EKO Ράλλυ Ακρόπολις, ΕΔ7: Νέα ανατροπή, ο Τάνακ έχασε την πρωτοπορία με δύο κλαταρίσματα
Το Ακρόπολις εξακολουθεί να δείχνει το σκληρό του πρόσωπο ακόμα και στα εργοστασιακά πληρώματα του WRC. Στην πρώτη σημερινή (7/9) Ειδική ήταν η σειρά του Οττ Τάνακ να ατυχήσει, καθώς με δύο κλαταρίσματα έπεσε από την 1η στην 4η θέση. Νέος επικεφαλής ο Ντάνι Σόρδο, στα 7,2’’ από τον Τιερί Νεβίλ.
Η ΕΔ7 στο Ρεγκίνι άνοιξε τη δεύτερη ημέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, 10ου γύρου του φετινού WRC, και τα απρόοπτα συνεχίστηκαν “με το καλημέρα” μετά από το πολύ δύσκολο και σκληρό χθεσινό πρώτο σκέλος του αγώνα.
Με δύο κλαταρίσματα, εκ των οποίων το πρώτο αναγκάστηκε να επιδιορθώσει μέσα στην Ειδική, ο Οττ Τάνακ της Hyundai όχι μόνο απώλεσε το σχετικά άνετο προβάδισμα 21,8’’ που είχε στη χθεσινή διανυκτέρευση, αλλά και έπεσε στην 4η θέση πίσω και από τον Σεμπαστιάν Οζιέ που είχε χάσει χθες το απόγευμα 2,5 λεπτά με πρόβλημα στο Turbo του Toyota GR Yaris Rally1.
Ο Εσθονός είχε αρχικά κλατάρισμα του πίσω δεξιού ελαστικού στο 5ο χιλιόμετρο της ΕΔ7 Ρεγκίνι, που τον ανάγκασε να σταματήσει στην άκρη του δρόμου για να αλλάξει τον τροχό μαζί με τον συνοδηγό του Μάρτιν Γιαρβεόγια. Παρότι άλλαξν τροχό μόλις σε 1 λεπτό και 21 δευτερόλεπτα, η καθυστέρηση ήταν αρκετή για να τον ρίξει από την κορυφή της γενικής.
Ακόμα χειρότερα για εκείνον, όμως, ήρθε άλλο ένα κλατάρισμα έπειτα από 10 χιλιόμετρα (στον εμπρός δεξί τροχό, αυτή τη φορά). Ο Εσθονός αποφάσισε να φτάσει παρά το πρόβλημα στον τερματισμό της ΕΔ, αλλά συνολικά απώλεσε 4:06 λεπτά και έπεσε στην 4η θέση της γενικής, με 1:40 λεπτό πίσω από τον Οζιέ.
«Είχαμε δύο αλλαγές ελαστικών. Η πρώτη ήταν ξεζαντάρισμα και η δεύτερη επειδή στράβωσε η ζάντα» είπε στον τερματισμό της Ειδικής ο Εσθονός. Ακόμα χειρότερα για εκείνον, πρέπει στις δύο επόμενες ΕΔ να είναι εξαιρετικά προσεκτικός, προκειμένου να φτάσει στη ζώνη αλλαγής ελαστικών (καθότι δεν υπάρχει σήμερα μεσημεριανό Σέρβις στη Λαμία).
Ο Τάνακ έτσι έγινε ο τέταρτος διεκδικητής του φετινού τίτλου του WRC που αντιμετώπισε προβλήματα σε αυτό τον αγώνα. Χθες, στο πρώτο σκέλος, οι Οζιέ και Έλφυν Έβανς είχαν σοβαρά θέματα με το Turbo, ενώ Νεβίλ είχε ένα κλατάρισμα και δυσλειτουργία του κινητήρα του Hyundai i20 N Rally1.
Παρόλα αυτά, με τον πρώτο χρόνο στο Ρεγκίνι τώρα ο Βέλγος είναι μόνο 7,2’’ πίσω από τον νέο πρωτοπόρο του αγώνα, ομόλογό του στη Hyundai Ντάνι Σόρδο, και διεκδικεί πλέον με αξιώσεις τη νίκη. “Κάναμε καθαρό πέρασμα, είναι σκληρή ειδική στο μέσον της διαδρομής και πρόσεχα, είναι τελείως διαφορετικές συνθήκες σε σχέση με χθες. Αλλάξαμε το στήσιμο και αισθάνομαι καλύτερα με το αυτοκίνητο”, είπε ο Βέλγος.
Ο Οζιέ είναι τώρα 1:48’’ πίσω από τον Νεβίλ.”Είμαστε στη μέση του πουθενά. Προσπαθούμε να οδηγούμε γρήγορα χωρίς ρίσκο. Κρίμα για τον Οττ”, δήλωσε ο Γάλλος.
Μετά την εναρκτήρια σημερινή Ειδική, τώρα οι αγωνιζόμενοι οδεύουν για την ΕΔ8 Θήβα, πριν μεταβούν στην Κορινθία για τις δοκιμασίες στους Αγ. Θεοδώρους και το Λουτράκι. Δείτε εδώ αναλυτικά το σημερινό πρόγραμμα, και τις προσβάσεις στις Ειδικές Διαδρομές της ημέρας.