις ΕΔ Λειβαδιά και Ελάτεια, καθώς πλέον τα πληρώματα κινούνται βόρεια για τη διανυκτέρευση του κέντρο του φετινού Ακρόπολις, στη Λαμία.

TAGS ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2023 WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ